נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-15 בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו לא מעט רגעי דרמה, שערים יפים ותוצאות מפתיעות. במשחק המרכזי אדומים אשדוד גברה על אור יהודה, הפועל מרמורק עשתה את העבודה מול אשקלון, בקעת הירדן הביסה את הכח המתפוררת ויפו איכזבה מול שעריים. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-03-2021
  • 15:05

שוער

 

גיא הרמן (אור יהודה)

השוער הצעיר והמבטיח, גיא הרמן, הביא תצוגת ענק במחזור האחרון מול אדומים אשדוד. לצערו זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות אך הוא יוכל להתנחם בכך שמנע כמעט בוודאות תבוסה.

 

הגנה

 

טל משען (ירמיהו חולון)

המגן הנהדר של צחי אילוז, טל משען, הציג משחק טוב בשני צידי המגרש בניצחון של קבוצתו, ירמיהו חולון, על מ.ס דימונה. השחקן (30) , שעובר עונה שנייה בחולון, ינסה להוביל את הקבוצה לעליית ליגה היסטורית.

 

טל משען הרשים מאוד נגד דימוונה (צילום : מני בן ארי)

 

גל יצחקוב (כסייפה)

המגן הימני שפתח את העונה בעירוני אשדוד, הראה יכולת איכותית במשחק מול קבוצתו לשעבר. יצחקוב היה פעיל בשני צידי המגרש ועזר לקבוצתו לעצור את רצף ההפסדים.

 

להב חביב (מכבי שעריים)

שחקן ההגנה הצעיר (20) הגיע לקבוצה מהפועל הרצליה בתחילת חודש מרץ, מאז הוא הספיק לערוך ארבע הופעות בהרכב בהן הקבוצה לא ספגה אף לא שער אחד. חביב גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה אך לא שיחק במדיה בבוגרים, כרגע נראה ששעריים זכתה בבלם גדול.

 

גל ספיר (הפועל אזור)

הבלם גל ספיר נתן להפועל אזור ניצחון יקר על מכבי הרצליה בחוץ שככל הנראה יבטיח לה עוד עונה בליגה א'. ספיר (30) כבש את שערו השלישי העונה בכל המסגרות.

 

קישור 

 

איליי חן (ירמיהו חולון)

הקשר ההתקפי הגיע לחולון לפני ארבעה מחזורים ומאז הוא לא מפסיק לכבוש. איליי חן, שגדל במכבי פתח תקווה ושייך לבני יהודה, כבש שלושה שערים עד כה, אחד מהם במחזור האחרון מול מ.ס דימונה. אם ימשיך ביכולת הזו, כבר בעונה הבאה הוא ככל הנראה יחזור לרמות הגבוהות.

 

איליי חן מרשים מאוד עד כה (צילום : יח''צ)

 

לישי ביטון (אדומים אשדוד)

הקשרה הותיק והמזוהה של האדומים, לישי ביטון, נראה נהדר על כר הדשא ואף השכיל לכבוש שער יפהפה לחיבורים שייתן ככל הנראה את הכרטיס לפלייאוף העלייה. זהו שערו הרביעי העונה של ביטון.

 

לישי ביטון נתן ניצחון מתוק לאדומים (צילום : מדיה אדומים)

 

ערן לוי (הפועל מרמורק)

אחד השחקנים הבכירים בליגה, ערן לוי, הראה שוב איזה רגל שמאל קטלנית יש לו. במחזור האחרון נגד הפועל אשקלון הוא היה חד במיוחד כשסידר לחבריו מצבים נוחים ליד השער. ברבע השעה הראשונה ערן לוי כמעט הבקיע ממרחק של כ-45 מטרים.

 

ערן לוי ממשיך לתת המון כח למרמורק (צילום : ליאת אבשלומי)

 

התקפה

 

אייל סטרחמן (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן, אייל סטרחמן, כבש צמד שערים תוך חמש דקות מול הכח עמידר רמת גן ובכך עזר לקבוצה לצבור עוד שלוש נקודות חשובות. סטרחמן הגיע למועדון לאחר ששיחק בליגת העל במדי סקציה נס ציונה.

 

אוהד ברזילי (הפועל מרמורק)

החלוץ של מרמורק, שחווה פציעה קשה בתחילת העונה, מראה במשחקים האחרונים שהיה שווה לחכות לחזרתו. במחזור האחרון הוא נראה נהדר על כר הדשא וכבש שער יפה מול הפועל אשקלון.

 

אוהד ברזילי כבש את השער השני במשחק (צילום : דדי ברק)

 

אליחי צברי (הפועל בקעת הירדן)

מה עוד אפשר להוסיף על השחקן החם בליגה. אליחי צברי, שמשחק עונה שנייה ברציפות בבקעת הירדן, לא מספיק לכבוש שערים העונה, נגד הכח רמת גן במחזור ה-15 הוא כבש צמד גדול. עד כה שחקן ההתקפה כבש 12 שערים בכל המסגרות. אם בסופו של דבר בקעת הירדן תעלה לפלייאוף העלייה, זה יהיה הרבה בזכותו.

 

מאמן המחזור 

ליאור ראובן (הפועל אזור)

המאמן של הפועל אזור, ליאור ראובן, חווה תקופה נהדרת בשבועות האחרונים הקבוצה. במחזור ה-15 הוא הצליח לנצח את מכבי הרצליה בחוץ ולעלות את קבוצתו למקום החמישי בבית. ראובן הוכיח שהאמון שקיבל מהמערכת משתלם.

 


 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזורי (אזור 28-03-2021, 16:05)
    כתב אמין אורי תמשיך ככה תצליך כתב חייב להיות אמין
  2. שוער אור יהודה (דביר 28-03-2021, 16:42)
    אנו אוהד אדומים ואומר לכם השוער של אור יהודה לא שייך לליגה הזו פשוט שוער ענק
  3. איליי חן (משה לוי 28-03-2021, 18:15)
    שחקן מהיר וטכני בטירוף, אני מאמין ששנה הבאה יחטפו אותו , לליגת העל, מעל הליגה הזאת, ב 3 דרגות, כיף לראות שחקן כזה.
  4. איליי חן (ירמיהו חולון 28-03-2021, 22:59)
    קוראים לו הילד אצלנו, מזל שהביאו אותו, שחקן , במלוא מובן המילה, הוסיף מחץ קטלני בהתקפה.