סיכום מחזור 7: ליגה ב' צפון א'

עוד מחזור של ליגה ב' צפון א' מאחורינו ואיתו מבול של שערים. שחקני צפת חוזרים לנצח לאחר חמישה הפסדים רצופים והחלפת מאמנים, עראבה מנצחים את נהריה וקריית ים חוגגים על חשבון עכו. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-10-2022
  • 09:00

הפועל עירוני צפת – עירוני בני כאבול 1-2

שחקני צפת חוזרים לחיים עם ניצחון ביתי על בני כאבול. חילוף המאמנים החזיר את הקבוצה לעניינים ושחקני צפת חוזרים לנצח לאחר 5 הפסדים רצופים. בכאבול, הגיעו ונתנו הכל, אך זה לא הספיק מול האנרגיות של המארחים. במחזור הבא, צפת יארחו את כרמיאל החזקים וכאבול יארחו את יפיע.

 

שחקני צפת בחימום לפני שריקת הפתיחה (צילום: יגאל שיש)

 

הפועל עירוני עראבה – בית"ר נהריה 0-1

שחקני עראבה רושמים את ניצחונם השלישי העונה ומתייצבים במרכז הטבלה עם ניצחון סופר חשוב. עבור נהריה, זה היה ההפסד החמישי והקבוצה עדין מחפשת את ניצחונה השני העונה. במחזור הבא, עראבה יתארחו בבענה ונהריה יארחו את קריית ים החזקים.

 

מ.ס. קריית ים – אחי עכו 1-5

שחקני של אורן פלאש לא מרחמים על אף אחד והשבוע, הגיע תורם של עכו לחטוף מהם חמישייה. מריק שמחייב לא עוצר באדום וממשיך לכבוש בכל משחק. עבור עכו, זה היה הפסד כואב לקבוצה הנהדרת של מהדי וואקד והם מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

האוהדים הצעירים של קריית ים  אחרי קבוצתם באש ובמים (צילום: עדי דטליס)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מכבי אחווה שעב 0-3

שחקני בני ממב"ע חוזרים לעצמם ובגדול עם ניצחון ענק על שחקני שעב. חזרתו של ווג'די קיש לקווים מביאה ניצחון גדול, אך מקווים שוויאם עמאשה יביא איתו אנרגיות נהדרות לחלק הקדמי של הקבוצה. בשעב, רשמו בשבוע שעבר את הניצחון הראשון העונה וחברותו של אחמד חולאד קיוו להשיג רצף ניצחונות, אך מול בני ממב"ע באנרגיות האלה זה לא יכול לקרות.

 

אחווה כפר מנדא – מכבי בני ג'דידה מכר 3-0

שחקני ג'דידה החזקים לא התקשו להשיג ניצחון חוץ בכפר מנדא, מול הקבוצה המקומית שנמצאת במשבר ומתחילה להתברג בתחתית הטבלה. השער הראשון של האורחים הגיע בדקה ה – 45, השני שתי דקות לאחר מכן והשלישי בדקה ה- 79.

 

מ.כ. שפרעם – מ.כ. צעירי טמרה 5-0

שחקני שפרעם אירחו את הכוכבים של טמרה בידיעה שזה הולך להיות משחק קשה, אך לא תכננו לספוג חמישייה. ארבעה שערים של האורחים מטמרה, עם שער עצמי של יאסין אוויס הביא לאורחים את הנקודות. בין שתי הקבוצות ישנם הבדלי רמות, אך המארחים לא תכננו לסיים את המשחק עם תוצאה הזו.

 

מ.ס. רובי שפירא – מכבי עירוני יפיע 5-0

שחקניו של איימן חטיב מיפיע חוגגים עם חמישייה לרשת של רובי שפירא שכפי שזה נראה מתחילים להתקרב לליגה ג' בצעדי ענק. האורחים שלטו במשחק והכתיבו את קצבו וכמובן, שהתוצאה משקפת את הבדל הרמות בין הקבוצות.

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל בני בענה 0-1

שחקני כרמיאל רושמים ניצחון ביתי סופר חשוב נגד בני בענה. שחף ספיר, החלוץ החם של המארחים הרס את הסטיסטיקה האישית שלו ולא כבש שלושער, אך הוא הביא לקבוצתו שלוש נקודות עם השער היחיד במשחק. האורחים מבענה התמודדו יפה נגד כרמיאל החזקים ושמרו על כבודם.

שחף ספיר - יודע את העבודה (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

שחקני קריית ים - צילום: עדי דיטליס

הוסף תגובה
תגובות