זגורי אימפריה: דימונה גברה על הרצליה 0-2

החבורה של רונן ווינשטין ממשיכה את המומנטום החיובי, ולראשונה העונה רושמת שני ניצחונות רצופים הפעם על חשבונה של הרצליה החזקה. איש המשחק של דימונה הוא ליאל זגורי, שרשם צמד והביא ניצחון חשוב לדימונה. עידן בראון בסיום: ״משחק חלש מאוד שלנו, הפסדנו בצדק.״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-04-2021
  • 18:50

מ.ס דימונה אירחה את מכבי הרצליה במסגרת המחזור האחרון בליגה הסדירה. דימונה הגיעה למשחק אחרי ששברה רצף רע של 13 משחקים ללא ניצחון במחזור הקודם, ורשמה ניצחון על מכבי יבנה, כשהיא נמצאת במקום השמיני בטבלה. מנגד החבורה האטרקטיבית של עידן בראון, הגיעה למשחק כשהיא תיאורטית עדין בתמונת הפלייאוף, אך רק תרחיש תלוש היה מוביל אותה לשם.  

 

המשחק נפתח בקצב טוב, אך נעצר כבר בדקות הראשונות לאחר שגל בן דיין נפצע וקיבל טיפול על הדשא. דימונה ניסתה לייצר מצבים מפתיחת המשחק ובדקה ה-11 זה הגיע! נועם דיעי מסר כדור מהאגף השמאלי לגל צרויה, ששלח כדור לשער הרצליה. הכדור פגע במשקוף וחזר אחורה,ליאל זגורי השתלט עליו והכניע את אבי איבגי 0-1 דימונה.

 

דימונה לא הסתפקה בשער אחד וחיפשה להגדיל את ההיתרון, ובדקה ה-17 גל נבון שוערה של דימונה שלח כדור ארוך אדיר, ליאל זגורי קיבל אותו באגף הימני, ניצל את הגנת הרצליה המנומנת, סגר צמד וקבע 0-2 לדימונה. לאורך כל המשחק הרצליה הציגה יכולת חלשה מאוד שלא מאפיינת את הקבוצה, ולא הצליחה לסכן את השער של דימונה. ההיתרון מצד חניכיו של רונן ווינשטין נשמר עד לסיום. 

 

מ.ס דימונה ממשיכה את המומנטום החיובי (צילום: יח״צ) 

 

לסיכום: על הנייר היה מצופה מהרצליה לנצח במשחק שכזה, אך חניכיו של עידן בראון כנראה הבינו שהם לא בתמונת הפלייאוף. דימונה מוכיחה כל פעם מחדש שהמיקום שלה בטבלה לא משקף את היכולת שלה, ובניהול נכון מפתיחת העונה יחד עם מאמן שמכיר את הליגה דימונה הייתה יכולה להיות במקום אחר! דימונה רושמת לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, ומכניסה מעט חמצן לאנשי המועדון לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. הרצליה מסיימת את העונה בטעם מר עם הפסד לדימונה שבתחתית, ולמרות שכיוונה לפלייאוף העליון תשחק בתחתון. 

 

מ.ס דימונה תצא למשחק השלמה ביום שני הקרוב מול יריבתה לתחתית בני לוד. 

 

 

עידן בראון מאוכזב בסיום (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

עידן בראון בסיום: ״ לא הגיע לנו לנצח. משחק חלש מאוד שלנו, הפסדנו בצדק! מי שרצתה יותר ניצחה.״

ליאל זגורי כובש צמד ומביא ניצחון חשוב לדימונה (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק מכור (אוהד כדורגל 11-04-2021, 09:34)
    הרצליה מפסידה .שיימן מה קרה . דיברת על עליה ללאומית ועכשוי אתה מפסיד לקבוצה הכי חלשה במחוז תמוע
  2. משחק מוזר (אוהד כדורגל 11-04-2021, 18:18)
    דימונה לא ניצחה 11 מחזורים .ופתאום מנצחת את הרצליה קבוצה מליגה אחרת ועוד 2-0 מוזר
  3. מ.ס דימונה לא תרד (יוסי 12-04-2021, 06:48)
    דימונ מציגההכדורגל חיובי נלחמת על החיים שלה שיחקו יפה וניצחו את הרצליה