סיכום מחזור 11: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' היה חם השבוע, אפילו חם מאוד. כרמיאל הבקיעו חמישה שערים בלי להתבלבל, כפר כנא רביעייה ומסתבר שגם בעכו זוכרים את העבודה...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-04-2021
  • 12:53

בית א'

בבית א' צעירי כפר כנא החזקים ממשיכים לנצח ומנצלים את התיקו של שעב כדי להגדיל את הפער בפסדה. כרמיאל מתאוששים יפה על חשבון טובא זנגריה ושעב נעצרו בטמרה.

 

צעירי סכנין 2 – צעירי כפר כנא 4

שחקני כפר כנא ממשיכים לשלוט בצמרת הטבלה, למרות שהם הגיעו למגרש הלא פשוט בסכנין זה לא עצר אותם ושלושת הנקודות חזרו איתם את כל הדרך הבייתה. בסכנין, חייבים להתחיל לנצח ולא לחפש סיבות שזה בסדר להמשיך להפסיד, צפויות לקבוצה קרבות תחתית קשים מאוד.

צעירי סכנין - לא עשו לכפר כנא חיים קשים מדי

 

טובא זנגריה 0 – עירוני כרמיאל 5

שחקני כרמיאל התאוששו יפה מול האורחים מטובא והשאירו להם גם חמישה כדורים ברשת. יובל שבתאי כיכב עם צמד כשלצידו ארד אלבז, בר עמר ואוריאל אלביליה הוסיפו שערים משלהם. הקבוצה ממוקמת שלישית בטבלה וחייבת לשמור על יציבות. למאמן לירן יגר יש עבודה לא קלה ולא פשוטה. מנגד, שחקני טובא כבר כמה משחקים ללא ניצחונות והגיע הזמן לראות את החותם של פחרי אסקאלה המאמן הטרי של הקבוצה.

 

 

צעירי טמרה 1 – מכבי אחווה שעב – 1

 

מ.כ. ביר אל מכסור 0 – עירוני עראבה 2

 

 

בית ב'

בבית ב' אחי עכו מתעוררות וכבר מתקרבת לשפרעם מוליכת הטבלה בצעדי ענק. בית"ר נהריה מתעוררת לחיים על חשבון בני ממב"ע, עוברת אותם בטבלה ומסתבכת אותם כשהם מקום לפני אחרון.

 

מ.כ. כפר מנדא 0 – אחי עכו 2

כפר מנדא רושמים כבר הפסד שני ברציפות והפעם זה לכוכבים מעכו. כפר מנדא אמנם נמצאת באמצע הטבלה, אך המרחק מהתחתית הוא עניין של הפסד / שניים, לכן זה הזמן לחזור לעניינים. באחי עכו הייתה התעוררות יפה. בדקה ה- 19 חאלד כליב הבקיע את הראשון ופחות מ 20 דקות לאחר מכן הוסיף את השער השני. בקבוצה מתקרבים לפסגה וכדי להזיז משם את בני שפרעם חייבים לייצר רצף של ניצחונות.

 

בית"ר נהריה 2 – בני ממב"ע 1

שחקני נהריה חוזרים למסלול הניצחונות לאחר הפסד ליפיע במחזור הקודם. הקבוצה נמצאת רק שתי נקודות מעל בני ממב"ע ואם לא רוצים להתקרב לליגה ג', כדאי לשמור על היכולות האלה. מנגד, הקבוצה של ווג'די קיש מתחילה להתפרק עם שני משחקים בשבוע ולכן יש משחק טוב ומשחק פחות. כדאי מאוד לייצר כמה ניצחונות רצופים כדי שיהיה אוויר לנשימה.

 

בני ממב"ע - חיים להתעורר ודחוף

 

הפועל עירוני צפת 1 – מכבי עירוני יפיע 1

שחקני כרמיאל - חוזרים להקיע בחמישיות (צילום: אלעד ז'אן)

הוסף תגובה
תגובות