חנא פרהוד התפטר מכרמיאל, "לא הסכימו לשחרר שחקנים שביקשתי"

חנא פרהוד מאמנה של הפועל כרמיאל מליגה ב החליט להתפטר הבוקר מתפקידו מכיוון שלטענתו: "ישבתי הבוקר עם הנהלת כרמיאל וביקשתי לעשות שינויים בסגל השחקנים, ביקשתי לשחרר שחקנים ולהביא במקומם אחרים, ההנהלה סירבה ולכן החלטתי להתפטר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-09-2022
  • 11:46

הפועל כרמיאל פתחה בצורה מושלמת את העונה עם שני ניצחונות משני משחקים. הבוקר מאמן הקבוצה חנא פרהוד נפגש עם הנהלת הקבוצה וטען שסגל השחקנים לא מספיק טוב ויש לשחרר מספר שחקנים ולהביא במקומם אחרים. הנהלת הקבוצה סירבה בטענה שיש לשחקנים חוזים ולא יכולה לעשות כלום עם זה וזאת לא דרך המועדון לשחרר שחקנים גם אם הם פחות טובים. חנא שמע את ההנהלה וביקש להתפטר מתפקידו.

 

חנא פרהוד בתגובה: ״נפגשתי עם הנהלת כרמיאל עם עומרי היו"ר וביקשתי לשחרר מספר שחקנים, חלקם וותיקים שאני הבאתי וחלקם שחקנים שהיו בקבוצה. המועדון סירב לשחרר בטענה שזאת לא מדיניות המועדון. לא מבין למה לא לשחרר שחקנים שלא התחברו למועדון ולהביא שחקנים אחרים במקומם. ולכן החלטתי להתפטר מהמועדון". 

 

חנא  מסיים: ״תודה להנהלת כרמיאל על התקופה הנהדרת הפנים שלי קדימה. ומגיע לעומרי היו"ר ואבא שלו מעל ליגה ב ומבקש מהם לשנות את הגישה עם השחקנים כדי לעלות ליגה. גם מכבי חיפה הגדולה משחררת שחקנים ומביאה אחרים במקום". 

חנא פרהוד, מאמן מקצוען שרוצה להצליח אבל כנראה שכרמיאל לא. מי שלא טוב לא משחק. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא לכפר מנדא מחכים לך (סמיר 21-09-2022, 12:50)
  2. שקרן (עודה 21-09-2022, 22:04)
    משקר לא רצו אותך בכרמיאל אתה שכונה