בני לוד רואה שש-שש, דומר: ״שרק נמשיך לרקוד על המגרש".

היורדת מליגה א' דרום ממשיכה ברצף הניצחונות והפעם הביסה 1:6 את מ.ס שיכון המזרח החלשה. כבר שני משחקים הקבוצה מנצחת בתבוסות גבוהות. קובי דומר: ״לחצנו על כל המגרש ושיחקנו שוטף, לא סתם כבשנו שישה שערים. המטרה? להגיע לפלייאוף העליון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2022
  • 18:47

המחזור השלישי בליגה ב' דרום ב' נערך אמש (שישי) כאשר הפועל בני לוד היורדת מליגה א' דרום בעונה שעברה מאותתת ליריבותיה לליגה במאבק על כרטיס העלייה.

 

האדומים אירחו את מ.ס שיכון המזרח שהושפלה במחזור הקודם מול קריית מלאכי בתוצאה 1:6. עופר בכר חזר לקווים במקומו של צחי טייאר. על כר הדשא שחקני בני לוד היו עדיפים לאורך 90 הדקות.

 

בני לוד עלו ליתרון ראשון במשחק, דור אבינו בבעיטה טל יודלביץ' שוער שיכון המזרח הודף למרכז השער ומקרוב עיליי דבש דוחק פנימה, 0:1. 

 

פשיכון המזרח חיפשה לחזור למשחק, אך נקלעה לפיגור 0:2 משער עצמי. השלישי לא איחר לבןא כאשר דבש הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער עובר אותו ומגלגל לרשת חשופה. הרמה מדוייקת של אופק בכר לראשו של אפיק דומר שבעוצמה נגח לרשת העליונה וקבע 0:4 קליל. 

 

שיכון המזרח יחד צימקו בשער מרהיב, אך דור אבינו וקובי דומר כבשו פעמיים וחתמו את המשחק עם 1:6 אדיר ל-לוד. 

 

קובי דומר הכוכב הגדול של בני לוד מסכם: "פתחנו את המשחק טוב מהדקה הראשונה. לחצנו אותם גבוה מאוד והחמצנו 4 מצבים של גולים בטוחים וכבר בדקה 20 באנו על שכרנו והכדור נכנס. המשכנו ללחוץ ולשטוף את המגרש והשני לא איחר לבוא לפני המחצית. מחצית שנייה פתחנו כמו את הראשונה וכל התקפה היינו במצב של שער. שיחקנו התקפי עם כדורגל שמח שהביא לנו 6 גולים״.

 

לגבי המטרות קובי מוסיף: ״המטרות העונה ברורות - פלייאוף עליון. בנינו קבוצה חזקה, עם שחקנים יציבים עם הרבה נסיון לצד צעירים מוכשרים מאוד. ליגה ב דרום ב הרבה יותר קשה מליגה ב דרום א. שיחקתי שנים רבות בליגה ב דרום א ושנה שעברתי אחרי עונה אחת בליגה ב דרום ב הבנתי שהיא יותר קשה״.

 

לגבי ההמשך קובי מוסיף: ״נמשיך לעבוד קשה, נמשיך להיות מאוחדים בחדר הלבשה והכי חשוב - נעלה לשמוח ולרקוד בכל משחק ובכל מגרש!".

 

 

שחקני בני לוד, חוגגים ניצחון גדול

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי דומר (מעריץ 24-09-2022, 19:41)
    חלוץ ברמות הגבוהות מחכים לך בביתר ירושלים