ליגה א צפון: מי יעלה לפלייאוף? טמרה או בועיינה

2 מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א צפון ולמרות שטירה כבר עלתה לפלייאוף השאלה שנשארה פתוחה מי יצטרף אליה? והכל יתבהר במשחק הישיר בין בועיינה וטמרה במחזור הקרוב. מי יצטרף לטירה? רק במחזור הבא אולי נדע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2021
  • 19:25

2 מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א' צפון ועדיין לא ידוע מי תצטרף למ.ס. טירה במשחקי הפלייאוף העליון. הטבלה נכון להיום היא, מ.ס. טירה 38 נקודות. הפועל בועיינה 26 ואילו מכבי טמרה 25. 

 

מחזור 17: מכבי טמרה מארחת את הפועל בועיינה. משחק העונה מבחינת שני המועדונים. טמרה עם סגל אולי הכי נוצץ בליגה מתחיל להראות כדורגל חיובי מאז הגעתו של אמיר כהן ויחד עם שמעון הדרי רואים קבוצה נהדרת. מנגד בועיינה, שרק עלתה לליגה א, קבוצה צעירה ומוכשרת שאומנם לא יקרה כלום אם לא תגיע לפלייאוף מכיוון שהיא מפתיעה מאד העונה, אבל תהיה גם מאוכזבת למקרה של הפסד. לדעתי הנסיון של טמרה יכריע והם ינצחו. והטבלה תהיה מכבי טמרה 28 נקודות. הפועל בועיינה 26.

 

שחקני הפועל בועיינה, האם יחגגו גם על מכבי טמרה? צילום: חגאג רחאל.

 

מחזור 18: הפועל הרצליה- מכבי טמרה. אם מישהו חושב שהרצליה יוותרו לטמרה הוא טועה ובגדול!! משחק סופר קשה מצפה לטמרה ולמרות שזה מחזור הסיום בליגה הסדירה, הרצליה ידועה כקבוצה חזקה שלא תתפשר על פחות מניצחון ביתי. טמרה חייבת את הנקודות ואני מאמין שהיא תיקח אותן אבל יהיה לה סופר קשה והיא תגיע לפלייאוף עם 31 נקודות. 

הפועל בועיינה תמתין למעידה של טמרה ותנצח את פרדיס ללא בעיות מיוחדות, ואם יהיו לטמרה תקלות היא תתפוס את המקום השני. 

 

הטבלה הסופית:

מקום 2: מכבי טמרה עם 31 נקודות.

הפועל בועיינה עם 29 נקודות.

 

לא לשכוח שהטבלה הסופית מושפעת מהנקודות, במקרה של שיוויון נקודות  יחס שערים, במקרה של שיוויון -מי הבקיע יותר שערים...

 

ונמתין לראות את משחקי הפלייאוף הסופר מעניינים...

משה בן לולו, יוביל את מכבי טמרה לפלייאוף? צילום: חגאג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין התקפה לטמרה. !!! (יוסוף 09-04-2021, 18:55)
    להתמקד בהתקפה...זהו !!!