חולון ממשיכה לנצח, עירוני אשדוד ובאקה סחטו תיקו דרמטי

מחזור אמצע השבוע בליגה א' סיפק לנו הרבה שערים, דרמות ואירועים. ירמיהו חולון של צחי אילוז שוב ניצחה, הפעם את בני לוד ותקעה יתד בצמרת, אדומים אשדוד סחטה תיקו דרמטי מול שמשון כפר קאסם, עירוני אשדוד לקחה נקודה באיצטוני, באקה כבשה שער דרמטי וכפתה תיקו מול מגדל העמק וצור שלום ניצחה בבית את טבריה. כל המשחקים וכל האירועים כאן.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 16-03-2021
  • 17:12

 

ירמיהו חולון - בני לוד 0-2

צחי אילוז וקבוצתו יכולים לרשום ''וי'' ענק על השבוע האחרון וזאת לאחר שניצחו פעמיים. היום הם אירחו את בני לוד למשחק חשוב. במחצית הראשונה נבו מזרחי כבש לאחר בישול אדיר של מאור אסור שחמש דקות מאוחר יותר כבש שער שנפסל. במחצית השניה בני לוד נותרה בעשרה שחקנים כשטל קדרון הורחק. חולון לא הגיעה להרבה מצבים אך כבשה בדקה ה-91. איליי חן הצעיר הבקיע שער יפהפה וקבע את תוצאת המשחק, 2-0 חולון שביססה את מקומה בראשות הבית.

 

איליי חן ממשיך להראות יכולת איכותית (צילום : יח''צ)

 

הכח ר''ג - הפועל אשקלון 3-1

הכח רג שהגיעה למשחק במקום הכמעט אחרון ציפתה לנצח את אשקלון שדי סיימה את העונה אך זה לא צלח. האורחים הרשימו עם שלושה שערים נהדרים ויכולת טובה וזאת למרות שנאלצו לשחק בעשרה שחקנים. רפאל דה לא סוזה הרשים עם צמד, אוריאל פיניה כבש גן כן, אופק בלולו רק צימק. הכח רושמת את הפסדה השלישי ברציפות, אשקלון התקרבה לצמרת.

 

אדומים אשדוד - שמשון כפר קאסם 1-1 

משחק מצוין שהתנהל בקצב גבוה סיפק לנו דרמת ענק. הפתיחה הייתה שייכת לחלוטין לכפר קאסם שכבשה בדקה הרביעית מרגליי סוהיל ארמלי הנהדר. לאחר השער האדומים השתלטו על העניינים והגיעו למספר מצבים קורצים אך הם לא היו מרוכזים בפעולות האחרונות. בדקה ה-93 עופר ורטה השווה את התוצאה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים וסחט נקודה קריטית. שמשון יכולה להרגיש מאוכזבת ומתוסכלת מאיבוד היתרון במשחק החשוב.

 

הפועל מרמורק - עירוני אשדוד 1-1

דרמת ענק באיצטוני. הפועל מרמורק הובילה בבטחה משער של ערן לוי אך בדקה ה-92 עוז סיטון השווה את התוצאה וסחט נקודה חשובה לעירוני אשדוד שביום בהיר יכולה לחלום על המקום השני. מנגד, מרמורק וארז בנודיס פספסו הזדמנות לברוח לבקעת הירדן ומכבי יפו. 

 

עירוני סחטה נקודה חשובה במגרש קשה.

 

מ.ס כסייפה - מכבי שעריים 1-0 

שמעון ביטון ספג הפסד מאכזב במיוחד בהופעת הבכורה שלו על הקווים בכסייפה מול שעריים שנחלצה מהמקום האחרון. שער של רן בן שמעון, שהגיע ביום האחרון של מועד העברות, הכריע את ההתמודדות. בעקבות ההפסד כסייפה ירדה למקום הכמעט אחרון בבית ושעריים קיבלה מעט אוויר בתחתית הצפופה.

 

אור יהודה - מ.ס דימונה 0-1

החבורה של יעקב טל התאוששה מההפסד המביך 7-1 לשמשון כפר קאסם במחזור הקודם וחזרה לנצח. שער מוקדם של נוריאל בוזגלו הנהדר הכריע את ההתמודדות ונתן הרבה שקט לאור יהודה. מנגד, דימונה ממשיכה להסתבך בתחתית.

 

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 0-0 

החבורה של עידן בראון קיוותה לצאת עם שלוש נקודות ממשחק החוץ כדי לחזור למאבקי העלייה לפלייאוף אך איכזבה והתרחקה באופן משמעותי מהצמרת הגבוהה. מנגד, יבנה , שספגה בשבוע שעבר תבוסה כואבת לאדומים אשדוד, תיקח איתה נקודה מהמשחק.

 

באקה אל גרביה - הפועל מגדל העמק 2-2

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של האורחים שעלו ליתרון בדקה ה-18 משער יפהפה של לואיס זומה. במחצית השניה באקה התעוררה כשהגיעה למספר מצבים קורצים אך דווקא מגדל העמק היא זו שכבשה, אופק בנון במבצע אישי מרהיב הכפיל את התוצאה. חמש דקות לסיום חן ראובן צימק את התוצאה כשכבש בכדור חופשי ועמוק בתוך תוספת הזמן הוא סחט נקודה יקרה לזכות באקה. מגדל העמק יכולה להרגיש מאוכזבת מהתוצאה.

 

לואיס זומה חוגג את השער הראשון (צילום : חגאג רחאל)

 

צור שלום-טבריה 1-2
טבריה פתחה חזק את המשחק וכבשה כבר בדקה הראשונה מרגלי אביאל גבאי והיתה עדיפה כל המחצית הראשונה. צור שלום עלתה למחצית השניה בכל המרץ, עשתה מהפך מדהים וניצחה 2-1. טבריה ניסתה בסיום להשוות אך החמצות ענק מנעו ממנה את השיוויון. קהל טבריה דורש שינוי בעמדת המאמן

 

תוצאות נוספות 

צעירי טייבה - ריינה 0-0

דבורייה - בני זלפה 1-1

 

מגדל העמק חוגגת שער (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איליי חן (מוטקה ירמיהו חולון 16-03-2021, 18:39)
    ירמיהו חולון הרוויחה יהלום נוצץ, בדמות איליי חן הצעיר,שחקן מהיר מאוד, כול הכבוד על ההחתמה.
  2. שופטים חד צדדיים (השופט באשדוד קבע תוצאת המשחק בצורה אכזרית 16-03-2021, 19:06)
    בדקה 93 נשרק פנדל לזכות אדומים אשדוד, שוער שמשון קאסם קלט את הכדור, והשאיר את שחקני אשדוד מתוסכלים. אך להפתעת כולם, הקוון הרים דגל, השופט ניגש אליו וקבע בעיטה חוזרת שממנה הובקע שער שוויון. דבר כזה אכזרי עוד לא היה. דרך אגב, המשקיף אחרי המשחק אמר לאנשי קאסם, כי השופט טעה.
  3. מרמורק אכלתם אותה (אוהד יפו 16-03-2021, 19:22)
    יפה לכם מרמורק תמשיכו ככה לא מגיע לכם לעלות מי שנעזר בשופטים שיחפש מי שינענה אותו הלואי תפסידו גם במשחק הבא
  4. השחקן הצעיר איליי חן (יוסי ירמיהו חולון 16-03-2021, 19:24)
    השחקן הצעיר הזה , יכול להיות כוח משמועתי על העלייה, שם גול היום של יכולת אישית , גבוהה מאוד.
  5. שעריים גאים בכם (כחול 16-03-2021, 19:27)
    איזו מלחמה ככה צריכים להיראות
  6. קבוצה עם אופי - ממש תענוג (סעיד השרוף מטירה 16-03-2021, 20:45)
    לידעה : מ.ס. טירה לא שחקה בהרכבה החזק (בהרכב הראשון הרגיל) . בדוק . ונצחה . 3-1 קבוצה עם אופי .
  7. הכח פעם ראשונה בליגה ב! (יוסי הסגול 16-03-2021, 23:48)
    כל מי שהשנה במועדון כולל כולם שחקנים מאמנים וכול הצוות הורדתם מועדון ענק ליגה ולא מעניין לכם תתחת בכלל רק רוצים במה! כל הקריירה יהיה לכם תעלם הזה שהורדתם מועדון של 2 אליפויות וגביעים ליגה ! ביזיון
  8. שילך הביתה (טברייני 17-03-2021, 09:48)
    ממזמן מוריס צריך ללכת סגל כזה צריך להתמודד על העליה
  9. כל הכבוד לשעריים (הוגה דעות 17-03-2021, 12:57)
    הכפילו את מאזן הנצחונות.אני רק שאלה - למה בן שמעון לא המשיך לשחק בקבוצה בתחילת העונה ?אה שכחתי הביאו טובים ממנו....
  10. ל 9 משערים (אוהד מרמורק 17-03-2021, 14:12)
    בן שמעון שחקן בלוף . עכשיו השחקן יעלם לשלוש משחקים .אגב שעריים הקבוצה הכי חלשה בבית
  11. איך ניתן להיפטר מליאור מיארה לפניי הפליאוף ? (אשדודיה 17-03-2021, 14:27)
  12. שחקן ענק (אבי מזרחי 18-03-2021, 10:22)
    עוז סיטון שחקן ענק שיגיע רחוק בכדורגל הישראלי צלמו מסך! מקצוען משקיע ספורטאי בכל רמ"ח איבריו