״משחק על עונה שלמה, והשחקנים מבינים את זה היטב"

מחר, יום שני, יוצא לדרך המחזור הלפני אחרון בליגה הסדירה לעונת 20/21, ובו תארח מכבי טמרה במגרשה הביתי את בועיינה. עונה שלמה מתרכזת למשחק אחד שיבטיח לאחת הקבוצות מקום בפלייאוף. בועיינה יכולה לשחק על תיקו, מנגד טמרה חייבת ניצחון!

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-04-2021
  • 19:15

מכבי טמרה ומאמנה אמיר כהן, מתכוננים היטב למפגש מול בועיינה ביום שני הקרוב, מפגש שניצחון בו יעניק לקבוצה כרטיס לפלייאוף עליו היא חולמת. האורחת מגיעה למפגש שהיא מוצבת במקום השני עם 26 נקודות והמארחת מכבי טמרה במקום השלישי עם 25 נקודות.

 

אמיר כהן מאמנה של מכבי טמרה : "אין צורך להרחיב במילים אשר יתארו את חשיבות המשחק, מכבי טמרה נבנתה לעליה אך משהו בדרך לא דפק וכעת השחקנים מבינים היטב שזו ההזדמנות האחרונה שלהם. במכבי טמרה יש שחקנים מאוד מנוסים שמבינים היטב שזה משחק על עונה שלמה, ואין צורך להרחיב על כך" 

 

האם אמיר כהן יצליח להוביל את טמרה לפלייאוף? 

 

מנגד בועיינה מגיעה בשיא ההתלהבות כאשר מצידה היא תשחק גם על תיקו שיקרב אותה בצעדי ענק לפליאוף, כאשר מכבי טמרה חייבת רק ניצחון. בשביל להשיג את הניצחון הנחשק במשחק היא חייבת את שחקניה דרוכים. חאלד חליאלה, אחמד קאסום ומוראד אבו ענזה מבינים שהם חייבים רק ניצחון בשביל שקבוצתם מכבי טמרה תעפיל לפליאוף, ויעשו הכל לשם כך. 

 

במחזור האחרון תצא מכבי טמרה למשחק חוץ קשה נגד הפועל הרצליה, ובועיינה תשחק נגד פרדייס.

 

 

 

שחקני טמרה יודעים את המטרה וחייבים לנצח כדי להגיע אליה..

הוסף תגובה
תגובות