"שחקנים שלא יביאו תוצאות לא ישחקו"

כך אמר זיאד אגרביה, אחד מצמד המאמנים של בני מוסמוס מליגה ב' צפון ב'. הקבוצה רושמת לזכותה כבר שני ניצחונות רצופים וטיפסה כבר למקום השלישי בבית א'. מחר בני מוסמוס יארחו את גלבוע למשחק שאותו חד משמעית חייבים לנצח.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-04-2021
  • 08:13

אוסמה אגרביה, הבעלים של בני מוסמוס לקח את הרעיון של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מנתניה ובית"ר ירושלים. מבחינתו, יש לקבוצה שני מאמנים שעובדים יחדיו בצורה מושלמת: נסים אגרביה וזיאד אגרביה. בינתיים, השניים מביאים את התוצאות. הקבוצה חזרה לנצח ועלתה כבר למקום השלישי בטבלה.

 

זיאד, איך היה המשחק מול איכסל?

"היה משחק מצוין. חזרנו לעצמנו לאחר כמה הפסדים ועשינו שינויים בהרכב שהביאו ניצחונות. יש שחקנים שלא סיפקו את הסחורה ושילמו את המחיר. הכנסנו שחקנים רעננים וכולם הבינו שהם צריכים להביא תוצאות. שחקנים שלא יביאו תוצאות לא ישחקו."

 

 

אוסמה אגרביה - פגע עם צמד המאמנים (צילום: מוחמד עלי)

 

איך האווירה בקבוצה?

"יש אווירה מצוינת. כולם עובדים קשה ורוצים להצליח. זוהי תקופה לא פשוטה של שני משחקים בשבוע ויש עומס על השחקנים, אבל הם מוכיחים את עצמם."

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

בגדול יש לנו מטרה אחת והיא להגיע לפליאוף העליון. בעוד שני מחזורים יש לנו משחק בטירה שהוא יהיה משחק העונה ויהווה נקודת מפנה. שם נבין בדיוק לאן פנינו."

 

מחר אתם מול גלבוע, אפשר לנצח את המשחק הזה?

"יש לנו לא מעט שחקנים פצועים, אבל זה משחק שחייבים לנצח. יש לנו סגל רחב ולכל אחד יש מחליף, בעזרת השם הכל ילך כמו שצריך וננצח את המשחק הזה."

זיאד אגרביה - ייתן דקות רק למי שיספק את הסחורה (צילום: מועדון הכדורגל בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. text (text 06-04-2021, 16:03)