תחזית מחזור 5: ליגות ב' צפון

המחזור החמישי של ליגות ב' צפון מגיע אלינו עם משחקים נהדרים. לדעתי, צפת יחזרו לנצח ובגדול, בני ממב"ע ישיגו את ניצחונם הראשון ובני מוסמוס ישיגו ניצחון שלישי ברציפות. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-10-2022
  • 19:45

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – בית"ר נהריה (חמישי, 18:30, צפת)

שחקניו של אלון אלוק מגיעים למשחק נגד נהריה לאחר רצף של הפסדים והם חייבים לנצח את המשחק בשביל להחזיר לעצם את הבטחון. מנגד, האורחים מנהריה שמדשדשים בתחתית עם נקודה אחת בלבד לאחר 4 מחזורים. אני מהמר פה על ניצחון ביתי של צפת.

 

שחקני צפת - ישיגו ניצחון ויקטעו את רצף ההפסדים? (צילום: מאיר ינקו - חדש בגליל)

 

מ.ס. קריית ים – מכבי בני ג'דידה מכר (שישי, 14:00, קריית ים)

שחקניו של אורן פלאש מקריית ים מגיעים לאחר שלא שיחקו בשבוע שעבר וישמחו לחזור למגרשים. מנגד, האורחים מג'דידה שחמים מאוד לאחרונה, בעיקר עם הניצחון הגדול על עראבה בשבוע שעבר. זה הולך להיות משחק אש! אני מהמר פה על ניצחון ביתי של קריית ים.

 

הפועל בני בענה – עירוני בני כאבול (שישי, 16:15, נחף)

שחקני בני בענה מגיעים לאחר ניצחון חוץ בנהריה. האורחים מכאבול מגיעים לאחר ניצחון ביתי על בני ממב"ע שעדין לא התעוררו העונה. אני מעריך שהאורחים מכאבול ייקחו פה את הנקודות, כשהם קבוצה הרבה יותר עמוקה ואיכותית.

 

הפועל עירוני עראבה – מ.כ. צעירי טמרה (חמישי, 21:00, צפת)

שחקני עראבה מגיעים לאחר הפסד לג'דידה בשבוע שעבר והאורחים מטמרה לאחר ניצחון ביתי נגד כרמיאל החזקים. אין ספק שיש פה הבדל רמות משמעותי ואני חושב שהאורחים מטמרה ייקחו פה שלוש נקודות.

 

מ.כ. שפרעם – מכבי אחווה שעב (חמישי, 20:30, שפרעם)

שחקני שפרעם מגיעים לאחר ניצחון יפה על יפיע בשבוע שעבר. מנגד, שחקניו של אחמד חולאד משעב נחו בשבוע שעבר כשהמשחק נגד קריית ים לא התקיים. אני חושב שהביתיים ייקחו פה את הנקודות.

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.ס. רובי שפירא (חמישי, 20:00, קריית שמונה)

מדובר על משחק בין שתי קבוצות שכרגע העונה עדין לא התחילה מבחינתן. שחקניו של וויאם עמאשה לא הצליחו עדין להשיג את הניצחון העונה והדברים לא מתחברים להם. האורחים מרובי שפירא סופגים הפסדים עם מבול של שערים בכל משחק. לדעתי, שחקני ממב"ע ישיגו את ניצחונם הראשון העונה.

אסעד עמאשה - יוביל את קבוצתו לניצחון ראשון? (צילום: אייהם ג'בארין)

 

אחווה כפר מנדא – מכבי עירוני יפיע (שבת, 16:00, כפר מנדא)

שחקני כפר מנדא מגיעים לאחר תיקו נגד רובי שפירא במחזור הקודם. האורחים מיפיע חטפו רביעייה משפרעם בשבת האחרונה. בשתי הקבוצות הדברים לא הכי הולכים לאחרונה וזה הולך להיות משחק צמוד לדעתי. אני חושב שבסוף 90 דקות האורחים מיפיע ייקחו את הנקודות.

 

הפועל עירוני כרמיאל  - אחי עכו (שבת, 21:00, כרמיאל)

שחקני כרמיאל מגיעים לאחר הפסד בטמרה במחזור הקודם וההילה ממשחק העונה נגד ג'דידה עברה מזמן. מנגד, שחקני של מהדי וואקד שחמים מאוד לאחרונה וחגגו ניצחון על צפת בשבוע שעבר. לדעתי, זה הולך להיות משחק טוב וצמוד שבסיומו האורחים מעכו ייקחו שלוש נקודות.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני פרדיס – הפועל בני מוסמוס (שישי, 11:30, כפר ג'ת)

שחקני בני פרדיס מגיעים לאחר הפסד לאיכסל בשבוע שעבר והאורחים ממוסמוס מגיעים בכושר שיא לאחר שגנבו לטירת הכרמל ניצחון עם שער בדקה ה- 94. לדעתי, האורחים ייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

הפועל בני ערערה – הפועל בית שאן (שבת, 21:30, כפר ג'ת)

שחקני בני ערערה מגיעים לאחר תיקו ענק מול בית"ר חיפה בשבוע שעבר והאורחים מבית שאן חגגו ניצחון על בני באקה. האורחים מבית שאן בכושר נהדר ואני חושב שהם ייקחו פה את הנקודות.

שחקני בית שאן - יחגגו ניצחון? צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

אחווה ריינה – בית"ר חיפה (שישי, 15:00, ריינה)

שתי הקבוצות מגיעות לאחר תוצאות תיקו בשבוע שעבר: ריינה נגד אחווה פרדיס ובית"ר חיפה נגד בני ערערה. בריינה להוטים להשיג את הניצחון ואני חושב שהכוכבים של מוחמד בסול ייתנו את הטון וייקחו פה שלוש נקודות.

מוחמד בסול - האם שחקניו יביאו לו נחת ושלוש נקודות? (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי נווה שאנן – מכבי אחי איכסל (שישי, 11:40, חיפה)

שחקניו של אייל הלטמן מגיעים לאחר ניצחון על גלבוע בשבוע שעבר ואיכסל גם הם ניצחו בשבוע שעבר, את בני פרדיס.  נועם בראון, כוכב נווה שאנן בכושר נהדר לאחרונה ואני חושב שאם איכסל לא יצליחו לעצור אותו הם ייספגו לא מעט שערים ויפסידו את המשחק.

 

הפועל טירת הכרמל – מ.ס. פרדס חנה כרכור (שישי, 12:15, טירת הכרמל)

שחקני טירת הכרמל מגיעים לאחר שהפסידו לבני מוסמוס בשבוע שעבר עם שער בדקה ה- 94. האורחים מפרדס חנה כרכור הפסידו בבית לצעירי אום אל פאחם ויהיו להוטים לחזור ולאסוף נקודות. לדעתי, המארחים ייקחו פה שלוש נקודות.

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. טירת הכרמל (שישי, 14:45, אום אל פאחם)

שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות בשבוע שעבר: צעירי אום אל פאחם ניצחו בחוץ את פרדס חנה כרכור ושחקני טירת הכרמל את בני כפר קרע בבית. זה הולך להיות משחק איכותי וצמוד שאני חושב שבסיומו כל קבוצה תיקח נקודה.

 

איחוד בני כפר קרע – מכבי אחווה פרדיס (שישי, 15:30, כפר קרע)

שחקני כפר קרע מגיעים לאחר הפסד לטירת הכרמל והאורחים מפרדיס לאחר תיקו בריינה. זה הולך להיות משחק מעניין ומסקרן בין שתי קבוצות שוות כוחות. לדעתי, המארחים ייקחו פה את הנקודות.

שחקני כפר קרע - ישמרו על הבית? (צילום: דוברות כפר קרע)

 

עירוני גלבוע – איחוד בני באקה (שישי, 11:15, אסי גלבוע)

שחקני בני באקה מגיעים לאחר הפסד לבית שאן בשבוע שעבר והאורחים מגלבוע הפסידו לנווה שאנן בבית. אני מריח פה הפתעה ושהאורחים מגלבוע ייקחו שלוש נקודות עם ניצחון חוץ.

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמעת על האפשרות שמשחק יכול להסתיים בתיקו? (אלי 05-10-2022, 22:13)