סיכום מחזור 5: ליגה ב' צפון א'

המחזור החמישי בליגה ב' צפון א' הביא לנו משחקים לפנתאון עם מבול של שערים. שפרעם לא ריחמו על שעב עם שמינייה, צפת נחלו הפסד לנהריה שגרם למאמן אלון אלוק לשים את המפתחות וקריית ים גברו על בני ג'דידה החזקים מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-10-2022
  • 10:34

הפועל עירוני צפת – בית"ר נהריה 2-1

שחקני צפת אירחו את נהריה מתחתית הטבלה וקיוו לחזור למסלול הניצחונות לאחר רצף של כמה הפסדים, אך זה לא קרה. האורחים הבקיעו בדקה ה- 31 מרגלו של אור מלכה ועלו ליתרון. חננאל אברהם השווה את התוצאה בדקה ה- 81 וזה היה נראה שתיקו לפנינו. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה- 94 נועם חמיאס הבקיע את שער הניצחון של נהריה שרשמה ניצחון ראשון העונה ואלון אלוק מאמן הפועל צפת לקח את האחריות והתפטר מאימון הקבוצה.

שחקני צפת - נפרדו מהמאמן ומקווים לחזור לעניינים ומהר (צילום: מאיר ינקו - חדש בגליל)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.ס. רובי שפירא 0-3

שחקניו של וויאם עמאשה רושמים ניצחון ראשון העונה וחוגגים על חשבון רובי שפירא. האורחים מחיפה עדין ללא ניצחון העונה ומדשדשים עמוק בתחתית הטבלה. נאג'י אבו ג'בל החזיר לעצמו את הבטחון עם צמד שערים ומקווים בקבוצה הצפונית להיכנס עכשיו טוב לעונה ולצבור רצף של ניצחונות.

 

מ.כ. שפרעם – מכבי אחווה שעב 1-8

שחקני שפרעם מתפוצצים על שחקני שעב ורושמים שמינייה של שערים. בשעב, אחמד חולאד יצטרך להרים את שחקניו ולעשות חושבים לקראת המשך העונה, כשלאחר חמישה מחזורים הקבוצה ללא נקודה אחת.

הייתם חלבי - ממשיך למצוא את הרשת (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל עירוני עראבה – מ.כ. צעירי טמרה 0-0

שתי הקבוצות הנמרצות בליגה נפגשו בחמישי האחרון בתקווה להשיג ניצחון, אך זה לא קרה. כנראה האווירה הרגועה של יום כיפור השכינה גם על שתי הקבוצות הללו שלא הצליחו להשיג שום שער לאחר 90 דקות של כדורגל. במחזור הבא שחקני עראבה יתארחו בעכו ושחקני טמרה יארחו את קריית ים.

 

מ.ס. קריית ים  - מכבי בני ג'דידה מכר 2-3

איזה משחק היה לנו במגרש הכדורגל בקריית ים! לא פחות ממשחק עונה. חניכיו של אורן פלאש כבר עלו ליתרון 2-0 לאחר 19 דקות של כדורגל, אך עד להפסקת המחצית האורחים חזרו למשחק עם שני שערים והקבוצות ירדו להפסקה בתיקו תיקו שיוויון. בדקה ה- 63 המארחים עלו ליתרון שממנו, לא היה ניתן לחזור. קריית ים רושמת ניצחון סופר חשוב שמקדם אותה לקראת המשך העונה.

אורן פלאש - רושם ניצחון נוסף (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הפועל בני בענה - עירוני בני כאבול 1-2

שחקני בני בענה רושמים ניצחון חשוב נגד קבוצה סופר חזקה שיודעת להפתיע ובגדול. האורחים מכאבול רושמים הפסד חוץ ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא. בשורות בענה הבקיעו פאדי זיאדה ואמיר תיתי. בשורות כאבול זה היה קוסאי חלאילה.

 

אחווה כפר מנדא – מכבי עירוני יפיע 1-1

שחקני כפר מנדא רושמים תיקו נוסף וממשיכים לדשדש בבטן הטבלה. האורחים מיפיע שצריכים יותר את הנקודות צריכים להצטער שלא הצליחו להשיג את הניצחון ומקווים להביא שלוש נקודות במחזור הבא.

 

הפועל עירוני כרמיאל – אחי עכו 0-3

שחקני כרמיאל אירחו את עכו במוצאי השבת למשחק שסגר את המחזור. על הנייר זה היה אמור להיות משחק קשה מאוד, כשעכו מגיעים עם רצף של ניצחונות וכושר טוב, אך המארחים מכרמיאל ידעו לבוא ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. במחצית הראשונה שחר ספיר המצוין כבש צמד והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון יפה. במחצית השנייה ספיר כבש את השער השלישי והפך לכוכב הערב. שחקניו של מהדי וואקד מעכו רושמים הפסד חוץ ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

שחר ספיר - מככב עם שלושער (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

בני ממב"ע - חוגגים ניצחון ראשון העונה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות