סיכום מחזור 6: ליגה ב' צפון א'

המחזור השישי בליגה ב' צפון א' העיף אותנו באוויר עם המון שערים מרהיבים והפתעות. מכבי אחווה שעב רושמת את ניצחונה הראשון העונה, בני בענה משפילים את צפת וג'דידה מכר חוזרים לנצח על חשבונם של שפרעם. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-10-2022
  • 09:11

 

מכבי אחווה שעב – אחווה כפר מנדא 0-2

שחקניו של אחמד חולאד רושמים את ניצחונם הראשון העונה ומנצחים בבית את שחקני כפר מנדא. אחמד עכריה הבקיע את השער הראשון בדקה ה- 65. רבע שעה לאחר מכן, וופיק היבי הבקיע את השער השני וסגר עניין. בכפר מנדא קיוו להשיג לפחות נקודה אחת במשחק, אך זה לא קרה.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.כ. שפרעם 0-2

שחקני ג'דידה חזרו למסלול הניצחונות ובגדול. בדקה ה- 19, מוחמד קדורה כבר העלה את הקבוצה הביתית ליתרון עם שער יפהפה. סמוך לשריקת הסיום עדי סחניני הוסיף את השער השני וחתם על שלושת הנקודות למארחים. שחקניו של חוסיין עליאן נעצרים בג'דידה ומקווים לחזור לנצח במחזור הבא.

בני ג'דידה - חזרו למסלול הניצחונות (צילום: דוברות בני ג'דידה)

 

מ.כ. צעירי טמרה – מ.ס. קריית ים 1-0

שחקני טמרה אירחו את קריית ים למשחק סופר קשה וקיוו לקחת פה נקודות, אך לחניכיו של אורן פלאש היו תכניות אחרות. האורחים מקריית ים פתחו את המשחק בסערה והכתיבו את קצבו. לאחר 30 דקות של כדורגל מריק שמחייב העלה את קבוצתו ליתרון, שממנו המארחים מטמרה לא הצליחו לחזור. בקריית ים חגגו שלוש נקודות סופר חשובות.

 

עירוני בני כאבול – מ.ס. רובי שפירא 0-1

שחקני בני כאבול רושמים ניצחון ביתי נוסף לרזומה. הקבוצה הביתית לא התקשתה נגד האורחים מרובי שפירא שעדין לא הגיעו לליגה. ברובי שפירא לא חשבו שתהיה פתיחת עונה שכזו ומקווים להשיג את הניצחון במחזור הבא.

 

מכבי עירוני יפיע – מ.ס. בני ממב"ע 2-3

שחקניו של איימן חטיב רושמים ניצחון סופר חשוב במאבק על טיפוס במעלה הטבלה בליגה. האורחים מצפון הגולן קיוו להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, אך נגד שחקני יפיע זה לא קרה. במחזור הבא, יפיע יתארחו ברובי שפירא ובני ממב"ע יארחו את שעב.

שחקני יפיע - רושמים ניצחון חשוב (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

הפועל בני בענה – הפועל עירוני צפת 1-5

שחקני צפת חשבו שעם המאמן החדש הם יגיעו למשחק חוץ בבענה ותהיה התחלה חיובית, אך זה לא קרה. שחקני בענה הגיעו סופר מוכנים למשחק והבקיעו לא פחות מחמישייה לרשת של האורחים. לבענה זה היה ניצחון חשוב מאוד בשביל להתרחק מהתחתית ובצפת צריכים לבדוק מזוזות בדחיפות.

 

אחי עכו – הפועל עירוני עראבה  1-3

שחקניו של מהדי וואקד מעכו רושמים ניצחון נוסף ושומרים על הבית. האורחים מעראבה ידעו שהם מגיעים להתמודד נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה, אך לא חשבו שיחטפו שלישייה. בשורות עכו החלק הקדמי חם כמו תמיד ולא היה מסובך להבקיע שלישייה במשחק שכזה.

 

בית"ר נהריה – הפועל עירוני כרמיאל 3-0

שחקני נהריה אירחו את כרמיאל למשחק שסיכם את המחזור. האורחים מכרמיאל לא ריחמו וחוררו את רשת המארחים עם שלושה שערים נהדרים. ליעד אלמליח כבש את הראשון, שחף ספיר את השני ואיתו אדרי את השלישי. בנהריה חייבים לצבור נקודות כדי לא להיקלע למאבקי תחתית.

 

שחקני עכו - ממשיכים לחגוג (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות