אזור הפתיעה את הרצליה, בועיינה חזרה למקום השני

סיכום המחזור ה-15 בליגה א': הפועל אזור עם הניצחון הגדול של המחזור בדרום על מכבי הרצליה בחוץ. מרמורק ניצחה בקלות את אשקלון, יפו נעצרה מול שעריים. בצפון בועיינה עם ניצחון בצור שלום חוזרת למקום השני לאחר תיקו ביתי של מכבי טמרה עם טבריה. בבית 2 כל המשחקים הסתיימו בשוויון

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-03-2021
  • 16:46

ליגה א' דרום:

מכבי הרצליה - הפועל אזור 1-0

ניצחון גדול להפועל אזור וליאור ראובן במגרש הקשה בהרצליה. ניצחון שיכול לקבוע בבירור שהקבוצה הצנועה מאזור כבר לא תרד ליגה העונה. הרצליה? גם היא כבר יכולה לתכנן את העונה הבאה בליגה א כי לפלייאוף הם כבר לא יגיעו. אזור ניצחו מגול של גל ספיר. הניצחון יוקרתי הרבה מעבר לשלוש הנקודות. מוחא בדיר הורחק. הרצליה לקראת הסיום לחצה על השער של אזור, ואפילו כבשה שער אך נפסל. 

 

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 0-2 

מרמורק בשליטה מוחלטת במחצית הראשונה כבשה אומנם רק שער אחד מרגלי עידן דוד לאחר בעיטה נהדרת של ערן לוי שנהדף לקורה. מרמורק לחצה והגיעה למצבים וחבל שלא מימשה את היתרון שלה לשערים. השער השני של מרמורק התחיל מטעות של ציון צמח שאיבד כדור בצורה חסרת אחריות - ומרמורק כובשת בהתקפה יפה בסיומה אוהד ברזילי כובש מקרוב. מרמורק עם הפנים למעמלה. אשקלון כרגיל מאכזבת. 

 

אוהד ברזילי חוגג. מרמורק לא התקשו מול אשקלון החלשים. (צילום : דדי ברק)

 

תוצאות נוספות: 

עירוני כסייפה - עירוני אשדוד 0-0

משחק תחתית שלא הניב הרבה מצבים והרבה כדורגל לא ראינו. 0-0 משקף למרות שעירוני אשדוד לחצו מעט יותר ורצו לנצח. דווקא כסייפה כבשה שער שבספק גדול למה נפסל לאחר עבירה על השוער של אשדוד. 

 

מכבי יפו- מכבי שעריים 0-0

ארז בלפר מאמן מצויין, הוא הוכיח את יכולתיו גם מול מכבי יפו כשהצליח לעצור את ההתקפה המצויינת של הבולגרים ומנגד כמעט והפתיע אותם בעיקר עם שחר שפייר המצויין. המשחק הסתיים ללא שערים אבל היה משחק מעניין. רן בן שמעון חלוץ שעריים, הורחק בכרטיס אדום לאחר פגיעה בשחקן יריב ללא כדור. 

 

מכבי יבנה - שמשון כפר קאסם 0-0 

 

ליגה א צפון:

 

בני פרדיס - הפועל מגדל כרום 1-8

לא כוחות היה המשחק בפרדיס! פרדיס פתחו חזק את המשחק וכבר לאחר 30 דקות הובילו בבטחה 2-0 משערים של מחמוד עבאס וחמאדה גברין עד המחצית כבשו נאסים אבו רוקון ואדהם כדוואין.  מחצית שניה פרדיס המשיכה ללחוץ וכבשה עוד ארבעה שערים ורשמה את התבוסה הגדולה ביותר העונה למגדל כרום. מגדל כרום כבר יכולה להתחיל לארוז לכיוון ליגה ב, בני פרדיס עדיין בחיים ונלחמת על מקום בפלייאוף. 

 

צור שלום - הפועל בועיינה 2-1

בועיינה פתחה חזק את המשחק וכבשה ראשונה מרגלי חאלד סולימאן. צור שלום השתלטו על המשחק ולחצו על שער בועיינה והצליחו לכבוש מרגלי באסל שעבן. מחצית שניה המשחק היה שקול וקצב טוב . בועיינה הגיעו ל 3-4 מצבים טובים וגם צור שלום הגיעו למצבים נוחים אך בסוף היה זה ספואן זועבי שהכריע את ההתצתמודדות וקבע 2-1 לבועיינה.  

 

בועיינה חוגגת ניצחון

 

צעירי טייבה - הפועל כאוכב 1-1

טייבה פתחו את המשחק בהתלהבות רבה והצליחו לתרגם את זה לשער, כבשו שער בפנדל מרגלי רביע. המשחק התאזן לאחר מכן וגם כאוכב זכתה בפנדל לאחר נגיעה ביד של שחקן טייבה, ועבד מורגאן השווה את התוצאה לפני המחצית. מחצית שניה כאוכב השתטלו על המשחק הגיעו ל 2-3 מצבים אך לא כבשו. יש לציין שהרוח החזקה שהיחתה במגרש הפרעה לשתי הקבוצות. 

 

הפועל דבוריה - בני ערערה 1-1

משחק  בשליטה של ערערה  כולל שלושה מצבים של אחד על אחד רק במחצית הראשונה. עלתה ליתרון ראשונה וגם לאחר השער הם המשיכו להחמיץ,  ודבוריה השוותה לקראת הסיום. העומס על שחקני ערערה נתן את האות שלו כשלא פחות משלושה שחקנים יצאו מהמשחק בגלל פציעה.  

 

הפועל מגדל העמק - הפועל בני זלפה 1-1

מחצית ראשונה שליטה של מגדל העמק והגיעו לשלושה מצבים בטוחים לכיבוש אך החמיצו. דווקא זלפה עלו ליתרון מפנדל שספק גדול אם היה . ביאן אבו ריא כבש מהנקודה הלבנה. אחרי מגדל העמק המשיכו ללחוץ ובמחצית שניה זלפה החלו ליזום והחלו לייצר מצבים ודווקא אז מגדל העמק הלכה התקפה וזה הוביל לשער היפה של העונה במספרת אדירה של לואיס זומה כשהוא כובש 4 שערים ב 4 משחקים אחרונים. מיקי יאזו הורחק באדום. 

 

אדהם שיבלי במאבק על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

תוצאות נוספות:

הפועל כפר כנא - הפועל הרצליה 0-0

עדיפות להפועל הרצליה במשחק החוץ, אך למרות שלל המצבים הרצליה לא כבשו וחוזרים הביתה עם נקודה חשובה להמשך העונה. 

 

מכבי טמרה - עירוני טבריה 0-0

למרות התוצאה שהסתיימה ללא שערים, היה משחק עם מצבים רבים ורק החמצות של חלוצי טבריה וטמרה גרם למשחק להסתיים  ללא שערים. משחק בכורה של עידן וייצמן על הקווים יכול להיות מרוצה מהנקודה בחוץ מול טמרה החזקה. 

 

רובי חיפה- בני ריינה 2-0

בני ריינה עם שלל כוכביה הגיעו לחיפה ללא לחץ וללא מוטיבציה לאחר שכבר הבטיחו את העליה לפלייאוף העליון. רובי חיפה חייבת את הנקודות במאבקי התחתית. ריינה כבשה שני שערים והותירה את החיפאים לחפש נקודות במשחקים הבאים. 

הרצליה וכפר כנא- משחק שקול שהסתיים ללא שערים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (אזורי 24-03-2021, 16:49)
    מה עים ליאור ראובן כתב מושחת
  2. אזור אימפריה (אזורי 24-03-2021, 17:17)
    כל הכבוד לקבוצה נצחון חשוב מאוד
  3. אזור לא הפתיעה , אזור נהדרת (אזורניק 24-03-2021, 18:39)
  4. אזור לא הפתיעה (אזורניק 24-03-2021, 19:50)
    אזור נהדרת טובה ועושה סדרה יפה מאז שתומר בן חיים וליאור אסמרה הגיעו .
  5. אזור לא הפתיעו אזור היו יותר טובים (אוהד אזור 24-03-2021, 21:11)
    אוהד רון לך תעשה חמוצים עם חכים ותנגבו חומוס פול
  6. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 24-03-2021, 22:37)
    העמידו את יפו במקומה.היה מעודד לראות את הבחורים נאבקים על כל כדור , מתקיפים את שער יפו גלים גלים .יפו קיבלו נקודה בנס משמיים.
  7. מגדל העמק זלאפה (שופטת המציאה פנדל 25-03-2021, 00:00)
    שופטת היחידה במגרש שראתה פנדל הזוי
  8. יוסי זוזוט עוף הביתה יקרצייה (יוסי זוזוט לך הביתה יגונב דעת אין לך מושג יאפס 25-03-2021, 09:35)
    זוזוט למה אתה לא מתפטר הנה חמשה משחקים לא ניצחת לא כבשת עוד פעם אתה חוזר על הטעויות שלך מליגה לאומית שהכסף מעניין אותך ולא הקבוצה תלמד מטעויות תתפטר צריך זעזוע למה ירידת ליגה שניה עלייך זה כבר יותר מדי יש את אלי כהן
  9. גריל טאון בורחת לעזרא ובניו (נתי 25-03-2021, 17:17)
    10 נקודות ממקום ראשון. 2 נקודות מהקו האדום.
  10. נתי יתולעת (אזוריה 25-03-2021, 19:55)
    עוד פעם אתה יעכבר מקלדת???? רד מאיתנו כבר יאובססיבי לך חפש חיים טמבל!
  11. אזוריה. תרגיע (נתי 26-03-2021, 23:10)
    כל מה שאני כותב זה עובדות שהטבלה מראה. מבטיח לך שאם אזור תהיה יותר גבוה אכתוב על כך. בנתיים רק 2 נקודת מפרידות בין אזור לקו הרדום. אני כותב פייק ניוז? תענה בלי עצבים.
  12. יוסי זוזוט ומוטי בן מויאל תתפטרו (שי 28-03-2021, 19:59)
    יוסי זוזוט מוריד את מכבי יבנה ליגה וגיסו מוריד את ביתר יבנה ליגה נו והוא עוד עשה כתבה ביבנתון טוב שימשיך לחלום מותר לו ובנוגע ליוסי זה כבר ניהיה מגעיל כנראה אין מנוס מהתערבות של ראש העיר כי רק ראש העיר יכול להוזיז אותו הצידה מה לעשות עם עובדות אי אפשר להתווכח חמישה משחקים לא מנצחים ולא נותנים גול עם עובדות אי אפשר להתווכח זה מה יש