התפוצצה: הרצליה הביסה 1-5 את בועיינה

איזה משחק ראינו אתמול באצטדיון בהרצליה, ובו החבורה הצעירה והאטרקטיבית של מומו ניסטל פירקה את בוועינה משערים של ניתאי ביתן ועדן בן מנשה שהצטיינו והיממו את האורחת, סהר אזולאי כבש אחד נוסף ואמיר אבלס וגיא רפאלי סגרו עניין במחצית השנייה. ספואן זועבי צימק לבועינה, אך זה לא הספיק עבור קבוצתו שרשמה הפסד כואב ומאכזב

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-03-2021
  • 10:11

הפועל הרצליה אירחה אמש את הפועל בועיינה למפגש מסקרן במסגרת המחזור ה-13 בליגה א׳ צפון. החבורה של מוחמד עזאיזה היא אחת מהפתעות העונה הנוכחית, ונמצאת בצמרת הטבלה מתחת לטירה החזקה.היא מציגה יכולת טובה מפתיחת העונה ומגיעה במומנטום מצוין למשחק אחרי שגברה על מג׳דל כרום. מנגד, החבורה של מומו ניסטל שלה יתרון הביתיות ידעה שהיא מגיעה למשחק לא פשוט והיא חייבת להשאיר את הנקודות בבית.

 

הרצליה פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה ה-2 ניתאי ביתאן הימם את האורחת בועיינה והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. כעבור דקה אחת בלבד עדן בן מנשה הכפיל וגרם לאנשי בועיינה להתחיל לדאוג. הרצליה שלטה במרבית המשחק, אך בוועינה ניסתה להתאושש מהפיגור המהיר. בדקה ה-16 סהר אזולאי הגדיל את ההיתרון עבור הרצליה, אך דקה לאחר מכן ספואן זועבי צימק והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 1-3.

 

 

ספואן זועבי כבש אך זה לא הספיק עבור קבוצתו (צילום: יח״צ) 

 

בחלק השני של המשחק המגמה נמשכה, הרצליה העלימה את בוועינה כמעט לגמרי! בדקה ה-70 עמיר אבלס כבש אחד נוסף ועמוק בתוך תוספת הזמן גיא רפאלי סגר עניין.

 

הרצליה פירקה את בוועינה שיכולה לכעוס רק על עצמה על תצוגת כדורגל מאכזבת! ביום שישי הרצליה תנסה להמשיך את המומנטום מול מג׳דל כרום, ואילו בוועינה תנסה להתאושש על חשבונה של כפר כנא.

 

מומו ניסטל יכול להיות מרוצה מקבוצתו (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

לסיכום: לא מעט ביקורות ספגה החבורה של מומו ניסטל, אך אחרי כמה מחזורים מאכזבים בפתיחת העונה היא רושמת ניצחון אדיר ושלושה מחזורים רצופים ללא הפסד. כל מה שהשחקנים הצעירים והרעבים של ניסטל היו צריכים זה להתחבר ולקבל ביטחון, והתוצאות לא איחרו לבוא. מן העבר השני לא ברור מה קרה לבוועינה שהתפרקה טוטאלית אמש, והציגה יכולת מאכזבת והצמרת בטבלה מתחילה להיות צפופה. 

 

ניתאי ביתן כובש השער הראשון ואחד ממצטייני המשחק בתגובה: ״ידענו שאנחנו באים למלחמה, בועיינה מעלינו בטבלה וידענו שניצחון במשחק הזה יתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים. אנחנו קבוצה שעובדת קשה מאוד באימונים וזה סוף סוף בא לידי ביטוי במגרש, כל שחקן ושחקן גם אלו שנכנסו נתנו את הלב עד הדקה האחורה. שמחתי לתת את הגול הראשון של הקבוצה ובכלל הראשון שלי העונה משהו שאני עובד עליו גם אחרי האימונים ובפן האישי והקבוצתי אני שואף להמשכיות. אבל מעל הכול הדבר הכי חשוב הוא הנצחון והשלוש נקודות והפנים כבר קדימה למשחק ביום שישי, משחק לא פשוט בחוץ אבל אני מאמין בקבוצה ובמערכת שלנו שנעשה את ההכי טוב כדאי להשיג את התוצאה הכי טובה לנו.״

 

עדן בן מנשה כובש השער השני שהצטיין גם הוא במשחק: ״משחק מצויין שלנו מומו הכין אותנו בצורה מושלמת באנו מוכנים מהדקה הראשונה שיחקנו מול קבוצה מצויינת שבכל שלב ובכל תוצאה במשחק המשיכה לשחק כדורגל טוב עשינו משחק קבוצתי מעולה והיינו יותר טובים והתוצאה מראה את זה. אישית אני שמח על הגול, אבל הפנים לעוד גמר כבר ביום שישי.״

הרצליה התפוצצה על בועינה (צילום: דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה ההתלהבות? ליגה א' צפון זה לא ליגה! (אורן 17-03-2021, 10:35)
    הכתבות על הצפון לא מעניינות. הרמה נמוכה. המגרשים אורוות. הכסף נמוך ושחור. הקבוצות קקיוניות מכפרים שלא על המפה בכלל. זאת ליגה ברמה נמוכה. ראייה. טירה מצמרת בצפון הוחה ע"י נורדיה מתחתית הדרום.
  2. מומו (הואד 17-03-2021, 15:51)
    קבוצה זבל ויותר מזה מאמן זבל שרק צועק ומקלל המקום שלו בגן חיות יחד עם הקופים המכוערים
  3. שיטרית תתפטר ג’מיל מלכלך עליך (אוהד של הקבוצה 17-03-2021, 22:48)
    שיטרית אתה בלי מודעות תתפטר
  4. פרויד אתם יורדים ליגה בכל מקרה יא ז** (פרויד 18-03-2021, 09:57)
    פרויד אתם יורדים ליגה בכל מקרה יא ז** הנהלה גרועה ומאמן גרוע ושחקנים ז**
  5. אוהד מכבי מנהל קבוצה גרוע גם אפס (אוהד מכבי 18-03-2021, 10:29)
    קבוצה של 11 11 עגלות
  6. אוהד מכבי שרוף הפועל הרצליה גרועים מועדון ז** (אוהד מכבי שרוף 18-03-2021, 13:59)
    אוהד מכבי שרוף הפועל הרצליה גרועים מועדון ז** הנהלה גרועה מאמן גרוע שחקנים גרועים ואוהדים עגלות