אורי קרגולה מסכם את המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום

המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום הסתיים וסיפק לנו כתה תוצאות מעניינות. מאמן העבר וסוכן השחקנים אורי קרגולה, מסכם ומנתח את המשחקים. מה אורי חושב על הניצחון של הרצליה? ומה דעתו על בקעת הירדן?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-03-2021
  • 18:01

מכבי קביליו יפו - בקעת הירדן:

מה לא נאמר על החבורה של מופז שבונה מועדון ודרך, ומוכיחה שהשנה הם מועמדים לסיים באחת משתי המקומות הראשונים. החבורה של מופז פשוט נפלאים צעירים, ולוחמים שתפסו את יפו במשחק חלש שחקני בקעת הירדן נהנים מכל שניה, ואני מציע לשים לב לעידן ניסנוב ואבי קטן הצעירים המוכשרים.  לגבי יפו הייתי מצפה משחקני הקבוצה להתעלות במשחק הזה, אבל קורה גם לגדולים מהם. לעומת זאת איציק ברוך בעונה פנטסית, וצריך להעריך את העבודה הקשה שהוא עושה. 

 

בקעת הירדן הפתעת העונה (צילום: אלעד ירקון) 

 

מכבי יבנה - הפועל אזור:
ניצחון גדול של אזור לאחר פתיחה חזקה מאוד של יבנה שהוליכה והחמיצה עוד מצבים, והמשחק יכל להסתיים כבר לאחר חצי שעה לטובתה. עומר בן שאנן המצוין, ואדי אדרי היו מעולים רק חבל שהמשחק הפסיק לעבור דרכם ,אבל אזור התעוררה והלכה קדימה כאשר לא הפסיקה לתקוף מהצד החזק של מאיר אוחיון. אומנם אזור ניצחה, אבל לדעתי יצטרכו להראות המשכיות בכדי להישאר בליגה.

 

הכח עמידר רמת גן - עירוני אשדוד: 
החבורה מאשדוד מוכיחה שהיא קבוצה ראויה להתמודד על אחד משתי המקומות הראשונים. לאחר ניצחון חוץ קשה מול הכח רייג, משחק העונה של אשדוד הוא כבר השבוע נגד בקעת הירדן בבית. במידה וינצחו זו הופכת לעונה גדולה! הכח רק רוצה לשרוד, ואני מקווה שיספיק להם עם דגאני והחבורה הצעירה.

 

אבי אבינו עושה עבודה נהדרת בעירוני אשדוד (צילום: רמי גרידייש)


בית״ר נורדיה -הפועל אשקלון: 
עושה רושם שנורדיה מתעוררת. השחקנים מתחילים לעשות מה שמצפים מהם ולא להפסיד. גניש מצליח לייצר נקודות ולייצב את המערכת ,שאפו גדול להנהלה שתמכה ונותנת לו לעבוד למרות פתיחה פחות טובה. מנגד, אשקלון מפספסת הזדמנות להידבק לצמרת הגבוה, אבל לאחר שיחרורו של הבלם עומרי כהן ליפו, לדעתי מראה על הכוונות. בונים את אשקלון לשנה הבאה בכדי לעלות ליגה, כי זה המקום של אשקלון ליגה לאומית לפחות.

 

 

שאפו גדול לויקטור גניש על מגמת השיפור של נורדיה (צילום: גיא צמח)

 

מ.ס דימונה - שמשון כפר קאסם: 

תיקו משעמם שהרדים את קאסם לעוד שבוע, אבל יסיימו באחת משתי המקומות בוודאות! מאמן טוב שחקנים טובים אני לא רואה סרט אחר. מנגד, דימונה תיקו מכובד של רונן וינשטיין שכצפוי מעמיד קבוצות בצורה שלא מביישת ליגת העל! יופי של תוצאה, אבל יצטרכו בהחלט לעשות סדרה של ניצחונות בכדי להישאר בליגה. 

 

 

 

אורי קרגולה הפרופסור של ליגה א....

הוסף תגובה
תגובות
  1. מביך (אבי 09-03-2021, 20:26)
    מביך הקרגולה הזה
  2. ברור שאתה מפרגן לברוך (אחד שיודע 09-03-2021, 20:49)
    אתה כבר סגור ביפו לעונה הבאה
  3. עונה פיננסית (יפואי 09-03-2021, 21:50)
    איזה פיננסית? אורי יפו עם התקציב מספר 2 במחוז הזה , מציגה כדורגל מביך, איציק ברוך היה כבר צריך להיות בבית מזמן, אם לא נגיע לפליאוף העונה הזאת תחשב לכישלון
  4. פרופסור לכשלונות חח (אוי אורי 10-03-2021, 09:36)
    גרמת לעצמך רע רושמים מאמן עבר..