אוהד רון מארח את אורן זילכה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 11

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, מאמן בית״ר חיפה אורן זילכה, שרשם עליית ליגה עם הקבוצה אשתקד ומוביל אותה להצלחה מזה שלוש שנים. זילכה היה כוכב כדורגל בעבר ומכיר את הליגה ולכן חושב שצור שלום וטמרה יפרדו בתיקו, שערערה תהיה הפתעת המחזור ותנצח את ריינה, ושכאוכב תגבר על זלפה. אבל מה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!!

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-03-2021
  • 11:34

בית א:

מכבי צור שלום- מכבי טמרה

אוהד: חיים לוי הגיע לצור שלום על מנת להוציא אותם מהתחתית הבוערת. חיים מאמן מהטובים בליגה, ויהיה חייב לקחת נקודות מול טמרה החזקה. טמרה שחררה השבוע את החוליה החלשה שלה, ועם הסגל הכי טוב בליגה הם עדיפים על כל קבוצה. הבעיה שהמשחק ישוחק בקרית ים, שלא בטוח שיאפשר לטמרה להראות את הסגל השחקנים שלה. חיים עם הרבה מוטיבציה יסיים את המשחק בתיקו.

 

אורן: צור שלום חייבת לעצור את ההדרדרות ויש לה את האיש הנכון שיכול לעשות זאת, הלא הוא המאמן חיים לוי. צור שלום החתימה את רז מזרחי קשר מוכשר מאוד, ואני חושב שהיא תסיים בבית בתיקו נגד קבוצה ראויה עם סגל מוביל כמו טמרה.

 

 

האם חיים לוי יוביל את צור שלום לניצחון? (צילום: איתן ידגר) 

 

מ.ס. טירה- מגדל כרום

אוהד: טירה כבר אפשר להגיד סיימה את העונה הרגילה וממתינה לפלייאוף. טירה מביאה תוצאות נהדרות, והכל בזכות חיים סירוטקין שבנה קבוצה יחד עם עבד טיטי, קבוצה ששווה ליגה לאומית. מגדל כרום אומנם לקחו נקודות מול צור שלום מחזור שעבר, אבל מול טירה זה כבר סיפור אחר. טירה תנצח בקלות ותתחיל להתכונן לקבוצות מהבית השני לקראת הפלייאוף.

 

אורן: קבוצה שנמצאת בראש הטבלה , ומועמדת פוטנציאלית לעלייה, אל מול נועלת הטבלה. לדעתי טירה תביס את מגדל כרום כי בין הקבוצות יש פערי איכות גדולים מאוד, ולטירה יש את אחד מהסגלים הטובים ביותר העונה. לשתי הקבוצות יש מטרות שונות ועל המגרש זה יתבטא בתוצאה ויסתיים בניצחון קל של טירה. 

 

הפועל הרצליה- עירוני טבריה

אוהד: מי היה מאמין שהרצליה החזקה והטובה תהיה במקום כל כך נמוך בתום סיבוב שלם? ממש חלום, לא להאמין והמזל פשוט לא עוזב אותם גם מול פרדיס שמזל לא הפסידו מפנדל שלא היה. טבריה יודעת שכל דבר פרט לניצחון והם יכולים לשכוח מהפלייאוף, ולמרות שטבריה בנו קבוצה חזקה מאד יהיה להם מול קשה לנצח את הרצליה בחוץ. תיקו ישקף את המשחק הזה. 

 

אורן: הרצליה נבנתה עם הרבה ציפיות העונה, אך בסופו של דבר ממוקמת רחוק מהמקום בו חלמה להיות בשלב הזה של העונה. לטבריה יש יותר ניסיון אבל הביתיות תאזן. שתי הקבוצות שצמודות אחת לשנייה ירצו לרשום ניצחון. אך לדעתי המפגש יסתיים בשיוויון בגלל המאבקים בתחתית.

 

האם טבריה תרשום ניצחון על הרצליה (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כפר כנא- הפועל פרדיס

אוהד: כפר כנא עם תוצאת המחזור שבוע שעבר כשעצרו את טמרה החזקה. מנגד פרדיס קבוצה מצויינת שפשוט לומדת את הליגה כדי להתכונן טוב לעונה הבאה ואז להתמודד על העליה. כפר כנא לא יציבים ואני לא רואה אותם מנצחים את פרדיס שלדעתי יפתיעו וינצחו בחוץ.

 

אורן: מפגש פיקנטי בין פרדיס לכפר כנא! פהאד חסון חוזר שוב נגד כפר כנא שבמחזור הקודם עצרה את טמרה, ונחשבת לקבוצה ביתית ולא צפויה. לכן אני חושב שהמשחק הזה יסתיים בתיקו.

 

בית ב

צעירי טייבה- רובי חיפה

אוהד: טייבה עשו ניצחון גדול על דבוריה השבוע ,ניצחון ששווה הישארות. למרות שזה מוקדם הם מוכיחים שבבית הם יכולים לנצח כל קבוצה. רובי חיפה ניצחה גם היא את דבוריה במחזור האחרון, והם התחזקו אבל יתרון הביתיות יכריע וטייבה ינצחו את רובי.

 

אורן: קבוצתו של ענאן פרו התחזקה בכמה שחקנים כמו באשר באשיר ואיברהים מוברשם, ובכלל יש לה את גיל חדד שכבש צמד במחזור הקודם והיא מגיעה במומנום טוב למשחק. מנגד גם טייבה עשתה ניצחון גדול במחזור הקודם, ולדעתי המשחק הזה יסתיים בניצחון של רובי שפירא. 

 

 

החיזוק החדש של רובי שפירא, איבריהם מוברשם (צילום: דוברות עיר הפועלים) 

 

הפועל דבוריה- באקה אל גרביה

אוהד: דבוריה במקום האחרון והליגה מתחילה לברוח לה. באקה במקום השלישי וקבוצתו של אלעד בראון שעושה עבודה יוצאת מהכלל בבאקה שחייבת לשמור על סיכוי לפלייאוף ולנצח את דבוריה. למרות שדבוריה חייבת את הנקודות, החבורה של אלעד בראון תנצח בחוץ.

 

אורן: אלעד בראון עושה עבודה יפה מאוד בבאקה אל גרבייה העונה. אך לדעתי דבוריה שנמצאת בתחתית הטבלה, ומגיעה אחרי הפסד לרובי שפירא תנצח את המשחק החשוב הזה, וזאת בגלל שהיא לא יכולה להרשות לעצמה הפסד בית נוסף.

 

הפועל כאוכב- בני זלפה

אוהד: הקבוצה החזקה בבית חייבת להמשיך במומנטום שלה ולנצח את זלפה שמתקרבת לתחתית וחייבת ניצחון כדי לברוח קצת. כאוכב בבית עדיפים והם ינצחו ללא קושי זלפה.

 

אורן: עודד קוטר עושה עבודה נפלאה עם כאוכב שנמצאת בצמרת, ועם סגל מנוסה ויכולת טובה יותר מהיריבה זלפה. כאוכב עושה את דרכה בצעדי ענק לליגה הלאומית, ולדעתי היא תנצח בקלות את המשחק.

 

האם עודד קוטר יוביל את קבוצתו לניצחון (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

בני ערערה- מכבי ריינה

אוהד: עיסא נוגידאת פוגש את קבוצתו לשעבר מריינה. ולמרות שהצליח בריינה הוא נשלח הביתה, והוא לא שוכח ובטח לא סולח להם. ערערה אומנם נעצרו מול באקה שבוע שעבר, אבל מול ריינה זה כבר סיפור חדש. לקבוצה הנוצצת מריינה יש סגל הכי טוב בליגה הזאת, וכל דבר פרט לניצחון מול ערערה יסבך אותם בתחתית. עיסא ירצה מאד לנצח, אבל הרבה סיכוי אין לו מול ריינה כי פשוט השחקנים שלו לא מספיק טובים לאלה של ריינה. לכן ניצחון קל לריינה.

 

אורן: המאמן המנוסה עיסא נוג'ידאת פוגש את האקסית וינסה לרשום נקמה ספורטיבית לקבוצה שהראתה לו את הדרך החוצה. מנגד לריינה את את הסגל הכי טוב בליגה, והיא חייבת לרשום ניצחון. לערערה יש את יתרון הביתיות, עיסא מכיר מקרוב את הסגל של ריינה , ולדעתי ערערה היא זאת שתקח נקודות שיעזרו לה לשרוד בליגה ואני חושב שתהיה הפתעת המחזור. 

אוהד רון מארח את חלוץ העבר ומאמן המצליח אורן זילכה בהווה....

הוסף תגובה
תגובות