תחזית מחזור 3: ליגות ב' צפון

המחזור השלישי בליגות ב' צפון מגיע והפעם מחכים לנו מלא משחקים טובים. לדעתי, צפת יחזור למסלול הניצחונות, כרמיאל יענישו את בני ג'דידה בבית, צעירי אום אל פאחם ינצחו בחוץ את כפר קרע ופרדס חנה כרכור ינצחו את בני מוסמוס. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-09-2022
  • 08:43

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – מ.כ. צעירי טמרה (חמישי, 18:00, צפת)

שחקניו של אלון אלוק מצפת מגיעים לאחר הפסד חוץ לבני ג'דידה מכר וישמח לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, חבורת הכוכבים מטמרה שניצחו את בני בענה במחזור הקודם וירצו לשמור על רצף ניצחונות. אני מהמר על ניצחון ביתי של צפת.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי בני ג'דידה מכר (שבת, 21:00, כרמיאל)

שחקני כרמיאל מגיעם לאחר ניצחון גדול בשעב וירצו לרשום ניצחון שלישי לעונה. בצידו השני של המגרש נראה האורחים מג'דידה שגם הם במצב פנטסטי עם שני ניצחונות משני משחקים כשנחלו לשחקני צפת את ההפסד הראשון במחזור הקודם. אין ספק שהולך להיות פה משחק טוב. אני מהמר על ניצחון של כרמיאל.

שחקני כרמיאל - יחגגו ניצחון? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.ס. קריית ים – מכבי עירוני יפיע (שישי, 14:15, קריית ים)

שחקני קריית ים מגיעים לאחר ניצחון גדול על רובי שפירא והאורחים מיפיע לאחר ניצחון ביתי על עראבה. שחקניו של אורן פלאש מקריית ים בכושר שיא ואני חושב שהם ייקחו פה את הנקודות.

שחקני קריית ים - ישמרו על הבית? (צילום: עדי דטליס)

 

בית"ר נהריה – עירוני בני כאבול (שישי, 12:00, נהריה)

שחקני נהריה מגיעים לאחר הפסד חוץ בעכו וישמחו לנסות להשיג נקודות ראשונות העונה. האורחים מכאבול, מגיעים לאחר תיקו נגד כפר מנדא החזקים וישמחו להשיג את ניצחונם הראשון העונה. לדעתי, לכאבול יש קבוצה טובה יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות.

 

הפועל בני בענה – אחי עכו (שבת, 16:30, נחף)

שחקני בני בענה מגיעים לאחר הפסד לצעירי טמרה כשהם עדין ללא נקודות העונה והאורחים מעכו מגיעים באנרגיות שיא לאחר שני ניצחונות בשני המשחקים שהתקיימו עד כה. לדעתי האורחים מעכו ייקחו פה שלוש נקודות.

 

הפועל עירוני עראבה  -מכבי אחווה שעב (שישי, 11:45, בועיינה נוג'ידאת)

שחקני עראבה מגיעים לאחר הפסד ליפיע והאורחים משעב לאחר הפסד לקריית ים. שתי הקבוצות רוצות לנצח את המשחק ולקחת את הנקודות. לדעתי, עראבה בבית קבוצה שלא מחלקת מתנות והיא תיקח פה את שלושת הנקודות.

 

מ.כ. שפרעם – מ.ס. רובי שפירא (שישי, 12:00, שפרעם)

זה הולך להיות משחק סופר מסקרן ומעניין, בין שתי קבוצות שרוצות להשיג את הניצחון הראשון שלהן העונה. שפרעם מגיעה לאחר תוצאת תיקו מול בני ממב"ע ורובי שפירא לאחר הפסד גדול לקריית ים. לדעתי, שפרעם קבוצה איכותית יותר והיא תיקח פה את הנקודות.

הייתם חלבי חלוץ שפרעם - יעזור לקבוצתו להשיג ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

אחווה כפר מנדא – מ.ס. בני ממב"ע (שבת, 16:30, כפר מנדא)

שחקני כפר מנדא מגיעים לאחר תיקו נגד כאבול וירצו לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, חבורתו של וויאם עמאשה שעדין לא ניצחו העונה והם לא הולכים לוותר בכזאת קלות. לדעתי, יהיה פה תיקו לאחר משחק לוחמני ביותר.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – מ.ס. פרדס חנה כרכור (שישי, 14:45, אום אל פאחם)

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס מגיעים לאחר תיקו באיכסל ושחקני פרדס חנה לאחר הפסד בכפר קרע. זה הולך להיות משחק שקול בין שתי קבוצות שוות כוחות שלדעתי, יסתיים בניצחון של האורחים מפרדס חנה.

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי אחי איכסל (שישי, 12:00, טירת הכרמל)

שחקני טירת הכרמל מגיעים לאחר ניצחון על גלבוע ואיכסל לאחר תיקו נגד מוסמוס.  אני חושב שלטירת הכרמל יש סגל שחקנים איכותי יותר והם יצליחו לקחת פה שלוש נקודות.

 

מכבי נווה שאנן – הפועל בית שאן (שישי, 14:00, חיפה)

שחקניו של אייל הלטמן מנווה שאנן מגיעים רעננים לאחר מנוחה בשבוע שעבר, כשהמשחק נגד בית"ר חיפה נדחה עד אחרי ראש השנה. בצידו השני של המגרש, שחקני בית שאן מגיעים בכושר שיא לאחר שני ניצחונות וירצו לקחת פה את השלישי. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

נועם בראון, הכוכב של נווה שאנן - ימצא את הרשת? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

איחוד בני באקה – בית"ר חיפה (שישי, 15:00, באקה אל גרבייה)

שחקני בני באקה מגיעים לאחר ניצחון על אחווה פרדיס במחזור הקודם ובית"ר חיפה נחו ערב דחיית המשחק בזכות משחקי הגביע. בני באקה הצליחו להשיג ניצחון אחד השנה וחיפה עדין לא ולכן הם להוטים לקחת פה נקודות. לדעתי, האורחים יפתיעו וינצחו את המשחק.

 

אחווה ריינה – מ.ס. טירת הכרמל (שישי, 13:30, ריינה)

שחקני ריינה מגיעים לאחר חופש בסופ"ש האחרון כשניצחו את בית שאן בגביע. בצידו השני של המגרש, שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל מגיעים לאחר ניצחון על בני ערערה. לדעתי לאורחים יש יתרון משמעותי והם ייקחו פה את הנקודות.

שחקני ריינה - ישמרו על הבית? (צילום: חגאג רחאל)

 

איחוד בני כפר קרע – צעירי אום אל פאחם (שישי, 15:00, כפר קרע)

שחקני כפר קרע מגיעים לאחר ניצחון על פרדס חנה כרכור ושחקני אום אל פאחם מגיעים לאחר מנוחה בעקבות דחיית המשחק נגד ריינה בעקבות משחקי הגביע. אום אל פאחם קבוצה מלוכדת ומגובשת עם סגל עמוק, אני מעריך שהם ייקחו פה את הנקודות.

 

הפועל בני פרדיס – עירוני סנדרלה גלבוע (שבת, 20:45, כפר ג'ת)

זה הולך להיות משחק צמוד מאוד לדעתי. שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדי חוץ בשבוע שעבר ורוצות לקחת פה את הנקודות. לפרדיס יש יתרון ביתיות ולדעתי, אם הם באים ביום טוב הם יכולים לקחת פה שלוש נקודות בקלות.

 

הפועל בני ערערה – מכבי אחווה פרדיס (שבת, 14:30, כפר ג'ת)

זה הולך להיות משחק בין שתי קבוצות שעדין ללא נקודות כלל העונה וחוו הפסדים במחזורים הראשונים. לקבוצה הביתית מערערה יש סגל טוב יותר לדעתי והם יצליחו לנצח את המשחק ולקחת פה שלוש נקודות.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות