צרות בצמרת: האדומים אשדוד סיימה בתיקו 1-1 מול דימונה

החבורה של יובל נעים הייתה בטוחה שהיא מגיעה לטיול בדימונה שנאבקת בתחתית הטבלה, אך דימונה לא עשתה לה חיים קלים וגם עלתה ליתרון ראשונה. האדומים כמעט ולא סיכנו את השער של גל נבון, מנגד החבורה של ווינשטין יצרה מצבים ולא חסר שגם הייתה רושמת ניצחון ומבזה את האדומים שלמזלם השוו מרגליו של יוסי אסייג. דימונה נותרה בעשרה שחקנים לאור החלטה שערוריתית של השופט להרחיק את משה פרץ שחקנה של דימונה, כשבכלל מבצע העבירה הוא שחקן אחר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-03-2021
  • 10:22

 

אוהדי האדומים אשדוד שעשו את דרכם לדימונה (צילום: דן בונבידה)

 

מ.ס דימונה אירחה אמש (שישי) את הפועל ״אדומים״ אשדוד למפגש קצוות בבית א׳ בליגה א׳ דרום, זאת לאחר שבסיבוב הקודם אשדוד גברה על דימונה 0-1 בבית. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לקחת נקודות כשמצד אחד קבוצה שנבנתה לעלייה, והשנייה נלחמת על חייה בליגה. שני המאמנים שהורחקו במחזור הקודם נאלצו לצפות במשחק מהיציע. האורחת מאשדוד הגיע למשחק במומנטום מצוין אחרי שלושה מחזורים רצופים ללא הפסד, ואחרי תיקו עם שמשון כפר קאסם החזקה. מנגד דימונה שנלחמת בתחתית מגיעה למשחק עם יכולת משופרת תחת הובלתו של רונן ווינשטיין , אך עדין עם 11 מחזורים ללא ניצחון. 

 

יובל נעים צפה במשחק מהצד (צילום: דן בונבידה) 

 

אשדוד לחצה מהפתיחה, אך דימונה שהגיעה כאנדרדוג למשחק לא עשתה לה חיים קלים יצרה מצבים וגם תקפה. כחמש דקות לסיום המחצית הראשונה זה היה נראה ששתי הקבוצות צפויות לרדת להפסקה בתיקו מאופס, אך לדור חי חמו היו תוכניות אחרות.בדקה ה-40 הוא כבש שער אדיר, וכנגד כל הציפיות מהמשחק העלה את דימונה ליתרון. חניכיו של ווינשטין הציגו הופעה משכנעת, והחבורה האדומה מאשדוד התקשו לפצח את ההגנה המצוינת של דימונה בה הצטיין הבלם פיראס עוואד. 

 

דימונה חוגגת את השער של דור חי חמו (צילום: דן בונבידה) 

 

בדקה ה-54 אירוע דרמטי במשחק והחלטה מפוקפקת של השופט חן בן סימון . שחקנה של מ.ס דימונה עילאי בן שטרית ביצע עבירה, אך שופט המשחק בחר להוציא כרטיס אדום דווקא לשחקן משה פרץ, ודימונה נותרה בעשרה שחקנים. למרות החיסרון המספרי דימונה לא וויתרה. אשדוד כמעט ולא סיכנה את שערו של גל נבון, עד לדקה ה-76 בה החבורה של יובל נעים השוותה מרגליו של יוסי אסייג שנכנס כמחליף, מבישול של לישי ביטון. תוצאות התיקו נשמרה עד לסיום.

 

 

דימונה לא עשתה לאדומים חיים קלים (צילום: דן בונבידה) 

 

לסיכום: נתחיל בלשבח את המגרש המופלא של מ.ס דימונה, מגיע שאפו אדיר לעירייה ולאנשי המועדון שמאפשרים לקבוצה לשחק כדורגל על מגרש שלא מבייש את ליגת העל. ובכל זאת הכדורגל עדין לא מתרומם בדימונה, ואסור לקבוצה להסתפק בנקודה כזאת בטח לא במצב הקיים. דימונה כבר 12 מחזורים ללא ניצחון, וירדה למקום האחרון בטבלה. נתון שחייב להדאיג את המאמן רונן ווינשטיין שהגיע במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה.

 

אומנם דימונה שיחקה טוב יותר, ועם קצת מזל ושיפוט הוגן היא גם יכולה לשלוח את האדומים בחזרה לאשדוד עם הפסד מאכזב, אך שוב היא נשארת עם המחמאות. לדימונה יש הגנה מצוינת שעומד בראשה פיראס עוואד שחקן מעל הליגה, שמצטיין בכל שבוע ונותן הרבה שקט. אך התקפת הקבוצה לא באה לידי ביטוי מספיק. מה שכן, גל צרויה הרכש הנוצץ מתחיל לפרוע שטרות.

 

מנגד, האדומים ששמו למטרה לעלות ליגה, רחוקים מלהיראות כמו קבוצה כזאת ולא ברור מה יובל נעים מנסה להרכיב שם. ממחזור למחזור היכולת יורדת, ואשדוד שוב מוכיחה שסגל של כוכבים לא תמיד עושה את העבודה. לא ברור איך קבוצה כזאת מדברת על פלייאוף, אבל לא מצליחה לנצח קבוצה כמו דימונה. מה שבטוח בצורה הזאת יהיה לה קשה להגשים את המטרות שלה. אמש היא הציגה יכולת גרועה ונראתה לא מחוברת, ובמקום מצבים ראינו הרבה החלטות שגויות בניהול המשחק של יאיר אזולאי, והתערבות מצידו של נעים. לא ברור למה הקבוצה מחתימה שחקנים מנוסים במשכורות עתק, ומושיבה אותם על הספסל.

מ.ס דימונה מסתפקת בנקודה מול האדומים (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה תישאר בליגה א (יורם 20-03-2021, 11:38)
    דימונה שיחקו אתמול מצוין לר ראיתי הבדלים מי קבוצה מקום ראשון ומי אחרון אם דימונה תשחק ככה תישאר בליג
  2. השופטים נגד דימונה הזויים (אלי 20-03-2021, 17:27)
    בכפר קאסם 2 מטר החשלה מחוץ לרחבה נתן פנדל חרץ את המשחק בהרצליה שחקן עם הגב לשער הכדור פוגע בחלק העליון של היד הצמודה שורק לפנדל הזוי משחק מול אזור שורק להחשלה ברחבה לא היה ולא נברא חרץ את גורל המשחק נגד אדומים אשדוד הוציא צהוב שני לשחקן שלא היה בקירבת האירוע הזוי לחלוטין ובעוד שני משחקים נשרקו כדורי עונשין מ11 מטר הזויים זה אומר דרשני ובמשחק מול אור יהודה כדור נוגע בידו של שחקן אור יהודה ברחבה הקוון מנפנף לשופט השופט נבהל ומסיים את המשחק כול השופטים נראה לי מהמרים בבתיים הרסו כול חלקה טובה בספורט
  3. ‏קבוצה שלנו פח אשפה (שי בן גוזי 20-03-2021, 18:38)
    ‏יובל נעים לבית מאמן אפס גם רוני ‏בעל הבית על הפנים לא משלם משכורות ‏חייב למנהל מקצועי 60,000 שקל בושה
  4. דימונה (אדומים 20-03-2021, 18:46)
    קבוצה זבל ‏לא סתם מקום אחרון
  5. אדומים חחחחח (דורון 20-03-2021, 23:20)
    אדומים.אתם בושה של קבוצה.
  6. ליאור מיארה הוא הנחאס שלנו . (אדומים מבושה 21-03-2021, 20:13)