סיכום מחזור 2: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' סיכמו את המחזור השני שהביא לא מעט משחקים נהדרים והמון שערים. כרמיאל רשמו ניצחון גדול בשעב, יפיע הפתיעו את עראבה וצפת רשמו הפסד ראשון. מה לגבי שאר התוצאות? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-09-2022
  • 08:59

מ.ס רובי שפירא – מ.ס. קריית ים 7-0

שחקני רובי שפירא רושמים הפסד שני ברציפות, והפסד רציני כשחקני קריית ים משפילים אותם עם שביעייה. בקריית ים חוגגים ניצחון שני ברציפות כשהחלוץ מריק שמחייב ואילן רנקביץ חוגגים עם צמד. אין ספק שברובי שפירא חייבת להידלק נורה אדומה.

 

מכבי בני ג'דידה – הפועל עירוני צפת 0-1

שחקני ג'דידה מכר חוגגים עם ניצחון  0-1 קטן על שחקני צפת שמביא להם את הניצחון השני ברציפות. שחקניו של אלון אלוק מצפת רושמים את הפסד הליגה הראשון ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

שחקני צפת - רשמו הפסד ראשון (צילום: מאיר ינקו - חדש בגליל)

 

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני כרמיאל 5-0

שחקניו של חנא פרהוד מכרמיאל חוגגים את הניצחון השני שלהם העונה ונשארים במצב פנטסטי של שני ניצחונות לאחר שני מחזורים. בשעב, לא תכננו להיות עם שני הפסדים לאחר שני מחזורים, אך הסגל הנוצץ של כרמיאל לא השאיר להם ברירה.

 

אחי עכו – בית"ר נהריה 0-2

בעכו רושמים את הניצחון השני לאחר שלא התקשו במשחק ביתי נגד שחקני נהריה. בנהריה, המצב לא מזהיר והקבוצה עם שני הפסדים לאחר שני משחקים. במחזור הבא נהריה יארחו את כאבול וינסו להשיג את הניצחון הראשון ועכו, יצאו למשחק קשה בבענה.

 

אחווה כפר מנדא – עירוני בני כאבול 0-0

שחקני כפר מנדא לא הצליחו לייצר רצף של ניצחונות ונעצרו נגד שחקני כאבול שידועים כקבוצה שלא מחלקת מתנות. מנגד, בני כאבול גם לא הצליחו להבקיע וכל קבוצה לקחה הבייתה נקודה. במחזור הבא כפר מנדא יארחו את בני ממב"ע ובני כאבול יתארחו בנהריה.

שחקני כפר מנדא - לא הצליחו לייצר רצף ניצחונות (צילום: דוברות כפר מנדא)

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל עראבה 0-1

שחקני יפיע רושמים את ניצחונם הראשון העונה במזל, כשמנצחים את עראבה 0-1  עם שער של הייתם מחאג'נה בדקה ה- 96', עמוק בתוספת הזמן. בעראבה, נחלו את ההפסד הראשון וישמחו לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא. במחזור הבא יפיע יתארחו בקריית ים ועראבה יארחו את מכבי אחווה שעב.

 

צעירי טמרה – הפועל בני בענה 1-2

שחקני טמרה חוגגים ניצחון ביתי עם שערים של מוחמד סובח ואחמד דיאב. האורחים מבענה הצליחו לצמק את התוצאה עם שער של מקסים תיתי, אך זה לא הספיק כדי לקחת במשחק הזה נקודות.

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.כ. שפרעם 0-0

שחקניו של וויאם עמאשה אירחו במוצאי השבת את שחקני שפרעם למשחק אחרון במחזור. המשחק הסתיים בתיקו מאופס כששתי הקבוצות לא מצליחות לכבוש אף שער. במחזור הבא, בני ממב"ע יתארחו בכפר מנדא ושפרעם יארחו את רובי שפירא.

הייתם חלבי - לא הצליח לעזור לקבוצתו (צילום: חגאג רחאל)

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות