תחזית מחזור 4: ליגות ב' צפון

המחזור הרביעי בליגות ב' צפון מגיע אלינו בפרוש השנה החדשה ואיתו משחקים לפנים. לדעתי, רובי שפירא ינסו להשיג את הניצחון הראשון על חשבון כפר מנדא, צפת ירצו לחזור למסלול הניצחונות כנגד עכו שבכושר שיא וצעירי אום אל פאחם ירצו לחוות ניצחון חוץ איכותי. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-09-2022
  • 08:13

 

ליגה ב' צפון א'

 

עירוני בני כאבול – מ.ס. בני ממב"ע (שישי, 14:30, כאבול)

שחקני כאבול מגיעים לאחר תיקו בנהריה ובני ממב"ע לאחר תיקו נגד שחקני כפר מנדא. הקבוצה של וויאם עמאשה מצפון רמת הגולן עדין לא הצליחה להשיג ניצחון העונה והמגרש בכאבול ידוע כאחד הקשים. לדעתי, הקבוצה הביתית לא תתקשה לקחת פה שלוש נקודות.

אסעד עמאשה - יצליח להוביל את חבריו לניצחון? (צילום: אייהם גבארין)

 

מ.ס. רובי שפירא – אחווה כפר מנדא

שחקני רובי שפירא מגיעים לאחר הפסד לשפרעם וכפר מנדא לאחר תיקו נגד בני ממב"ע. הקבוצה הביתית פתחה לא טוב את העונה ותנסה להתאושש, אך האורחים מכפר מנדא לא מחלקים מתנות כלל, לאן זה לא יהיה פשוט. אני מעריך שיהיה פה ניצחון חוץ עם לא הרבה שערים.

 

מכבי עירוני יפיע – מ.כ. שפרעם (שבת, 14:30, יפיע)

שחקניו של אימן חטיב מיפיע מגיעים לאחר תבוסה רצינית לקריית ים, האורחים משפרעם מגיעים לאחר ניצחון גדול על רובי שפירא. לדעתי, ביפיע יש קבוצה טובה יותר, אך זה מה שיפה בליגה הזו – ביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אני מהמר על ניצחון חוץ של שפרעם.

 

מ.כ. צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל (שבת, 20:45, קריית ים)

שחקני טמרה מגיעים לאחר ניצחון חוץ גדול בצפת, האורחים מכרמיאל מגיעים לאחר הצגה עם ניצחון חשוב על שחקני ג'דידה מכר במשחק אדיר שסגר לנו את השבת. זה הולך להיות משחק קשה וסופר מסקרן בין שתי קבוצות חזקות מאוד בליגה. אני מעריך ששחקני טמרה ייקחו פה את הנקודות.

שחקני כרמיאל - יחגגו גם השבת? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

אחי עכו – הפועל עירוני צפת (חמישי, 19:30, עכו)

שחקני עכו מגיעים לאחר תיקו נגד בני בענה שעצרו להם את רצף הניצחונות. מנגד, שחקניו של אלון אלוק מצפת שחטפו בראש בשבוע מצעירי טמרה. שתי הקבוצות רוצות לחזור למסלול הניצחונות. לדעתי, הולך להיות פה משחק חם וקשה, שבסופו שחקני צפת ייקחו את הנקודות.

 

בית"ר נהריה – הפועל בני בענה (שישי, 11:00, נהריה)

שחקני נהריה מגיעים לאחר תיקו בבית נגד כאבול ובני בענה לאחר תיקו נגד עכו. שתי הקבוצות הללו חייבות נקודות ומהר כששתיהן עם נקודה אחת בלבד בינתיים. לדעתי, שחקני נהריה יחגגו ניצחון ראשון העונה.

 

מכבי אחווה שעב – מ.ס. קריית ים (שישי, 13:00, שעב)

שחקני שעב מגיעים לאחר הפסד חוץ בעראבה והאורחים מקריית ים החמים עם ניצחון ענק על שחקני יפיע. בקריית ים פתחו את העונה בסערה והקבוצה ממטירה שערים על כל קבוצה שמתמודדת מולה. אני חושב שגם פה הם לא יתקשו לקחת את הנקודות.

שחקני קריית ים - יחגגו ניצחון חוץ? (צילום: עדי דטליס)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – הפועל עירוני עראבה (שישי, 16:00, ג'דידה)

שחקני ג'דידה מכר מגיעים לאחר הפסד לכרמיאל במוצא"ש האחרון עם משחק של פעם בחיים. מנגד, שחקני עראבה שנתנו בראש ליפיע בביתם במחזור הקודם. לדעתי, בג'דידה יש קבוצה איכותית יותר והיא תשמור על הבית ותיקח את הנקודות.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי אחווה פרדיס – אחווה ריינה

שחקני פרדיס מגיעים לאחר ניצחון על בני ערערה וריינה לאחר הפסד נגד טירת הכרמל. האורחים מריינה עדין ללא ניצחון העונה והקבוצה שמוחמד בסול בנה שם צריכה לרוץ ולהתחיל לצבור ניצחונות בכדי לא להיקלע לתחתית. לדעתי, האורחים מריינה ישיגו פה ניצחון ראשון.

 

הפועל בית שאן – איחוד בני באקה

שחקני בית שאן מגיעים לאחר תוצאת תיקו מול נווה שאנן שהייתה אכזבה גדולה עם ספיגת שער בדקה ה- 89. שחקני בני באקה מגיעים לאחר תיקו נגד בית"ר חיפה. לדעתי, בבית שאן יש קבוצה טובה יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות.

שחקני בית שאן - ישמרו על הבית? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – מכבי נווה שאנן אלדד

שחקני גלבוע מגיעים לאחר ניצחון חוץ בפרדיס ושחקני נווה שאנן לאחר תיקו מול בית שאן שכמעט הפסידו את המשחק בביתם.  הקבוצות די שוות כוחות ואני מריח פה תיקו.

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בני פרדיס

שחקני איכסל מגיעים לאחר תיקו בטירת הכרמל ובני פרדיס לאחר הפסד ביתי לגלבוע. אין ספק שלאיכסל יש קבוצה עם סגל יותר עמוק ולכן אני חושב שהם לא יתקשו לנצח את המשחק.

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל טירת הכרמל

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס חווה במחזור הקודם את הניצחון הראשון עם ניצחון ביתי נגד פרדס חנה כרכור. האורחים מטירת הכרמל חוו תיקו נגד מכבי איכסל. לדעתי, במוסמוס יש אנרגיה טובה יותר לאחרונה והם ינצחו את המשחק.

שחקני בני מוסמוס - ירשמו ניצחון שני ברציפות? (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מ.ס. טירת הכרמל – איחוד בני כפר קרע (שישי, 12:00, טירת הכרמל)

שחקניו של מאור סיסו מגיעים לאחר ניצחון על שחקני ריינה וישמחו לחגוג ניצחון נוסף. מנגד, שחקני כפר קרע שרוצים רק לצבור נקודות כדי להתברג בצמרת הטבלה. לדעתי, שחקני טירת הכרמל ייקחו פה את הנקודות.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – צעירי אום אל פאחם (שישי, 15:30, פרדס חנה)

שחקני פרדס חנה מגיעים לאחר ההפסד לבני מוסמוס בשבוע שעבר כשהם עם ניצחון אחד בודד העונה. קבוצת הכוכבים מאום אל פאחם מגיעה באנרגיות שיא כשהיא רוצה להשיג דבר אחד והוא ניצחון. לאורחים מאום אל פאחם יש קבוצה יציבה וטובה ואני חושב שהם ייקחו פה בקלות שלוש נקודות.

 

בית"ר חיפה – הפועל בני ערערה (שישי, 15:30, חיפה)

שחקני חיפה מגיעים לאחר תיקו נקד בני באקה ושחקני ערערה לאחר הפסד הפסד ביתי למכבי פרדיס. זה הולך להיות מפגש בין שתי קבוצות שנועלות את הטבלה ואני חושב שתהיה פה מלחמה לא פשוטה. להערכתי, שחקני חיפה יחגגו פה ניצחון ראשון העונה.

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות