סיכום מחזור 12: ליגה ב' צפון א'

המחזור ה- 12 בליגה ב' צפון א' היה רגוע וללא הפתעות מיחדות. בבית א' המוליכות ממשיכות לנצח ולשמור על מעמדן בצמרת ובבית ב' היה לנו מבול של שערים עם תוצאה אחת מרגשת במיוחד: 11-0.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-04-2021
  • 08:35

בית א'

בבית א' לא היו לנו הפתעות במחזור הזה, שעב וכרמיאל מוליכות הטבלה שמרו על הבית ולא התקשו מול יריבותיהן וצעירי טמרה הראו לעראבה לא סתם שהם מעליהם בטבלה.

 

מכבי אחווה שעב 2 – מ.ס. מעלות תרשיחא 0

מכבי אחווה שעב, מוליכת הטבלה לא התקשתה במיוחד נגד מעלות תרשיחא וניצחה בקלות 2-0 משערים של עובאדיה רפאעי בדקה ה- 27 ועומר סבע בדקה ה- 72. שחקני מעלות התקדמו והצליחו לייצר כבר שני ניצחונות ולהתקדם בטבלה, אך השאלה האם הם מסוגלים לשמור על יציבות או לא.

 

הפועל עירוני כרמיאל 4 – צעירי סכנין 0

שחקניו של לירן יגר פגשו את צעירי סכנין למשחק לא מורכב במיוחד. בשורות כרמיאל יודעים את העבודה והעובדה שזאת קבוצה מגובשת עם כדר שחקנים ששיחקו בעבר יחדיו מחבר אותם יפה. בסכנין המצב לא פשוט ויש סגל לא רחב, רזק גנאים מאמן הקבוצה חייב להתחיל לחבר את החבורה ולייצר ניצחונות.

 

שחקני כרמיאל - יודעים את העבודה (צילום: אלעד ג'אן)

 

הפועל עירוני עראבה 0 – מכבי צעירי טמרה 3

 

בית ב'

בבית ב' בני כאבול התפוצצו על נצרת עם מבול של 11 שערים, בני ממב"ע מתעוררים לחיים על חשבון צפת ובני שפרעם ממשיכים בכיוון הנכון.

 

בני ממב"ע 4 – הפועל עירוני צפת 1

בבני ממב"ע חוו כמה משחקים ללא ניצחונות וראו את התחתית מתקרבת בצעדי ענק. שחקניו של ווג'די קיש ידעו שבמשחק הזה הם חייבים להתעורר וזה קרה. 4 פעמים הכדור שלהם פגש את הרשת של צפת משערים של נאג'י אבו ג'בל, שאדי חנג'ר, אסעד עמאשה ובן דויד. בצפת צימקו עם בעיטת פנדל של אסף פחימה שעבר לאחרונה לשורות הקבוצה והם חייבים להתאושש מהר מההפסד הזה כי הצמרת בורחת להם.

 

בני ממב"ע - חוזרים לנצח (צילום: ענאן עמאשה)

 

איחוד בני שפרעם 4 – כפר מנדא 0

בבני שפרעם שומרים על רצף הניצחונות והפעם זה היה על כפר מנדא שלא באמת מסוגלים לעמוד מול הקבוצה עם הסגל הנוצץ משפרעם. שחקניו של איברהים אבו רקיק הגיעו מוכנים והפעם הניצחון הגיע בזכות השערים של עלי חטיב (פנדל), גמליאל פרץ, חוסין בושנאק ואחמד דיאב. כפר מנדא חייבים להתעורר כי בית"ר נהריה מתקרבת אליה ורק הפרש השערים מפריד בניהן.

 

עירוני בני כאבול 11 – אלנהדה נצרת 0

בני שפרעם - לא מרחמים על אף קבוצה (צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

הוסף תגובה
תגובות