סיכום מחזור 4: ליגה ב' צפון א'

המחזור הרביעי בליגה ב' צפון א' הביא לנו יופי של משחקים. שפרעם חגגו ניצחון חוץ ביפיע, אחי עכו רושמים ניצחון ביתי חשוב על שחקני צפת ובני ג'דידה לא מרחמים על עראבה עם חמישייה לרשת. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-10-2022
  • 06:09

מ.כ. צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל 2-3

שחקני טמרה רושמים ניצחון ביתי על חשבון שחקני כרמיאל. האורחים מהעיר הגדולה קיוו להוציא נקודות במשחק החוץ הקשה, אך זה לא קרה. במחזור הבא שחקני כרמיאל יארחו את עכו וטמרה יתארחו בעראבה.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – הפועל עירוני עראבה 2-5

שחקניו של האני ארשיד מג'דידה רושמים ניצחון גדול על שחקני עראבה. כבר לאחר 14 דקות של כדורגל המארחים מג'דידה התחילו להבקיע שערים והאורחים מעראבה ניסו לעשות הכל בכדי לצמק את התוצאה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות.

 

שחקני בני ג'דידה מכר - רושמים ניצחון ביתי נהדר (צילום: דוברות בני ג'דידה מכר)

 

מכבי עירוני יפיע – מ.כ. שפרעם 4-0

שחקניו של אימן חטיב קיוו לחזור למסלול הניצחונות לאחר השביעייה שחטפו מקריית ים בשבוע שעבר. לשחקני שפרעם לא הייתה כוונה לוותר וזה אכן לא קרה. שפרעם הבקיעו ארבעה שערים ורשמו ניצחון חוץ לרזומה.

 

אחי עכו – הפועל עירוני צפת 1-2

שחקני עכו חוגגים ניצחון ביתי נהדר על שחקני צפת שרושמים את הפסדם השלישי העונה. שחקניו של מהדי וואקד רושמים את ניצחונם השלישי מתוך ארבעה מחזורים ומתפסים לצמרת הטבלה. אין ספק ששחקניו של אלון אלוק חייבים להתעורר ודחוף לקראת המחזור הבא.

שחקני עכו - חוגגים ניצחון סופר חשוב (צילום: חגאג רחאל)

 

בית"ר נהריה – הפועל בני בענה 2-0

שחקני בני בענה רושמים את ניצחונם הראשון העונה ומטפסים מעט מתחתית הטבלה. המארחים מנהריה, עדין ללא ניצחון העונה והם מקווים להשיג אותו במחזור הבא.

 

עירוני בני כאבול – מ.ס. בני ממ"בע 0-1

שחקני כאבול לא מתקשים ורושמים ניצחון ביתי נגד שחקניו של וויאם עמאשה עם 1-0 קטן שעושה את ההבדל ומביא שלוש נקודות. בדקה ה- 18, עואד שולי כבש את שער הניצחון שסיכם את השערים במשחק. בממב"ע, עדין לא השיגו ניצחון ומקווים לעשות זאת כמה שיותר מהר, בכדי לא להיקלע לתחתית הטבלה.

 

מ.ס. רובי שפירא – אחווה כפר מנדא 0-0

שחקני רובי שפירא מצליחים להשיג את הנקודה הראשונה שלהם העונה עם תיקו ללא שערים נגד שחקני כפר מנדא. בכפר מנדא, התחילו טוב את העונה, אך הדברים כבר פחות הולכים וכדאי להם להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי.

שחקני עכו - חוגגים ניצחון גדול על צפת (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות