חן חן : ירמיהו חולון ניצחה את הרצליה בחוץ ועלתה למקום הראשון

למרות מחצית ראשונה מאכזבת ושליטה יחסית של המארחת, החבורה של צחי אילוז יצאה עם ידה על העליונה כששער של איליי חן הצעיר בהופעת הבכורה הכריע את ההתמודדות. בעקבות הניצחון, ירמיהו חולון, שטרם הפסידה העונה, עלתה לפסגת הבית באופן זמני. צחי אילוז : ''הניצחון מוקדש לגיא כהן.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 13-03-2021
  • 10:13

מכבי הרצליה אירחה את ירמיהו חולון למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-12 של בית א'. החבורה של עידן בראון הגיעה למשחק במצב רוח מרומם לאחר שבמחזור הקודם היא גברה על אדומים אשדוד וקיוותה להמשיך את המומנטום מול חולון שמנגד, חיפשה נקודות. החבורה של צחי אילוז הגיעה למפגש מהמקום השלישי ובידיעה שמדובר בצומת דרכים להמשך.

 

 

אילוז הפתיע כשהשאיר על הספסל את מאור אסור, ויקטור מרעי, איליי חן וסתיו זלאיט. מנגד, עידן בראון שיבץ את אביהו עזר ע''ח רועי מרדכי הצעיר. כ-120 צופים הגיעו לצפות במשחק במסגרת מתווה התו הירוק.

 

פתיחת המשחק הייתה מנומנמת כששתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות של ממש. בפתיחה חולון החזיקה יותר בכדור אך הרצליה היא זו שהייתה מסוכנת יותר. בדקה ה-5 דני רוזנבליט פרץ יפה לרחבה והשאיר רוחב נהדר לאדיר חליפה שנבלם. עשרים דקות מאוחר יותר אביהו עזר בעט מכ-20 מטרים החוצה.

 

מאיזור הדקה ה-30 הרצליה השתלטה לחלוטין על המשחק כשהניעה את הכדור, ומנעה כל ניסיון של האורחת לצאת קדימה אך נתקלה פעם אחר פעם בהגנה מסודרת של חולון. כדור חופשי של אדיר חליפה נבלם בחומה, אביהו עזר שוב ניסה את מזלו מרחוק ופספס ולמעשה הבעיטה הראשונה למסגרת הגיעה בדקה ה-36 כשדני רוזנבליט בעט לידיים של השוער. המחצית הראשונה הסתיימה ב0-0 חלש במיוחד, בעיקר מהצד של חולון.

 

בעקבות היכולת הירודה בחלק הקדמי, צחי אילוז הקפיץ מהספסל את מאור אסור והשינוי היה מיידי כשהקבוצה נראתה ניידת יותר.כמו כן, גם הרצליה הגבירה קצב וניסתה לעלות ליתרון. בדקה ה-52 דולב אזרואל מסר נהדר לדני רוזנבליט שפספס. דקה לאחר מכן התרחש רגע שנוי במחלוקת, אופק מרום פגע בצורה חריפה בברק לביא והיה חייב לקבל כרטיס אדום אך השופט ריחם עליו ושלף כרטיס צהוב בלבד. 

 

בדקה ה-58 הרצליה הגיעה למצב המסוכן ביותר שלה במשחק, דולב אזרואל מסר לג'ייק רוזנסקי שפרץ נהדר לרחבה, עקף שחקנים ונשאר לבד מול חדיריאן אך הוא לא החליט עם לבעוט או למסור והזדמנות התפספסה. לצחי אילוז נמאס מהיכולת של קבוצתו ובדקה ה-60 הוא הקפיץ מהספסל את שחקני הרכש ויקטור מרעי ואייל חן. שינויים אלו שינו לחלוטין את המשחק. חולון החלה לשלוח יותר שחקנים קדימה וזה השתלם לה.

 

ויקטור מרעי ואיליי חן עלו מהספסל (צילום : יח''צ)

 

בדקה ה-70 מאור אסור הגביה כדור אדיר מזווית קשה לאיליי חן שנותר לבד ברחבה והכניע בקלות את אבי איבגי. 1-0 חולון. זהו שער הבכורה של איליי חן הצעיר בקבוצת בוגרים. השחקן (20) שגדל במכבי פתח תקווה ושייך לבני יהודה, מתחיל להראות ניצוצות. אנשי הרצליה טענו לעבירה של איליי חן ברחבה ובעקבות מחאות על הספסל, השופט שלף כרטיסים צהובים לאנשי הרצליה.

 

לאחר השער הרצליה ניסתה לחזור ושלחה הרבה כדורים קדימה אך היא לא הצליחה להגיע להזדמנויות כיבוש והמשחק נגמר בניצחון לחולון. לאחר המשחק ניתן היה להבחין בכעס של שחקני הרצליה. וזאת לאור טענות בלתי נגמרות לצוות השיפוט. מי שנראה הכי כועס הוא אדיר חליפה שלקח באופן קשה את ההפסד.

 

אדיר חליפה כעס בסיום (צילום : יח''צ)

 

לסיכום : ירמיהו חולון יוצאת עם ידה על העליונה וזאת למרות שמלבד השער היא לא הצליחה להגיע למצבי כיבוש. מה שהכריע לטובתה את המשחק זה העומק הגדול בסגל. מנגד, עידן בראון איבד נקודות חשובות מול יריבה ישירה לצמרת. כבר בשלישי הקרוב חולון תארח את בני לוד והרצליה תצא למשחק חוץ מול מכבי יבנה.

 

שמחה גדולה בחולון (צילום : יח''צ)

 

צחי אילוז בסיום : ''בחצי הראשון הייתה עמידה טקטית טובה והתוכנית משחק עבדה, במחצית השנייה הכנסתי את הכלים ההתקפיים שלי ואני שמח שהם עשו את העבודה. ידענו שמדובר במשחק מאוד משמעותי עבורנו. לקחנו בחשבון שניצחון ייתן לנו ''פוש'' אדיר במאבק על הכרטיס לפלייאוף. הכל עדיין צמוד, אנחנו חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע ולמרות זאת אני חושב שזה ניצחון ענק. יש לי חבורה מיוחדת. לנצח גם אדומים אשדוד וגם נגד הרצליה בחוץ זה מרשים אבל חייבים להישאר צנועים. המטרה הבאה היא בני לוד ביום שלישי, זה עוד גמר גביע עבורנו. הניצחון מוקדש לגיא כהן שנפצע, הוא חסר לנו מאוד ומכאן אני מאחל לו החלמה מהירה''

 

עידן בראון בסיום : ''עד הדקה ה-70 שלטנו במשחק בצורה כמעט מוחלטת. ספגנו שער לא מחויב, אני חושב שבמיליון אחוז הייתה עבירה על שחקן שלנו, הקוון סימן לו והוא התעלם. טעויות שיפוט הם חלק מהמשחק, הפעם זה היה לרעתנו. בטוח שאם נשחק בדרך שהצגנו לאורך כמעט כל המשחק התוצאות יבואו בהמשך.''

 

מאור אסור בסיום : ''המשחק הזה היה מאוד חשוב. התחלנו את המשחק בקצב פחות טוב והשחקנים לא נכנסו לעניינים, שמח שבמחצית השניה שיפרנו את זה ולקחנו את הנקודות. אפשר להגיד שהעומק שלנו הכריע את המשחק. העונה מאוד קשה וצפופה וזה יכול להוות יתרון עבורנו, מקווה שנמשיך להביא תוצאות גם במשחקים הבאים. המטרה היא פלייאוף, צריך לעבור ממשחק למשחק. אם נצליח להביא תוצאות גם במשחקים פחות טובים נגשים את המטרה.''

 

איליי חן בסיום : ''משחק מאוד קשה עם המון אמוציות, נלחמנו עד הדקה האחרונה והכי חשוב שצברנו שלוש נקודות. המטרה שלנו היא העפלה לפלייאוף ואני חושב שזה בהישג יד.''

 

איליי חן מאושר בסיום (צילום : יח''צ)

חולון חוגגים בסיום (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי פתח תקוה (משה 13-03-2021, 10:49)
    איליי חן קיבלתם שחקן מהיר מאוד, וטכני, בעל פוטנצייאל אדיר, חבל שיחרורו אותו.
  2. הייתם גדולים ואילוז אתה ענק (חולוניה 13-03-2021, 13:46)
    אין עליכם איזה הקרבה איזה מחוייבות ואיזה תוכנית משחק גדולה
  3. עידן בראון בנאום קבוע (אוהד 13-03-2021, 14:59)
    תמיד הגולים שחוטף לא מחוייבי המציאות חחח
  4. ירמיהו חולון (יוסי לוי 13-03-2021, 16:40)
    ההיתי במשחק גול חוקי למהדרין של איליי חן, הבלם פשוט לא שמר עליו טוב, מי שהילד נכנס עשה לו פורפרה, שחקן מהיר מאוד.
  5. עידן בראון (חיים 13-03-2021, 18:17)
    עידן אתה מאמן מאוד חלש באף מקום לא היצלחת עם קבוצת בוגרים מציע לך להחליף מקצוע כי כדורגל אתה לא יודע בושה