נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-11 בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו הרבה שערים, דרמות והפתעות. במשחק המרכזי, מכבי הרצליה ניצחה את אדומים אשדוד, בקעת הירדן עלתה למקום השני ע''ח מכבי יפו, הפועל מרמורק חזרה לנצח ואזור גברה על מכבי יבנה. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 08-03-2021
  • 17:08

שוער

 

גל נבון (מ.ס דימונה)

שוערה הנהדר של מ.ס דימונה, גל נבון, שמר על רשת נקייה במשחק הקשה מול שמשון כפר קאסם ובכך עזר לקבוצה לצבור נקודה חשובה. השוער, שגדל בהפועל באר שבע, מראה איכויות מתחילת העונה.

 

הגנה

 

דולב אזרואל (מכבי הרצליה)

מגנה הצעיר והמוכשר של מכבי הרצליה, דולב אזרואל (23) נראה נהדר במשחק האחרון מול הפועל אדומים אשדוד. אזרואל כבש את השער השני לזכות הקבוצה והפגין יכולת טובה בשני צידי המגרש.

 

דולב אזרואל שיחק נהדר מול אדומים אשדוד (צילום : דדי ברק)

 

עידן ניסימוב (הפועל בקעת הירדן)

עידן ניסימוב קיבל את חולצת ההרכב לראשונה מאז החזרה מהפגרה והחזיר בגדול עם שער נהדר לרשת של מכבי יפו. לא מן הנמנע שלאחר המשחק האחרון נראה אותו זוכה ליותר הזדמנויות אצל חנן אזולאי.

 

פיראס עוואד (מ.ס דימונה)

השחקן, שמזוהה עם המועדון, הראה יכולת הגנתית נהדרת במשחק מול  שמשון כפר קאסם ושמר על רשת נקייה. עוואד נראה מחויב מאוד וניהל בצורה יפה את החלק ההגנתי.

 

דסליי טגניה (בית''ר נורדיה ירושלים)

בלמה הנהדר של נורדיה, דסליי טגניה, רשם משחק מרשים במרכז ההגנה כשבלם את ניסיונותיה החוזרים של הפועל אשקלון ואף הוסיף שער נהדר. טגניה רושם עונה נהדרת בצהוב - שחור.

 

קישור 

 

היימונט ''אימיי' זריהון (הפועל אזור)

הקשר הצעיר, שהגיע באמצע העונה ממ.ס כפר קאסם, מקבל מקום של קבע בהרכב והשבוע הוא החזיר בענק עם שער יפה ומשחק מרהיב. זריהון (21) משתפר ממשחק למשחק ונראה שאם ימשיך ככה הוא יתקדם כבר בעונה הבאה. 

 

ערן לוי (הפועל מרמורק)

ערן לוי הוכיח שוב עד כמה הוא גדול על הליגה הזאת. השחקן, עם הרגל האימתנית, נמצא בכל מקום על המגרש ומנווט את ההתקפות של מרמורק. במחזור האחרון הוא כבש שער אדיר בכדור לרשת של כסייפה.

 

ערן לוי הוא האקס פקטוור של מרמורק העונה (צילום : ליאת אבשלומי)

 

אליעזר יוסף (הפועל אשקלון)

שחקן הבית של אשקלון, אליעזר יוסף, היה נהדר במחזור האחרון ואף קינח בשער במשחק מול נורדיה ירושלים. יוסף (22) הוא אחד משחקני העתיד של המועדון.

 

תומר בן חיים (הפועל אזור)

איזה חיזוק נהדר של ליאור ראובן, תומר בן חיים שוב חגג על הדשא ובעקבות כך, הוא קיבל את המקום בנבחרת שבוע שני ברציפות. ההשפעה של בן חיים על אזור היא ענקית.

 

תומר בן חיים שבוע שני ברציפות בנבחרת (צילום : יח''צ)

 

התקפה

 

אדיר חליפה (מכבי הרצליה)

חלוצה של מכבי הרצליה, אדיר חליפה מתחיל לחזור לעצמו כשכבש שני ברציפות ונראה חד מאוד על הדשא מול אדומים אשדוד. לעידן בראון ניתן רק לקוות שהחלוץ ימשיך את הכושר הנהדר על מנת לעזור לקבוצה להעפיל לפלייאוף.

 

שקד חתוכה (עירוני אשדוד)

שקד חתוכה רשם משחק אדיר נגד הכח עמידר רמת גן כשרשם שער ובישול. החלוץ הגיע במאני טיים ועזר לקבוצתו לנצח במשחק הקריטי. חתוכה כבש את שערו השלישי העונה.

 

מאמן המחזור 

 

עידן בראון (מכבי הרצליה)

עידן בראון סחף את קבוצתו לניצחון חוץ מדהים על אדומים אשדוד ובכך החזיר את הקבוצה בענק למאבקי הפלייאוף. בראון הראה שוב עד כמה הוא איכותי ומוכשר.

 

עידן בראון הוא מאמן המחזור (צילום : איתן ידגר)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותח חליפה (הרצליה 08-03-2021, 17:50)
    כל הכבוד חליפה אתה שחקן ענק אני נהנה ממך תמשיך ככה
  2. שקד חתוכה (רובי עירונייה 08-03-2021, 19:53)
    שקד חתוכה היקר, אני נהנה לראות אותך משחק כדורגל, כמה כדורגל יש לך, עוקב אחרייך עוד במדי לוד. כישרון גדול עוד תגיע רחוק ובכל זאת היינו שמחים לראות אותך עוד עונה שתיים באשדוד. בהצלחה ילד. רובי.
  3. עד מתי ??? (הוגה דעות 08-03-2021, 21:04)
    גם השבוע אין אף אחד משעריים !... מה יהיה ??
  4. כל הכבוד אדיר חליפה. עשית חכם שחתמת בהרצליה. (אוהד 08-03-2021, 21:11)
    חלוץ מוכשר מאוד .
  5. ליאור (אזור אזוריה 08-03-2021, 21:17)
    מה קשה לך לפרגן לליאור ראובן
  6. אוהד שמשון (גל נבון? מה קשור תהיו אמיתיים לא עשה כלום במשחיק 09-03-2021, 00:33)
    רק שמשון כפר קאסם
  7. תתפטר יוסי זוזוט שכונה (שי מור יוסף 09-03-2021, 15:35)
    גועל נפש יוסי זוזוט הכול קומבינות לך הביתה תתפטר זה כב מגעיל וקח איתך את הקרובים אלייך הביתה איכסה נהייתם מאוסים ומגעילים כול העיר לא יכולה לראות אותכם יבוא היום שלכם ינדחפים יקנאים