תחזית ליגה א' צפון- מחזור מספר 13

המחזור ה 13 בליגה א צפון הגיע, מחזור בו יש בעיקר משחקי קצוות או משחקי תחתית בוערים.השאלה מה יעשו טירה, כאוכב וריינה שכמעט ובטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, ינצחו? ישחקו כמו גברים? כולם מקווים שכן, אבל התחתית בליגה א בוערת ולכן חייבים לראות מה יהיה המחזור הקרוב.

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2021
  • 08:24

ונעבור למשחקים:

בית א:

מכבי צור שלום- עירוני טבריה

משחק העונה בתחתית ליגה א. שתי קבוצות שבעונה רגילה עם הסגל שחקנים שלהן היו צריכות להיות חלק משמעותי בצמרת, העונה לאור התחזקות שאר הקבוצות הן נמצאות בתחתית כאשר מי שתפסיד תתמודד על הירידה עד סוף העונה, כאשר טבריה אם תפסיד זה יכול לגרור תגובות ושינויים גדולים יותר. כי טבריה מאכזבת מאד מתחילת העונה. צור שלום בבית עדיפה, והם ינצחו וישלחו את טבריה לחושבים, ואולי גם לשינויים גדולים.

 

מ.ס. טירה- בני פרדיס

איזה קבוצתה מדהימה בנה חיים סירוטקין בטירה. קובצה שדורסת בקלות רבה את יתר היריבות שלהן וממש לא משאירה להן סיכוי. למרות הבית החזק בו טירה נמצאת, טירה עדיפה על פרדיס שגם היא נמצאת בעונה נהדרת מבחינתה. טירה כבר חושבת על השלב הבא, אבל עדיין לא מוותרת ורוצה לנצח כל משחק. הימור שלי הקטר של טירה ימשיך לנצח. 

 

 

חיים סירוטקין וטירה לא משאירים סיכוי ליריבות שלה (צילום: עודד חסין)

 

הפועל הרצליה- הפועל בועיינה

איזה מפגש יש לנו בהרצליה! מצד אחד המארחת אולי אכזבת העונה, ולא להאמין שהרצליה נמצאת בתחתית עם מאמן וסגל שחקנים מהטובים בליגה, ומנגד בועינה מי האמין שהעולה החדשה תהיה כל כך מרשימה העונה ממש רגע לפני הפלייאוף. בועיינה עדיפה, אבל הרצליה בבית חזקה מאד והיא גם תנצח. 

 

מגדל כרום-מכבי טמרה

טמרה חייבת לנצח את מגדל. מגדל אומנם מקום אחרון אבל לא מוותרת. יש לי הרגשה שהולכת להיות פה תוצאה מפתיעה ומגדל ינצחו. מכבי טמרה חייבת לבוא מוכנה למשחק הזה, ולא לחשוב שהמשחק מול האחרונה יהיה קל. מגדל בבית לא תוותר ואני מרגיש פה הפתעה. מגדל ינצחו. 

 

 

 מכבי צור שלום, יחגגו גם מול טבריה? צילום: מחסאן נסאר

 

בית ב:

צעירי טייבה- בני ריינה

צעירי טייבה עושה עונה טובה ביחס לכך שזאת עונתה הראשונה בליגה א. מנגד ריינה קבוצה אולי הכי חזקה בבית שלה עם סגל שחקנים שמוביל אותה למאבק על הלאומית. ריינה עדיפה על טייבה, אבל בטייבה קשה מאד לנצח. טייבה בבית יודעת לקחת נקודות, אבל ריינה טובים מהם ולכן הם לדעתי ינצחו.

 

מ.ס. דבוריה- בני זלפה

קרב תחתית אש ישיר על המקום שמי שינצח אותו יברח לשניה. דבוריה בבית קבוצה חזקה יותר, אך זלפה לא תוותר. זלפה יכולה להפתיע אם גיי לבנה יוכל לשחק לאחר שנפצע והוחלף נגד ערערה. אם לבנה ישחק אני מאמין שינצחו. אם לבנה לא ישחק דבוריה תנצח, וזה גם מה שיהיה לדעתי.

 

 

אחמד סבע כובש לזלפה, מעניין איך זלפה תראה ללא יובל שטרית? (צילום: חגאג ראחל) 

 

מגדל העמק- באקה אל גרביה

עוד משחק אש על האפשרות לברוח מהתחתית הבוערת. מגדל העמק קבוצה ביתית מאד צוברת נקודות, והם יכולים לנצח כל קבוצה במבצר במגדל העמק. מנגד באקה אל גרביה. קבוצה מסודרת ומאורגנת שמאז שאלעד בראון הגיע הוא עושה סדר במועדון. הקבוצה מתבססת על צעירים ועושים תוצאות בהתאם, באקה יבואו לנצח אבל לדעתי יסתיים בתיקו.

 

בני ערערה -הפועל כאוכב

קרב קצבות בין כאוכב המשחוררת לאחר שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, אל מול ערערה החזקה בביתה אשר יש לה את השוער אולי הכי טוב בליגה אלדר פשכחצקי. אלדר ינסה לעצור את התקפת כאוכב, אך עבד מורגאן לדעתי יעה את ההבדל וינצח את המשחק עבור כאוכב. 

תחזית ליגה א צפון, מחזור מספר 13

הוסף תגובה
תגובות