אוהד רון מארח את מוסא בן חיים לתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 12

השבוע החלטתי לארח את חברי מוסא בן חיים, המנהל המקצועי לשעבר של ירמיהו ״גריל טאון״ חולון. מוסא הוא דמות מוכרת מאוד בליגה א דרום, מכיר את הליגה מקרוב וחושב שכפר קאסם תנצח את אור יהודה, ועירוני אשדוד והבקעה יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-03-2021
  • 16:00

ונעבור למשחקים:

בית א:

הפועל אזור- מ.ס. דימונה

אוהד: הפועל אזור עם ניצחון ענק ביבנה מוכיחים הרבה אופי, ובעיקר מוכיחים שהם קבוצה טובה. לדעתי הרבה אנשים באזור אכלו את הכובע עם הניצחון הזה, ואני רק מקווה שאם ליאור ראובן ינצח את דימונה הוא יקבל התנצלות מכל אותם "מביני כדורגל " שניסו לחפור לו. אזור בבית עדיפה על דימונה שהוציאה תוצאה טובה מול כפר קאסם, וניצחון שלהם והם יכולים לבדוק את הטמפרטורה בים, 

ניצחון לאזור.

 

מוסא: אזור אחרי ניצחון מצוין ביבנה באה עם ביטחון ,להבקיע 4 שערים ביבנה זה לא פשוט מגיע כל הכבוד לחבורה של ראובן ולתומר בן חיים שמשתבח עם השנים. מנגד דימונה שלא ניצחה תקופה ארוכה, ואני רואה במשחק הזה הזדמנות אחרונה לדימונה שחייבת לצבור נקודות ומהר, ולא משנה הדרך. ואם יש מאמן שיכול לעשות את זה זה רונן ויינשטיין.

 

מכבי הרצליה-מ.כ. ירמיהו חולון

אוהד: משחק המחזור בליגה א׳ השבוע, הרצליה עם ניצחון ענק על האדומים שבוע שעבר, באים עם הרבה ביטחון למשחק מול חולון שתחת צחי אילוז נראים נהדר ומביאים את התוצאות. הרצליה חייבת לנצח את חולון אם הם רוצים פלייאוף עליון, חולון אומנם עדיפים במשחק חוץ, אבל המשחק יסתיים בתיקו.

 

מוסא: ״איזה משחק חשוב הרבה מתח ועצבים לקראת המשחק ,חולון אחרי שבוע חופש והרצליה אחרי נצחון באשדוד. הרצליה היא קבוצה מאומנת מאוד, עידן בראון אחד המאמנים הטובים בליגה (למרות שבמפגש הקודם ניצחתי אותו ), מנגד חולון לפי דעתי הקבוצה הטובה בליגה סגל שחקנים מצוין שחקנים כמו: חדיראן, בנש, סולטן, אילוז,אסור ומארי שהצטרף השבוע, צריכים לנצח בכל מגרש. משחק טקטי מאוד שיוכרע בדברים הקטנים 2- 1 לחולון.

 

האם עידן בראון ושחקניו ימשיכו את המומנטום החיובי מול חולון (צילום: איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם-אור יהודה

אוהד: שמשון עדיפים במשחק הזה, אבל בסיבוב הראשון אור יהודה ניצחו בקלות ושמשון ירצו להחזיר להם. אור יהודה יודעים לשחק נהדר נגד קובצות עדיפות מהם, כפי שעשו לחולון ולשאר חבורת הצמרת. שמשון אחרי תוצאות לא טובות יבואו מוכנים וינצחו את אור יהודה. 

 

מוסא: בשביל להמשיך להיות בתמונת הפלייאוף,  כפר קאסם חייבת לנצח ושום תוצאה אחרת לא תתקבל אצל איהב סרסור. מנגד אור יהודה קבוצה שביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה בליגה, אני אומר ניצחון 3-1 לכפר.

 

בני לוד-אדומים אשדוד

אוהד: אדומים אשדוד עשו סדר בסגל השחקנים שלהם, שיחררו מספר שחקנים בכירים והקבוצה נראית יותר טוב. האמת הרבה הרימו גבה בתחילת הוענה כשהם החתימו גם את קדוסי וגם את אסייג, ולא ברור רק למה לא שיחררו לפני תום הסיבוב, אבל מבחינת אדומים העיקר שהם נראים נהדר וחוזרים לדרוס כפי שדרסו את יבנה בחוץ. לוד ללא סיכוי ממשי במשחק הזה יחטפו כפי שחטפו יבנה. ניצחון קל לאדומים. 

 

מוסא: כמה לחץ השתחרר אצל האדומים בנצחון ביבנה קבוצה עם חומר שחקנים, ומאמן  ברמה הזאת חייבת להיראות הרבה יותר משכנעת באיכות המשחק. משהו באדומים עדיין צריך להתפרץ בשביל ללכת עד הסוף, כרגע זה מספיק להוביל את הטבלה בדרך לפלייאוף. בני לוד של אופיר ואביבי קבוצה צעירה ונמרצת,  אבל חסרת נסיון. דבר שיכול להיות נגדה במאבקים נגד הירידה הנסיון יכריע את המפגש הזה 2-1 לאדומים.

 

איך יסתיים המפגש בין בני לוד לאדומים? (צילום: דוברות האדומים אשדוד)

 

בית ב:

עירוני אשדוד-הפועל בקעת הירדן

אוהד: עירוני אשדוד שיחקו נהדר נגד הכח ר"ג. קבוצה צעירה שמגיע להרבה מצבי הבקעה אשר לאט לאט יקבלו ביטחון, ויתחילו להראות יותר ויותר תוצאות טובות. בקעת הירדן זה ההפתעה הכי נעימה העונה, קבוצה צעירה שבנו אותה מדהים, עם שחקנים בחלקם אלמונים ובעיקר עם הרבה לב ונשמה. הבקעה עדיפה אבל אשדוד בבית ינצחו. 

 

מוסא: אשדוד בהתקדמות צברה נקודות חשובות במשחקים האחרונים, עם שחקנים צעירים ומאמן מצוין, בקעת הירדן קבוצה חזקה ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי יפו-הפועל מרמורק

אוהד: משחק המחזור של בית ב! מקום ראשון נגד מקום שני, יפו נגד מרמורק, חגיגה בקהל שחוזר למגרשים תהיה לנו ברמלה. יפו בבית חזקים יותר, אבל ברמלה זה לא ממש בית. איציק ברוך בנה קבוצה צעירה ולא ברור לי למה הם לא התחזקו לקראת סיום מועד העברות. אם היו מתחזקים בשני שחקנים הם היו יכולים לעלות ליגה העונה, וחבל שלא עשו ככה. מרמורק מנצחת, אבל עדיין לא מראה את המשחק שכולם מצפים ממנה. המשחק יסתיים בתיקו ורק שהקהל יהנה.

 

מוסא: יפו קבוצה טובה שתעשה הרבה צרות למרמורק שנמצאת בכושר טוב מאוד! במרמורק עשו התאמות וצירפו מספר שחקנים שכרגע זה נראה שמתחבר להם ויגיעו לפלייאוף העליון ומשם הכל אפשרי.

 

מכבי שעריים-הפועל אשקלון

אוהד: מה יהיה עם שעריים? הקבוצה נמצאת במקום האחרון, ולמרות שיש סגל שחקנים מצויין משהו לא מתחבר שם. שחקנים וותיקים נראים לא טוב, שחקנים צעירים לא נראים יותר טוב והמועדון נמצא במקום שמוביל לליגה ב. למרות שזה לא נורא כי לפעמים ירידה לליגה ב רק "מנקה" את המועדון, וכולנו יודעים שיש הרבה מה לנקות בשעריים. אשקלון קבוצה מיותרת, לא מעניינת ובעיקר אפורה בתוצאות שלה, בכדורגל שהיא מציגה ולא ברור מה מחפשים בעלי הבית שם ולמה לקחו את הקבוצה אם זאת התוצאה.המשחק יסתיים בתיקו ללא כל הנאה.


מוסא: שעריים חייבים 3 נקודות חד וחלק! השחקנים צריכים לשים את הגוף במשחק הזה ולרדת עם הנקודות. אשקלון קבוצה מסוכנת מאוד ואני צופה למשחק טוב וקצבי  נצחון לשערים.

 

האם אשקלון תצליח לקחת שלוש נקודות חשובות (צילום: מני בן ארי)

 

נורדיה ירושלים-הכח ר"ג

אוהד: נורדיה מציגים כדורגל נהדר בשבועות האחרונים, והתוצאות בהתאם. הכח ר"ג היו טובים בחלק ההתקפי מול עירוני אשדוד שבוע שעבר, אבל נאיביות בהגנה ובעיקר חוסר נסיון מנעו מהם לצאת עם נקודות. נורדיה עדיפים ויודעים שניצחון שלהם והם יכולים גם לבדוק את הכפכפים לקראת עונת הרחצה ניצחון לנורדיה.  

 

מוסא: נורדיה של ויקטור גניש בתקופה טובה  במשחקים האחרונים, דבר שנתן ביטחון לכל המערכת. הכח קבוצה לא צפויה וכל תוצאה אפשרית, אני הולך עם ויקטור ונורדיה נצחון לנורדיה ירושלים

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ויצמן יער (עירונמ יפרקו את הבקעה 11-03-2021, 16:31)
    ככה זה שהמנהל נותן צדדיות
  2. מאמן (אזור 11-03-2021, 17:57)
    הראשון שצריך לאכול את הכובע זה אתה אוהד רון
  3. יוסף ודורי 2 מנאלים 2500 כפול 2 שווה אדום פלוס (שובלי אוחיונונה 12-03-2021, 00:42)
    חורים בהגנה המבין יבין
  4. אוכלים כובעים (נתי 12-03-2021, 10:55)
    שנה אחר שנה אזור נאבקת נגד ירידה. השנים הראשונות בליגה היו מופלאות. מאמן על. תלכיד מצויין של שחקנים הביא את הקבוצה לשיאים. יחד עם זאת. אזור כמו אזור. אותו מיגרש כבר מאה שנה. קהל אוהדים קטן. אין שחקנים מהבית. הכל יבוא. רכבת . אז שוב ברגע האחרון אזור תישאר בליגה. שיעמום. ורק אוהד רון מתלהב כמו ילד ומגיש מנה ראשונה כובעים לאכילה.