לא עוצרת : בקעת הירדן הביסה את אשקלון ועלתה לפסגת הבית

החבורה של חנן אזולאי הייתה לוהטת על הדשא במשחק החשוב מול הפועל אשקלון, ועלתה באופן זמני לפסגת בית ב' ובעיקר הראתה שהיא הולכת בכל הכח לפלייאוף. מנגד, אשקלון יכולה לשכוח ממקום במשחקי העלייה. דור אלברמן, שובל קובאני ואליחי צברי כבשו, דניאל שערי הורחק. חנן אזולאי : ''כל דבר חוץ מהעפלה לפלייאוף יאכזב אותנו.'' יאיר מזור : ''לא חושב שעליית ליגה זו המטרה שלנו כרגע״

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 20-03-2021
  • 08:43

הפועל אשקלון אירחה את הפועל בקעת הירדן למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-14 בבית ב'. החבורה של יאיר מזור ידעה ששום תוצאה מלבד ניצחון עלולה למנוע סופית את סיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העלייה. במועדון קיוו להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר על הכח עמידר ר''ג. מנגד, האורחים קיוו להמשיך את רצף הניצחונות להתקדם צעד נוסף לכיוון הבטחת אחד משני המקומות הראשונים.

 

יאיר מזור ביצע כמה שינויים שבין היתר עופר אברה חזר להרכב. מנגד, חנן אזולאי פתח ללא אליחי צברי ושחר בלילטי.

 

הפועל אשקלון קיוותה לצבור שלוש נקודות (צילום : יח''צ)

 

כבר מהפתיחה ניתן היה לראות שבקעת הירדן הגיעה חמה יותר למשחק כשהיא שלחה הרבה שחקנים קדימה והפעילה לחץ. בדקה ה-25 שוערה של אשקלון, דניאל שערי, קיבל את הכרטיס האדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. הקהל שנכח במגרש זעם על החלטת השופט ששלף את האדום הגבולי. מרגע ההרחקה הבקעה התקרבה יותר ויותר לשערה של אשקלון, וגם עלתה ליתרון 0-1 על סוף שריקת המחצית משער של דור אלברמן שכבש את שערו השלישי של הבלם.

 

במחצית השנייה חנן אזולאי ביצע כמה שינויים בהרכב וקבוצתו כבשה את השני בדקה ה-57 משער של שובל קובאני, שש דקות מאוחר יותר שחקן ההתקפה החם בקבוצה, אליחי צברי, כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 מוחץ לאורחים ממושב תומר.

 

אליחי צברי כבש את שערו התשיעי העונה בכל המסגרות (צילום : יח''צ)

 

לסיכום : הקבוצה של חנן אזולאי המשיכה את היכולת הטובה וניצחה בענק במגרש קשה. זהו ניצחונו השלישי ברציפות של הקבוצה שעלתה באופן זמני לפסגת הבית. מנגד, אשקלון, שרק העונה ירדה לליגה א', ככל הנראה תשחק בה גם בעונה הבאה. החבורה של יאיר מזור מציגה לעיתים כדורגל איכותי, אך היא סובלת מחוסר יציבות שמקשה עליה להיאבק למעלה. זהו הפסדה הראשון העונה של אשקלון בבית.

 

חנן אזולאי בסיום : ''התחלנו חזק והיינו טובים מההתחלה. ידענו שעל הנייר הם לא הפסידו משחק בית ואנחנו נצטרף לעבוד קשה בכדי לנצח. שיחקנו טוב והעובדה שהשוער שלהם הורחק הייתה לעזר. נכון למצב הנוכחי אני חושב שכל דבר חוץ מהעפלה לפלייאוף יאכזב אותנו. יש לנו שני משחקי בית שיכריעו את מקומנו לדעתי ולכן אנחנו נערכים במלוא הכוחות בכדי להיות במיטבנו.

 

המאמן התייחס לשיפור שעוברת קבוצתו בשבועות האחרונים ולחזרה למסלול הניצחונות : '' היה לנו ברור שתבוא ירידה ביכולת באיזשהו שלב בעונה, החוכמה היא באמת לדעת לייצב את הקבוצה חזרה. המשחק הטקטי הוא אחד מהכלים הנדרשים לכך. גם כשהיכולת ירודה משחק טקטי נכון יכול לשנות משחקים.''

 

אזולאי שיבח את שחקנו הנהדר, אליחי צברי : ''כשהוא היה אצלי לפני 3 שנים בבקעה הוא גם כבש מספר דו ספרתי. צריך להכיר את השחקנים באופן אישי בכדי לדעת מה הם מסוגלים ואיפה הם יכולים לתרום הכי הרבה. אליחי משקיע המון והוא צריך את השקט שלו והכוונה טקטית בכדי להצליח, כי כישרון לא חסר לו.''

 

הפועל בקעת הירדן כבשה שלושה שערים (צילום : יח''צ)

 

יאיר מזור מאמנה של אשקלון אמר בסיום : ''אכזבה גדולה, באנו עם הרבה ציפיות, לא נכנסו טוב למשחק, לא הגבנו נכון. במחצית הראשונה הגיעה הרחקה שנויה לא מוצדקת וזה שינה לחלוטין את המשחק וגם השער שספגנו בדקה קריטית לא הוסיף. כרגע הפלייאוף נראה דיי רחוק. אני לא חושב שעליית ליגה זו המטרה שלנו כרגע. צריך קודם כל לחזור לסדר שלנו, לתת לצעירים ולשחקני הבית זמן ובתהליך נכון נחזיר את המועדון הגדול הזה לעניינים ולצמרת. רוצים להשתפר ממשחק למשחק, כבר בראשון נחזור לעניינים ונרים את השחקנים לקראת המשחק הבא.

 

כובש השער השלישי, אליחי צברי בסיום : ''משחק מעולה שלנו ומאוד חשוב אני שמח מאוד שבאנו מאוד מוכנים לקחת כאן את שלושת הנקודות. המטרות שלנו לא השתנו אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים לסיים הכי גבוה שאפשר, אני חושב שאנחנו נמצאים במקום שלנו בזכות. אנחנו משחקים כדורגל חיובי  ועובדים מאוד קשה באימונים וזה ברוך ה' משתלם.

 

צברי התייחס ליכולת הטובה שהוא מציג מתחילת העונה : ''כל שנה אני מנסה לתת יותר מעצמי, להשתפר ולהתקדם. זה לא פשוט וזה לא תהליך של יום אחד ולא של שנה אחת. מידי פעם גם נפצעים ושם צריך לדעת לא לתת לזה להוריד אותך. אין ספק שלקבוצה יש חלק גדול בהצלחה ואני חושב שהשנה לכל אחד מאיתנו יש רעל בעיניים ומוטיבציה.''

 

 

 

''נערכים במלוא הכוחות בכדי להיות במיטבנו'' (צילום : איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאיר לא יכול לאמן בפיפא מאמן חלש (94 20-03-2021, 13:20)
  2. text (text 20-03-2021, 15:39)
  3. לך (זאלטן 21-03-2021, 12:01)
    אם אתה מאמן אני טייס חללית אין לך שום קשר לכדורגל הזוי איך בעלים ממנה מאמן שאין שום קשר לכדורגל