שעריים היממה את בקעת הירדן, פרדיס ככל הנראה לא תהיה בפלייאוף

המחזור ה-16 בליגה א' מסר לנו כמה תוצאות מרתקות. מכבי שעריים הפתיעה כשניצחה 3-1 את בקעת הירדן שהסתבכה, פרדיס וטבריה נפרדו ב0-0 מאכזב, מרמורק עשתה את העבודה מול הכח המתפוררת, הפועל כפר כנא איכזבה מול מג'דל כרום ואדומים אשדוד לא הרשימה באזור. כל התוצאות כאן

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 30-03-2021
  • 15:51

ליגה א דרום:

הכח ר"ג -הפועל מרמורק 3-1

הסגנית  בית ב' התארחה במגרש השיקמה אצל האחרונה בטבלה מר"ג. מחצית ראשונה נהדרת הספיקה למרמורק לצבור עוד שלוש נקודות די קלות כאשר יובל אבידור כבש עם הראשון ואור חסידים הכפיל מכדור חוזר . המחצית השניה היתה חלשה ודווקא לשלומי דגאני מהכח יכול היה לצמק את התוצאה אבל החמיץ ממצב קורץ. בתוספת הזמן שתי הקבוצות נזכרו שיש משחק כדורגל ומרמורק כבשה לאחר מתפרצת יפה שבסימוה ניקוליבסקי כובש מקרוב ושלומי דגאני שתי דקות מאוחר יותר מצמק לאחר מתפרצת של הכח. 

 

ארז בנודיס יכול להיות מרוצה מהתוצאה (צילום : איתמר מורז)

 

הפועל אזור- אדומים אשדוד- 0-0

משחק בקצב איטי ולא עושה רושם שהאדומים רוצים להוציא יותר מנקודה מהמשחק הזה. האדומים החזיקו בכדור ולא הגיעו למצבים, אזור פגשו פעמיים את הקורה מרגלי אסמארה ואדיר רחמים. החצי השני גם כן לא התעלה לרמה גבוהה והקבוצות נפרדו ב0-0.

 

מכבי שעריים-הפועל בקעת הירדן 1-3

המוליכה הגאה מבקעת הירדן הגיעה לרחובות ואומנם עלתה ליתרון משער של אייל סטרכמן בדקות הפתיחה אבל חטפה שלישייה מהממת מהשערוקים שהוכיחו פעם נוספת שיש עוד קבוצה ברחובות והיא לא מרמורק הגדולה. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות והמשחק הסתיים בניצחון מוחץ לכחולים מרחובות.

 

רביד אשר חגג עוד שער היום (צילום : מני בן ארי)

 

מ.ס דימונה - מכבי יבנה 0-1

המחצית הראשונה הייתה רבת אירועים. בדקה ה-12 גל צרויה כבש שער נהדר בנגיחה לאחר בישול יפהפה של ליאל זגורי. בהמשך יבנה הגיעה למספר מצבים קורצים שלא השכילה לנצל. חמש דקות לשריקת המחצית יוסף טאוובה הורחק לאחר שנגח בפניו של מור מדהלה. המחצית השנייה הייתה חלשה. דימונה נחלצה מהמקום האחרון, יבנה הסתבכה.

 

ליגה א צפון:

עוד תוצאות:

 

הפועל בועיינה - מ.ס טירה 1-1

קרב צמרת רותח בבועיינה. החבורה של אחמד סבע ידעה שניצחון יקרב אותה משמעותית לפלייאוף העלייה, מנגד, טירה שהעפילה כבר למשחקי ההכרעה, לא באה להתבטל. הפתיחה הייתה שייכת לחלוטין לבועיינה שכבשה כבר בדקה ה-2 מרגלי ספואן זועבי. רבע שעה מאוחר יותר מתנאל טדסה השווה את התוצאה שנותרה עד לסיום. טירה עדיין מושלמת ובועיינה עדיין תלויה בעצמה.

 

מגדל כרום- הפועל כפר כנא 1-1

מגדל כרום התאוששה בצורה יפה מהתבוסה שספגה שבוע שעבר מול בני פרדיס ובמשחק הבית מול כפר כנא הצליחה לסיים בתיקו שלא משנה לשתי הקבוצות. מגדל כרום כבר בדרך הבטוחה לליגה ב, כפר כנא מקום טוב באמצע.

 

עירוני טבריה- הפועל בני פרדיס- 0-0

משחק חלש של שתי הקבוצות שלפי היכולת על הכר הדשא גם נקודה לא מגיעה להן. עידן ויצמן יכול להיות מרוצה שלאחר שני משחקים עדיין לא ספג ולו שער אחד , מנגד גם לא כבש...בני פרדיס בתיקו הזה מסיימים את העונה וכבר לא יגיעו לפלייאוף העליון העונה. 

 

ניראל מחפוד נאבק על הכדור (צילום : עודד חסין)

 

בני זלפה - רובי שפירא חיפה 3-2

הקבוצות הגיעו למפגש כשהן במומנטום שלילי. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה. בדקה ה-40 סאמר ווהב העלה את האורחת ליתרון חשוב שנשמר עד למחצית. הדרמה החלה במחצית השנייה, צמד שערים גדול של פארס מרג'יה הפך את התוצאה אך שערי בזק בדקה ה-88 וה-89 לזכות רובי שפירא הפכו את התוצאה שוב ונתנו לענאן פרו ניצחון גדול שמרחיק אותו מהתחתית. זלפה בצרות.

 

גיל חדד נוגח לשער (צילום : חגאג רחאל)

(צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נגמר הסיפור (סגול 30-03-2021, 16:14)
    אך אך הכוח
  2. תודה לך מרמורק (למען השכנה 30-03-2021, 16:50)
    השארתם אותנו סופית בליגה שעריים זה לכל החיים
  3. אזור (אזור 30-03-2021, 19:00)
    אזור אימפריה כול הכובד ליאור ראובן שפו ענק לשחקנים שלנו אך אדיר איך הקורה הצילה אותם
  4. אזור אל תהיו שחצנים (אזור 30-03-2021, 21:48)
    לוד אם מנצח משחק השלמה אנחנו 4 נקודות מירידה להמשיך לתת בראש
  5. היכן הכתבה על הניצחון של יפו (יפואי 31-03-2021, 14:42)
    גם נגד כסיפה היתעלמתם
  6. יפו (יפואי 01-04-2021, 17:28)
    אתם מתעלמים מיפו בצדק כי אנחנו לא שייכים לליגה הזאת..