לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ צפון המחזור ה-16

המחזור ה-16 בליגה א׳ צפון כבר בפתח, אומנם טירה וכאוכב כבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, אבל מחכים לנו לא מעט משחקים מעניינים! במחזור הקרוב אני צופה מס׳ תוצאות תיקו! טבריה ופרדיס לדעתי יסיימו בתיקו, וגם טירה ובועיינה. ומה עם שאר התחזית? שווה לקרוא!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-03-2021
  • 08:27

מג׳דל כרום- הפועל כפר כנא

מג׳דל כרום עושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳ כשהיא נמצאת בתחתית הטבלה עם 7 נקודות בלבד, ומגיעה למשחק אחרי התפרקות על המגרש והפסד מביש של 1-8. מג׳דל הוכיחה במחזורים מסויימים שהיא קבוצה עיקשת ולא עשתה חיים קלים לקבוצות אחרות, אך ממחזור למחזור היא מראה חוסר יציבות שמעיד על מיקומה בטבלה. מנגד, כפר כנא מגיעה למשחק אחרי תיקו מאופס ואפילו די צפוי מול הרצליה שצמודה אליה בטבלה, כפר כנא חייבת את הנקודות כדי להבטיח הישארות והיא זו שתנצח במשחק.

 

עירוני טבריה- בני פרדיס

אפקט המאמן החדש עשה טוב לטבריה! עידן ויצמן אימן את הקבוצה לראשונה והביא למגרש הרבה מהניסיון שלו. אומנם הקבוצה לא רשמה ניצחון במחזור הקודם, אבל הצליחה לסיים מול טמרה החזקה בתיקו, ראינו הגנה טובה ואני מאמינה שטבריה עוד תשתפר, רק חבל שנזכרו להחליף מאמן מאוחר מדי. מנגד פרדיס, נמצאת במקום הרביעי בטבלה, ומגיעה למשחק אחרי שהתפוצצה במחזור הקודם על מג׳דל כרום כך שהיא תגיעה במצב רוח מרומם למשחק. למרות ההבדלים במיקום בטבלה, טבריה עם רוח חדשה במגרשה הביתי ואני צופה תיקו

 

 

הלהיט של הליגה ממגדל העמק, ינצחו כאוכב? צילום: חגאג רחאל

 

בני זלפה- רובי שפירא חיפה:

משחק בין שתי הקבוצות שתופסות את המקום השביעי והשמיני בטבלה, כשרובי שפירא נמצאת מעל זלפה בהפרש של נקודות אחת. שתי הקבוצות רוצות להבטיח הישארות בליגה ולהתרחק מהתחתית הבוערת ומהמקום שמוביל למשחקי המבחן מול ליגה ב׳. זלפה במגרשה הביתי,  מגיעה אחרי תיקו עם מגדל העמק ואחרי תשעה מחזורים ללא ניצחון, מנגד רובי אחרי הפסד לריינה החזקה בבית וכבר ארבעה מחזורים ללא ניצחון. שתי הקבוצות חייבות את הנקודות וכיאה למשחק צמוד שכזה אני צופה תיקו

 

הפועל בועיינה- מ.ס טירה:

משחק צמרת בבית א׳! החבורה הלוהטת של חיים סירוטקין כבר הבטיחה את מקומה במשחקי הפלייאוף, והמשחק מול בועיינה שנמצאת במקום השני יהווה עבורה עוד משחק הכנה. מנגד בועיינה שתופסת את המקום השני בטבלה עם אותו מאזן נקודות כמו טמרה שנמצאת מתחתיה, בועיינה רוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף והיא חייבת את הנקודות, אך תתקשה מול טירה החזקה שלא רוצה להרוס את המאזן שלה שבו לא רשמה הפסדים העונה. ניחוש שלי המשחק יסתיים בתיקו

 

 

האם טירה תסיים בתיקו עם בועיינה? (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כאוכב- הפועל מגדל העמק

החבורה האטרקטיבית של עודד קוטר כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, ובשלושת המחזורים שנותרו לסיום העונה הסדירה היא תעשה הכנה לקראת הפלייאוף כשהיא ללא הפסדים העונה! מנגד, מגדל העמק שמראה סימני התאוששות והמאמן הצעיר עומרי ביטון עושה שם עבודה נפלאה, והקבוצה כבר שישה מחזורים ללא הפסד וממוקמת מקום הרביעי. למרות הרצון של מגדל העמק להמשיך לצבור נקודות ולהבטיח הישארות, כאוכב במגרשה הביתי תרשום ניצחון ותישאר מושלמת. 

 

הפועל הרצליה- מכבי צור שלום: 

החבורה של מומו ניסטל פתחה בצורה מדשדשת את העונה, אבל הצליחה לייצב בזכות מומו שמכיר מצוין את הליגה כשכעת היא תופסת את המקום החמישי בטבלה ומגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. מנגד צור שלום נמצאת במקום שמוביל ישירות למשחקי המבחן, ולמזלה יש לה את חיים לוי מהמאמנים המנוסים בליגה שאני בטוחה שיצליח להבטיח הישארות. את הרצליה קשה לנצח במגרשה הביתי, אבל צור שלום חייב את הנקודות והיא גם זו שתנצח. 

 

בני ריינה- עירוני באקה אל גרביה

בני ריינה קבוצה עם זגל שחקנים אולי הכי טוב בליגה. באקה אל גרביה קבוצה צעירה מאד עם מאמן מצויין כמו אלעד בראון. ריינה ברור שעדיפה על באקה ולכן הם ינצחו.

 

בני ערערה- צעירי טייבה

בני ערערה קבוצה שנחלמת על חייה בליגה וחייבת לקחת נקודות במשחק הביתי מול טייבה. טייבה אומנם חייבת לקחת את הנקודות כדי להבטיח עוד עונה בליגה אבל ערערה חייבת יותר את הנקודות ולכן הם ינצחו. 

לירן ביטון, הפנים היפות של הליגות הנמוכות...

הוסף תגובה
תגובות
  1. היחידה שמביאה סיקור אמיתי (הכתבת הכי אובייקטיהית 30-03-2021, 19:14)
    לירן ביטון מס׳ אחת בליגות הנמוכות