תחזית מחזור 7: ליגות ב' צפון

המחזור השביעי בליגות ב' צפון מגיע ובעקבות חג הסוכות אנחנו זוכים לשני משחקים השבוע. הקבוצות עוד לא התאוששו מהמשחק של יום שלישי וכבר מגיע משחק נוסף. לדעתי, כאבול ינצחו את צפת בקלות, יהיה משחק קשה מאוד בין קריית ים לעכו ויפיע הולכים להתעלל ברובי שפירא. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-10-2022
  • 18:39

 

ליגה ב' צפון א':

 

הפועל עירוני צפת – עירוני בני כאבול (שישי, 13:30, צפת)

שחקניו של משה ריי מגיעים לאחר הפסד רציני לבני בענה ביום שלישי. מנגד, האורחים מכאבול שידועים עם הגנת ברזל וכבר לקחו השבוע שלוש נקודות. לדעתי, האורחים ינצחו את המשחק ובקלות.

 

הפועל עירוני עראבה – בית"ר נהריה (שישי, 14:00, נחף)

שחקני עראבה מגיעים לאחר הפסד לעכו ונהריה לאחר הפסד לכרמיאל. שתי הקבוצות הללו התמודדו ביום שלישי נגד קבוצות צמרת והפעם, הם ירצו לחוות ניצחון. לדעתי, למארחים יש קבוצה טובה יותר והם ייקחו פה את הנקודות.

 

מ.ס. קריית ים – אחי עכו (שישי, 14:00, קריית ים)

וואי וואי וואי, איזה משחק מחכה לנו פה במגרש הסינטטי שבקריית ים. לא פחות ממשחק עונה! מצד אחד חבורת הכוכבים של אורן פלאש שלא ניתנת לעצירה. מצד שני, שחקניו של מהדי וואקד שחמים וכמעט מושלמים עם לא מעט ניצחונות. זה יהיה משחק צמוד ומרתק, שלדעתי בסיומו ידם של קריית ים תהיה על העליונה.

שחקני קריית ים - יצליחו להתמודד נגד עכו החזקה ? (צילום: עדי דטליס)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מכבי אחווה שעב (שישי, 15:30, קריית שמונה)

שחקניו של וויאם עמאשה מגיעים לאחר הפסד ליפיע במשחק האחרון והאורחים משעב לאחר ניצחון ראשון העונה. הקבוצה מצפון הגולן מגמגמת השנה ולדעתי, האורחים הולכים לנצל את זה ולגנוב ניצחון.

 

אחווה כפר מנדא – מכבי בני ג'דידה מכר (שישי, 16:00, כפר מנדא)

שחקני כפר מנדא מגיעים לאחר הפסד למכבי אחווה שעב ושחקני ג'דידה לאחר ניצחון על שפרעם. אין ספק שיש פה הבדלי רמות משמעותיים ואני חושב שהאורחים לא יתקשו וייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

כפר מנדא - האם הכל התפרק מאז שנפרדו מפאהד חסון? (צילום: דוברות כפר מנדא)

 

מ.כ. שפרעם – מ.כ. צעירי טמרה (שבת, 14:30, שפרעם)

שחקניו של חוסיין עליאן מגיעים לאחר הפסד לג'דידה החזקים וירצו לחזור למסלול הניצחונות. שחקני טמרה, נכנעו לקריית ים החזקים ביום שלישי וניצחון במגרש הקשה של שפרעם לא מרגיש כמו מילה גסה. לדעתי, האורחים עדיפים והם ינצחו את המשחק.

 

מ.ס. רובי שפירא -מכבי עירוני יפיע (שבת, 20:30, בית נגלר)

שחקני רובי שפירא עדין לא חוו ניצחון העונה וביום שלישי האחרון הם הפסידו לכאבול. האורחים מיפיע מגיעים לאחר ניצחון נגד בני ממב"ע וישמחו לרשום ניצחון שני ברציפות. המארחים עדין לא התעוררו העונה ואני מהמר פה על ניצחון חוץ קליל.

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל בני בענה (שבת, 21:00, כרמיאל)

שחקני כרמיאל מגיעים לאחר ניצחון יפה בנהריה והאורחים מבענה, לאחר ניצחון ענק על צפת המדשדשת. שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב ויירצו לקחת פה נקודות. לדעתי, שחקני כרמיאל ייקחו את הנקודות בקלות.

שחקני כרמיאל - יחגגו עוד ניצחון? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

ליגה ב' צפון ב':

 

הפועל בני פרדיס – מ.ס. פרדס חנה כרכור (שישי, 11:15, כפר ג'ת)

שחקני פרדיס מגיעים לאחר תיקו מאכזב להפועל טירת הכרמל ופרדס חנה להפסד למ.ס. טירת הכרמל. שתי הקבוצות מתגעגעות לתחושת הניצחון שלדעתי, אף קבוצה לא תרגיש אותו כי המשחק יסתיים בשיוויון.

 

מכבי נווה שאנן – הפועל טירת הכרמל (שישי, 11:45, חיפה)

שחקניו של אייל הלטמן מגיעים לאחר הפסד לבני מוסמוס והאורחים מטירת הכרמל לאחר תיקו נגד פרדיס. אני חושב שהאורחים מטירת הכרמל בתקופה טובה יותר ושבנווה שאנן יש התחלה של משבר. אני מריח פה שלוש נקודות שלא יישארו בנווה שאנן.

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי אחווה פרדיס (שישי, 14:00, טירת הכרמל)

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל מגיעים לאחר ניצחון על פרדס חנה במשחק האחרון והאורחים מפרדיס, לאחר הפסד לצעירי אום אל פאחם החזקים. בטירת הכרמל יש סגל רחב יותר וקבוצה מאומנת יותר, לכן אני חושב שהם ינצחו את המשחק בקלות.

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל בית שאן (שישי, 14:30, כפר קרע)

שחקני כפר קרע מגיעים לאחר ניצחון גדול על בית"ר חיפה והאורחים מבית שאן התעללו באחווה ריינה שמבחינתם סיימו את העונה. שתי הקבוצות בכושר טוב ואין ספק שתהיה פה התמודדות מעניינת. אני מהמר על ניצחון חוץ של בית שאן.

 

כפר קרע  יצליחו להתמודד נגד שחקני בית שאן? (צילום: דוברות כפר קרע)

 

צעירי אום אל פאחם -בית"ר חיפה (שישי, 14:30, אום אל פאחם)

שחקני אום אל פאחם מגיעים לאחר ניצחון על שחקני פרדיס ובית"ר חיפה לאחר הפסד רציני לכפר קרע. זה הולך להיות משחק חד צדדי לחלוטין, כששחקני אום אל פאחם יחוללו על המגרש כל העולה על רוחם לדעתי וייקחו בקלות שלוש נקודות.

 

הפועל בני ערערה – מכבי אחי איכסל (שישי, 17:30, כפר ג'ת)

שחקני ערערה מגיעים לאחר ניצחון על סנדרלה לגבוע ושחקני איכסל לאחר ניצחון על בני באקה. האורחים מאיכסל מראים יציבות והם יודעים להתכונן טוב לכל משחק, אני בטוח שהם לא יתקשו לנצח את המשחק, גם במגרש לא פשוט שכזה.

 

איחוד בני באקה – הפועל בני מוסמוס (שבת, 16:00, באקה אל גרביה)

מלחמה לא קטנה מחכה לנו במגרש הכדורגל שבבאקה אל גרבייה בשבת הקרובה. שתי קבוצות שרוצות להוכיח שהן הקבוצות החזקות במשולש. לדעתי, שחקניו של ניסים אגרביה ממוסמוס בכושר מצוין עם רצף יפה של ניצחונות והם ינצחו את המשחק.

 

 

יונתן ורטיקובסקי בתחזית למחזור השביעי בליגה ב' צפון (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הימור שלי (אנונימי 13-10-2022, 12:09)
    צפת כאבול תיקו עראבה מנצחת קרית ים מנצחת ממבע מנצחת גדידה מנצחת שפרעם טמרה תיקו רובי יפיע תיקו כרמיאל בענה תיקו