תחזית מחזור 2: ליגה ב' צפון א'-ב'

בליגה ב' צפון א' צפוי לנו מחזור מעניין ומרתק. לדעתי, רובי שפירא ירצו להתאושש מההפסד הכואב בשבוע שעבר לעראבה, שצפת לא יתקשו נגד שחקני ג'דידה מכר ושבני ממב"ע יחגגו ניצחון ראשון העונה. מה לגבי יתר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-09-2022
  • 12:37

ליגה ב' צפון א':

 

מ.ס. רובי שפירא – מ.ס. קריית ים  (שישי, 13:00, קריית חיים בית נגלר)

שחקני רובי שפירא מגיעים למשחק הבית הראשון שלהם העונה לאחר הפסד כואב לעראבה בשבוע שעבר. בצידו השני של המגרש נראה את שחקני קריית ים, שפתחו את העונה בסערה עם ניצחון גדול על שחקני בני ממב"ע בבית. אני חושב שזה הולך להיות משחק קשה ושרובי שפירא ייקחו פה את הנקודות.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – הפועל עירוני צפת (שישי, 13:30, כאבול)

שחקני ג'דידה מגיעים לאחר ניצחון חוץ על בני בענה וחבורת הכוכבים של אלון אלוק מצפת פתחו טוב את העונה עם ניצחון ביתי על אחווה שעב בשבוע שעבר. לדעתי האורחים מצפת מגיעים עם סגל טוב יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות.

שחקני צפת - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: מאיר ינקו - חדש בגליל)

 

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 14:00, שעב)

שחקני שעב מגיעים לאחר הפסד חוץ לצפת בשבוע שעבר וירצו לשמור על הבית. מנגד, שחקניו של חנא פרהוד מכרמיאל שרשמו ניצחון על יפיע בשבוע שעבר וירצו לקחת פה בוודאות שלוש נקודות. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

אחי עכו – בית"ר נהריה (שישי, 15:15, עכו)

שחקני עכו פתחו טוב את העונה עם ניצחון חוץ בכאבול בשבוע שעבר ונהריה הפסידו בבית לצעירי טמרה. אני חושב שעכו יצליחו לשמור על הבית ולרשום ניצחון שני ברציפות.

שחקני כרמיאל - יחגגו ניצחון חוץ? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.כ. צעירי טמרה – הפועל בני בענה (שבת, 13:00, קריית ים)

שחקני טמרה מגיעים לאחר ניצחון חוץ בנהריה בשבוע שעבר שאיתו פתחו טוב את העונה. האורחים מבענה, מגיעים למשחק חוץ ראשון העונה לאחר הפסד בני לבני ג'דידה בשבוע שעבר. לדעתי שחקני טמרה רמה מעל בענה והם ייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

אחווה כפר מנדא – עירוני בני כאבול (שבת, 16:30, כפר מנדא)

שחקניו של פאהד חסון פתחו את העונה עם ניצחון חוץ בשבוע שעבר נגד שפרעם וירצו להמשיך את המומנטום החיובי. מנגד, שחקני בני כאבול שהפסידו בבית לעכו וירצו להשיג נקודות ראשונות העונה. אני מעריך שיהיה פה ניצחון ביתי לש כפר מנדא.

 

שחקני כפר מנדא - ישיגו ניצחון שני ברציפות? (צילום: דוברות כפר מנדא)

 

בני ממב"ע – מ.כ. שפרעם (שבת, 20:30, קריית שמונה)

שחקניו של וויאם עמאשה שחשבנו שיביא אווירה רעננה לקבוצה מצפון רמת הגולן חטפו בשבוע שעבר שישייה מקריית ים וישמחו לחגוג ניצחון ראשון העונה. מנגד, שפרעם, העולה הטרייה לליגה ב' שהפסידה בבית לכפר מנדא בשבוע שעבר. אני מריח פה ניצחון ביתי.

וויאם עמאשה - יצליח להשיג ניצחון בתור מאמן בני ממב"ע? (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל עירוני עראבה (שישי, 16:00, יפיע)

שחקני יפיע מגיעים למשחק ביתי ראשון לאחר הפסד בכרמיאל בשבוע שעבר שהיו קרובים מאוד לניצחון, מצד שני האורחים מעראבה שלא ריחמו על רובי שפירא בשבוע שעבר עם חמישייה. אני חושב שיהיה משחק שקול מאוד ושווה כוחות, אל בסופו של דבר שהאורחים ייקחו פה שלוש נקודות.

 

 

ליגה ב' צפון ב':

 

בליגה ב' צפון ב' צפוי לנו מחזור דליל יחסית בעקבות דחיית משחקים, אך המשחקים שיהיו – לפנתיאון אחד אחד. לדעתי, מ.ס. טירת הכרמל תנצח את בני ערערה, שבית שאן ישמרו על הבית ויקחו את הנקודות ושבני באקה לא יתקשו נגד אחווה פרדיס. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני ערערה (שישי, 12:00, טירת הכרמל)

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל פתחו את העונה עם תיקו בבאקה ובני ערערה הפסידו בגדול לצעירי אום אל פאחם. אני מעריך שבטירת הכרמל יחגגו ניצחון ראשון העונה וייקחו את שלושת הנקודות.

 

מאור סיסו - ישיג ניצחון ראשון העונה? (צילום: אבי רביבו)

 

איחוד בני כפר קרע – מ.ס. פרדס חנה כרכור (שישי, 14:00, כפר קרע)

שחקני כפר קרע מגיעים לאחר תוצאת תיקו נגד אחווה ריינה ופרדס חנה כרכור לאחר ניצחון על איכסל. לדעתי, פרדס חנה מועדון חזק יותר עם סגל טוב יותר והם ייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

הפועל בית שאן – הפועל בני פרדיס (שישי, 14:00, בית שאן)

שחקני בית שאן חגגו ניצחון חוץ בטירת הכרמל במחזור הקודם ובני פרדיס ניצחו את בית"ר חיפה. בבית שאן בנו השנה קבוצה עם סגל איכותי מאוד ולדעתי הם רמה מעל פרדיס, כך שהניצחון הביתי יהיה פשוט.

שחקני בית שאן - ישמרו על הבית? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בני מוסמוס (שישי, 16:00, איכסל)

שחקני איכסל פתחו את העונה עם הפסד חוץ לפרדס חנה כרכור ובני מוסמוס הוציאו תיקו נגד סנדרלה גלבוע. הקבוצות די שוות כוחות ולהערכתי, יהיה פה תיקו ללא שערים.

שחקני בני מוסמוס - דרוכים לקראת המשחק באיכסל (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

איחוד בני באקה – מכבי אחווה פרדיס (שלישי, 16:30, באקה אל גרביה)

שחקני בני באקה פתחו את העונה עם תוצאת תיקו נגד טירת הכרמל בשבוע שעבר ושחקני פרדיס הפסידו בנווה שאנן. בבאקה יש סגל חזק יותר ולהערכתי, הם ישיגו פה את הניצחון.

 

 

הוסף תגובה
תגובות