ככה לא עולים ליגה: הרצליה גברה על האדומים 0-2

העצבים המורטים של יובל נעים, תנומת הבלמים של האדומים אשדוד, שני שערים וניצחון אחד יקר של הרצליה שעלתה זמנית למקום הראשון בטבלת הבית. החבורה של עידן בראון הציגה משחק לחימה אדיר, ניצלה טעויות בהגנה של האדומים שאפשרו לאדיר חליפה לכבוש מהנקודה הלבנה אחרי שהוכשל ברחבה, ולדולב אזרואל הכפיל. אוהדי האדומים שישבו ביציע קראו ליובל נעים לשים את המפתחות. עידן בראון: ״שאפו לקבוצה שנתנו משחק גדול מול קבוצה מאוד איכותית״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-03-2021
  • 14:57

הפועל ״ אדומים״ אשדוד אירחה את מכבי הרצליה, למשחק עונה עבור שתי הקבוצות. החבורה של יובל נעים שהתחזקה לקראת תום חלון ההעברות בויטלי גנון ונאור כהן, הגיעה במטרה להשאיר מאחור את ההפסד לחולון את הנקודות בבית. מנגד, החבורה של עידן בראון הבינה את המשמעות של המשחק ובאה דרוכה ומוכנה. המשחק היווה פיילוט להכנסת 150 אוהדים בעלי תו ירוק, ובנוסף הוכנס VAR למשחק במטרה לאפשר לשופט שצפוי להתאמן על הטכנולוגיה.

 

הפתיחה הייתה של הרצליה שלחצה בדקות הראשונות. אך כבר בדקה ה-3 ואחרי התקפה של הרצליה, אדיר חליפה הגיע עם הכדור מימין לשער, ואבי מלכה בלמה של האדומים רשם טעות קשה, גלש והכשיל את חליפה. השופט יואב מזרחי ניגש ל- VAR והחליט להעניק פנדל לאורחת, חליפה המוכשל ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה לא התבלבל והעלה את הרצליה ליתרון 1-0. לא עברו חמש דקות דני רוזנבליט הרים כדור לדולב אזרואל שהיה ממול השער, האחרון ניצל את תנומת הבלמים של האדומים אשדוד, ואת העובדה שאבי מלכה הסתיר לזתיו פלזנטל, בעט לשער האדומים הכדור פגע במשקוף ונכנס פנימה 2-0 לחבורה של עידן בראון!  

 

יובל נעים העצבני כעס על הבלמים שהציגו יכולת מאכזבת והובילו לפיגור מוקדם.  ככל שהמחצית התקדמה האדומים הלכו אחורה ומעיטו להגיע למצבים.גם האוהדים שהגיעו למשחק כחלק מהפיילוט, לא חסכו במילים כלפי קבוצתם וצעקו : ״ביזיון תתחילו לשחק״. לקראת סיום המחצית רז יצחק הגיש כדור ענק לאדיר חליפה, שהיה מול השער אך אבי מלכה מנע ממנו להגדיל את ההיתרון. מיד לאחר מכן, דקות טובות של טל איילה, ששלח כדור לעוז ראלי שהגביה אבל ברק לביא היה שם עם סגירה מצוינת.

 

הלחץ מהמחצית הראשונה הוביל את יובל נעים לעשות חילוף כפול והכניס את אוהד אדלשטיין במקום אבי מלכה, ואת אדר אוואט במקום יוסי אסייג.בדקה ה-50 דניאל גרץ קיבל כדור באגף הימני, ובעט ישירות לשער של פלזנטל אך השער נפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-56 אוהד אדלשטיין מגביהה כדור, קדוסי נוגח וטל איילה מנסה לשלוח כדור לשער אך מחמיץ. מלבד מס׳ מצבים בודדים, האדומים לא הצליח לסכן את השער של אבי איבגי.  

 

בדקה ה-72 רוזנבליט שלח כדור לרועי מרדכי שהשתהה ברחבה, הכדור מצא את דניאל גרץ ששלח כדור ישירות לידיים של פלזנטל. בדקה ה-83 שחקנה של האדומים בועט כדור מהרחבה, אך הכדור פוגע בגופו של קדוסי. לקראת הסיום מעט האוהדים שנשארו החלו להתפזר, והאחרונים צעקו : ״אתם מתלונים על הכסף״, ״יובל נעים הביתה אתה לא מאמן״ האדומים משכו זמן בדקות האחרונות למשחק, בני נתן מתח שרירי ואחרי גם עוז ראלי. עמוק בתוך תוספת הזמן, ההזדמנות הטובה ביותר של האדומים במשחק ראלי שלח כדור מצוין אך עבר את השער. גם 6 דקות תוספת הזמן לא עזרו לאשדוד שרשמה הפסד שני ברציפות. 

 

עידן בראון יכול לחייך קבוצתו רשמה ניצחון גדול (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

עידן בראון המאמן המנצח בתגובה: ״היה משחק טקטי וטוב, בסה״כ ניטרלנו לגמרי את האדומים. שאפו לקבוצה שנתנו משחק גדול מול קבוצה מאוד איכותית, ואני מאוד שמח על הניצחון הזה. הליגה היא מאוד קשה, אין הבדלי רמות בין הקבוצות בסופו של דבר זה איך אתה מגיע למשחק וכמה אתה רוצה.״

 

לסיכום:

ככה לא עולים ליגה! אשדוד מתגם העונה אשדוד ממודדת על עלייה ומחתימה סגל של כוכבים, אבל כל פעם מוכיחה מחדש שהרבה שמות גדולים במונחים של הליגות הנמוכות בחדר ההלבשה לא תמיד עושים את העבודה. בבניית הסגל העונה אשדוד התרכז בעיקר בהתקפה, ובכל זאת החתימה כמה שחקני הגנה מנוסים מאוד, אך במשחק הנוכחי ההגנת הקבוצה הציגה יכולת מאכזבת שהביאה להפסד במשחק חשוב, וזו נורת אזהרה ליובל נעים. גם התקפת הקבוצה לא הרשימה, וסיכנה מעט מאוד את השער של אבי איבגי. ובכלל, זהו אחד המשחקים המאכזבים של האדומים העונה. מנגד, מכבי הרצליה בלי שמות גדולים, הציגה משחק לחימה והקרבה אדיר, משחק הגנה מצוין והוכיחה שהיא אחת מהקבוצות האטרקטיביות העונה ושהיא ראויה להתמודד על עלייה. 

מכבי הרצליה רושמת ניצחון גדול!! (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגנה (אדום בנשמה 05-03-2021, 18:40)
    שנה שעברה בלי שמות מפוצצים ושחקנים צעירים שרעבים להצליח הינו ההגנה הטובה בליגה !פיליפ רוי סתיו עדן מוחא סלם הברומטרים של הקבוצה
  2. איזה שחקן חליפה תותח (נהניתי ממנו 05-03-2021, 21:21)
    אחלה חלוץ שחקן מצוין נלחם עובד תענוג לראות
  3. מגיב 1 (עירוני 06-03-2021, 10:04)
    ‏ההגנה הכי טובה בגלל זה קיבלתם בראש בדרבי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח