סטטוס קוו בבית א׳ בדרום, יפו פירקה את כסייפה

איזה מחזור דרמטי נרשם היום בליגה א׳! בדרום כפר קאסם סיימה בתיקו מול חולון הבלתי מנוצחת, הפתעה בין דימונה לאדומים שנפרדו בתיקו, יפו פירקה את כסייפה עם רביעיה של מתן בית יעקב וצמד של נתנאל ארוז׳אן, ואזור גברה על אור יהודה. בצפון כואכב המצוינת של עודד קוטר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, טירה ממשיכה לנצח בדרך לעלייה, ובאקה רשמה ניצחון על רובי שפירא. כל התוצאות בפנים!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-03-2021
  • 16:12

ליגה א׳ דרום:

 

שמשון כפר קאסם- ירמיהו ״גריל טאון״ חולון 0-0:

משחק עונה בין שתי הקבוצות החזקות בבית! חולון ידעה שהיא יכולה להסתפק בתיקו, מנגד כפר קאסם הייתה חייבת את הנקודות. שתי הקבוצות הציגו משחק שקול מאוד עם הרבה מצבים, אך לא השכילו לכבוש. חולון הייתה יכולה לעלות ליתרון לאחר שקיבלה פנדל לזכותה, אך מאור אסור החמיץ מהנקודה הלבנה. מגיע שאפו אדיר לצחי אילוז על ניהול משחק מצוין, ולחבורתו הבלתי מנוצחת. מנגד כפר קאסם יכולה לכעוס רק על עצמה שסוללת שחקני ההתקפה שהחתימה העונה לא מצאו את השער. 

 

 

שאפו לצחי אילוז על ניהול משחק מצוין (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

בני לוד- מכבי יבנה 0-1:

ניצחון קטן גדול לחבורה של אביבי זוהר! שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבים, קבוצתו של זוהר שיחקה התקפי ופתוח וגם באה על שכרה בדקה ה-65 משער של גיל בן שלוש שהביא ללוד 3 נקודות חשובות במסע ההישארות שלה בליגה, בזמן שיריבתה לתחתית דימונה לא מצליחה לרשום ניצחון. יבנה שכבר חמישה מחזורים ללא ניצחון יכולה להתחיל להיות מודאגת.

 

מ.ס דימונה- הפועל ״אדומים״ אשדוד 1-1: 

שני המאמנים רונן ווינשטין ויובל נעים נאלצו לצפות במשחק מהיציע, האדומים חשבו שהם באו לטיול בדימונה במטרה לאסוף עוד נקודות בדרך לעלייה. אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד. דימונה עלתה ליתרון ראשונה, ואם לא ההרחקה המפוקפקת של משה פרץ במחצית השנייה היא כנראה גם הייתה מנצחת במשחק. גל צרויה הרכש המרשים של דימונה פורע שטרות, והיא שוב מוכיחה שיש לה הגנה מצוינת בראשותו של פיראס עוואד המצטיין , אך לא מוצאת את השער ונשארת עם המחמאות. האדומים כמעט ולא הגיעו למצבים, ומזל שיש להם את יוסי אסייג שהציל אותם מביזיון מול קבוצת תחתית. כל פעם מחדש אשדוד מוכיחה ששמות גדולים לא עושים את העבודה, ככה בטוח לא עולים ליגה. למרות המחמאות דימונה קבורה עמוק בתחתית ובסכנת ירידה ממשית עם 12 מחזורים ללא ניצחון.

 

יובל נעים עם תיקו מאכזב בדימונה (צילום: דדי ברק)

 

מכבי שעריים- הכח עמידר רמת גן 0-2: 

קרב תחתית בין שתי הקבוצות שמציגות יכולת חלשה מפתיחת העונה. אחרי מחצית נטולת שערים שעריים הצליחה להפתיע ולרשום ניצחון על הסגולים וסוגרת שלושה מחזורים רצופים ללא הפסד. מנגד החבורה המאכזבת של עידן ליטבק מסתבכת עמוק בתחתית הטבלה.

 

מכבי ״קביליו״ יפו- עירוני כסייפה 0-6:

עירוני כסייפה עד לא מזמן סומנה כהפתעת העונה, בטח כשמדובר בקבוצה שרק עלתה ליגה, אך הבעיות במועדון וחילופי המאמנים לא הטיבו עימה. החבורה של שמעון ביטון רשמה תבוסה מבישה למכבי ״קביליו״ יפו שמפתיעה כל פעם מחדש, ואיזה מזל שיש לה חלוץ מצוין כמו מתן בית יעקב שהצטיין עם רביעייה, ונתנאל ארז׳ואן המוכשר שסגר צמד. אם מישהו חשב שכסייפה תתקע יתד מהר בליגה, הוא כנראה טעה. שמעון ביטון צריך לעשות חושבים מהר מאוד כדי להתחבר ולאפס את הקבוצה, אחרת יסיים את הקדנציה הקצרה בירידה. יפו המצוינת נדבקת לצמרת שתחילה להיות צפופה.

 

הפועל אזור- מ.כ. אור יהודה 1-4:

איזה משחק נהדר ראינו באזור! ללא ספק אחת התצוגות הגדולת של המועדון הנהדר הזה בשנים האחרונות. תומר בן חיים ואדיר רחמים עם צמד כל אחד, כאשר ליאור אסמארה מבשל שני שערים לאדיר. ללא ספק משחק הכי גדול של אזור העונה ואולי אף העשור! אור יהודה נראית רע, ואם היא לא תעשה שינוי משמעותי היא עלולה לחזור לליגה ב מהר מכפי שחשבו באור יהודה.

 

באור יהודה חושבים שהמאמן יעקב טל קוסם, המועדון רק מובס לאחרונה, אז כדאי שיבינו שקוסם הוא לא... (צילום: רמי גרידיש)

 

הפועל אשקלון- הפועל בקעת הירדן 3-0:

החבורה של יאיר מזור רק רשמה ניצחון ביום שלישי וקטעה רצף רע, אבל זה החזיק מחזור אחד בלבד! מנגד, איזה כייף לראות את בקעת הירדן המרעננת הרשמית של העונה עם ניצחון שלישי ברציפות שממשיכה להציג יכולת טובה ובעיקר חיבור. החבורה האטרקטיבית של חנן אזולאי סגרה עניין כבר במחצית הראשונה משערים של דור אלברמן, שובל כובני ואליחי צברי רושם עונה אישית מצוינת. 

 

 

בקעת הירדן המרעננת הרשמית של העונה עם ניצחון על אשקלון (צילום: אלעד ירקון) 

 

ליגה א׳ צפון:

 

בני פרדיס - מכבי טמרה 1-0:
מפגש הצמרת הקריטי בין הקבוצות הסתיים בניצחון של חניכיו של אמיר כהן שמתחיל לחבר מחדש את טמרה. המחצית הראשונה אומנם לא התעלתה לרמה גבוהה, אך הייתה בשליטה יחסית של טמרה שנתקלה פעם אחר פעם בהגנה המאורגנת של פרדיס. בדקה ה-45 יוסף עוואדי הורחק בעקבות ויכוח אלים שהתנהל בין השחקנים והותיר את פרדיס בעשרה שחקנים. במחצית השנייה טמרה ניצלה את ההיתרון המספרי, העלתה קצב וגם כבשה בדקה ה-57, מרגליו של מועמר קראקרה שפורח מחדש תחת כהן. לקראת הסיום פרדיס ניסתה להשוות אך לא הייתה מדוייקת. בעקבות התוצאה, פרדיס התרחקה משמעותית ממקום בפלייאוף.

 

בני זלפה- מ.ס צעירי טייבה 3-1:

אחרי ארבעה מחזורים של תוצאות תיקו ללא ניצחון, טייבה הביסה את זלפה ומאמנה החדש חנה פרהוד. מוסטפא שייך יוסף כבש במחצית הראשונה, דן עובדיה ובראא קאסם הגדילו את ההיתרון במחצית השנייה והביאו ניצחון יקר לטייבה. זלפה צימקה כעשר דקות לסיום, אך זה לא הספיק עבור הקבוצה שרושמת שמונה מחזורים ללא ניצחון ומתחילה להסתבך בתחתית. 

 

 

טייבה התפוצצה על זלפה (צילום: חגאג ראחל) 

 

הפועל הרצליה- מג׳דל כרום 1-1:
משחק נהדר של הרצליה במחצית הראשונה שהוא המשך ישיר למחזור הקודם בו ניצחה את בועיינה. אך במקום לנצל את המצבים ולכבוש כמה שערים, הם כבשו רק שער בודדאחד של סהר אזולאי. במחצית השנייה מג׳דל לא וויתרה והשוותה, והרצליה יכולה רק להצטער על ההחמצות כי הגיע לה לנצח במשחק. 

 

עירוני טבריה- מ.ס טירה 3-0:

החבורה המצוינת של חיים סירוטקין הגיעה לטיול בעיר הכנרת, ולמרות שכבר עלתה לפלייאוף לא וויתרה וכבשה שלושה שערים. מתנאל טדסה כבש מהנקודה הלבנה, רן רול הכפיל ודור מלכה סגר עניין במחצית השנייה. החבורה המאכזבת של מוריס אוזן כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון.

 

טירה עשתה טיול בכנרת ורשמה ניצחון אדיר (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כפר כנא- הפועל בועיינה 3-1:

בועיינה שרק במחזור האחרון רשמה תבוסה אדירה להפועל הרצליה, הבינה את המצב והתאוששה מאוד מהר זאת על חשבונה של כפר כנא, שרושמת מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון. 

 

הפועל כאוכב - דבוריה 0-3:
בשקט בשקט ועם הרבה צניעות החבורה של עודד קוטר הבטיחה את מקומה באופן סופי בפלייאוף. לאורך כל דקות המשחק החבורה של קוטר שלטה, במחצית הראשונה הילאל מוסא בלט עם צמד נהדר ובמחצית השנייה אחמד חלאיילה סגר את הסיפור.  חניכיו של מאיר כהן יאלצו לנסות לקחת נקודות במשחקים אחרים. שאפו אדיר לעודד קוטר! 

טייבה מפציצה (צילום; חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זעזוע בסגל או במאמן. (רונן מאילת 19-03-2021, 16:43)
    היום צריך לזעזע את המערכת.חצי קבוצה לבית.אתחיל בוותיקים .אתם בוודאי יודעים מי אילו.גם מאמן .אין רחמנות תפגע להם בכיס הם יבינו.ירון אל תחכה הרבה בליגה ב נראה ניצחונות.בושה וחרפה של שחקנים..
  2. בית יעקב (יפואי 19-03-2021, 16:44)
    הצגה של מתן איזה שחקן של ליגת העל מברוק
  3. אזור (אזור 19-03-2021, 17:15)
    קשה לפרגן לאזור אחרי הצגה של 4 חתיחות לאור יהודה תמשיכו לאכול תכובע חברות עליזים
  4. כתב חצר (איציק 19-03-2021, 17:34)
    נכון אור יהודה קיבלה 11 גולים ב3 משחקים אבל אם תסתכל טוב על הטבלה תראה כמה נקודות יש לה ובתקציב שלה הוא נמצאת במצב טוב לא כיוונו לעליה וכרגע רחוקים מירידה
  5. שיפור באור יהודה (הוגה דעות 19-03-2021, 17:50)
    השבוע ספגו רק 4.....
  6. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 19-03-2021, 17:53)
    נצחון שני ברציפות , משחק שלישי ללא ספיגה . יישר כוח לעושים במלאכה
  7. אזור (אזור 19-03-2021, 18:26)
    אזור לא שיחקה עיתונאי מושחת
  8. יעקב טל קוסם חכו תראו (אור יהודה 19-03-2021, 18:38)
  9. רק יעקב טל יאמן באור יהודה בליגה א (אור יהודה 19-03-2021, 18:39)
  10. רק יעקב טל יאמן באור יהודה בליגה א (אור יהודה 19-03-2021, 18:39)
  11. הכח מכור אצלכם, אין לכם בית, אין לכם סמל אין לכם כלום (ליפו 19-03-2021, 18:39)
  12. תלמדו מאזור איך מנצחים ללא עזרה מהשופטים (ליפו 19-03-2021, 18:40)
  13. תלמדו מאזור איך מנצחים ללא עזרה מהשופטים (ליפו 19-03-2021, 18:40)
  14. כל הכבוד לקבוצה,תצוגת כדורגל מצויינת (אזורי 19-03-2021, 20:08)
    כולם עלו לכר הדשא עם מחוייבות למועדון ונתנו את הנשמה.שבת שלום.
  15. שעריים גאים בכם (כחול 19-03-2021, 21:07)
    רואים את השינוי כבר שלושה משחקים תמשיכו ככה
  16. מה יהיה אור יהודה (אלון 19-03-2021, 21:42)
    קבוצה חלשה חושבים ששוים משהו מאמן חלש צריך לדעת מתי להגיד עּד כאן
  17. מה קרה ? נכסתם לחורים ? כל אלה שלכלכו על ליאור ראובן (אזורניק 19-03-2021, 22:35)
    ניהול משחק מצויין של המאמן ליאור ראובן , שיטת היהלום שהוכיחה את עצמה . כל הכבוד ליאור
  18. לאזורניק תרגע (גם תרנגול עיור מוצא גרגיר 20-03-2021, 00:06)
    במשחק הבא שלכם ואחריו תדע אם ומה המצב ובלי קשר אתם מסובכים עדין בתחתית אז תרגיע
  19. ההתלהבות מוקדמת (נתי 20-03-2021, 10:32)
    אזור שיחקה טוב וניצחה. אבל היא עם נקודה מעל הקו האדום. המשחק הכי טוב בעשור? חחח...מול הכח בשמינית הגמר...מול כפר קאסם בוינטר...מול טבריה באיצטדיון נתניה. שם היו המשחקים הטובים. ביותר.
  20. נתי שתוק אפס (אזוריה 20-03-2021, 12:12)
    מת לדעת מי אתה עכבר מקלדת !
  21. ל 20. למה אתה כזה עצבן? (נתי 20-03-2021, 22:49)
    תרגיע. אנחנו לא באותה טבלה