אין חדש בנגב: כסייפה סיימה בתיקו מול בקעת הירדן

חניכיו של אמיר כהן שלטו במשחק,והציגו יכולת טובה, אך שוב רגע קטן של חוסר ריכוז מנע מהם לקחת את הנקודות, ובכך כסייפה רשמה את התיקו השלישי ברציפות שלה. מנגד, בקעת הירדן חילצה נקודה והיא עדיין מחכה לניצחונה הראשון מאז פגרת הקורונה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2021
  • 08:19

כסייפה אירחה את בקעת הירדן למשחק ליגה במסגרת המחזור העשירי בבית ב'. המארחת הגיעה למפגש לאחר שסיימה בתיקו ביתי עם הכח עמידר רמת גן  במחזור הקודם, וקיוותה לקחת נקודות מהמפגש כדי לבסס את מקומה במרכז הטבלה. מנגד, חנן אזלואי ושחקניו קיוו לשבור את הבצורת הארוכה, ולחזור למסלול הניצחונות שאפיין אותם בתחילת העונה.

 

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחת מכסייפה ששלחה הרבה שחקנים קדימה וחיפשה את השער. עשרים דקות מהפתחה ירדן מגידיש שלח כדור חוץ אל לתוך הרחבה שסיבך את הגנת הכחולים, והגיע למועד אבו שולדום שממרחק של כ-5 מטרים בעט חלש וגבוה. בדקה ה-37 מתן כהן הוריד כדור למועד אבו שולדום שבעט מרחוק אך הוא פספס את מסגרת השער בכמה סנטימטרים. רגע לפני שריקת המחצית שוערה של בקעת הירדן, אלמוג מלול, יצא רע לכדור קרן ומתן כהן כמעט וכבש את הראשון בנגיחה אך פגש לא טוב את הכדור והמחצית הסתיימה ב0-0.

 

דקה בתוך המחצית השנייה כמעט כסייפה עלתה ליתרון, הרמה של גל יצחקוב יצרה ערבוביה בהגנת האורחת, סיאף אלהואשלה השתלט על הכדור, מסר אחרונית לנועם בסטקר שבעט גבוה מעל השער ממצב קורץ. שלוש דקות לאחר מכן נועם בסטקר שוב ניסה את מזלו אך הוא בעט גבוה 

 

מועד אבו שולדום היה פעיל מאוד (צילום : דוברות כסייפה)

 

נועם בסטקר הגיע לכמה מצבים קורצים (צילום : דוברות כסייפה)

 

בדקה ה-62 מועד אבו שולדום חטף כדור, פרץ קדימה והוציא מסירה נהדרת לנועם בסטקר שמתוך הרחבה בעט כדור חד שפספס את המסגרת בכמה סנטימטרים.בדקה ה-66 כדור קרן של שי ביטון פגשה את הראש של מתן לוי שנגח הישר לידו של דור אלברמן, בר שחרור לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה, את כדור הפנדל בעט קפטן הקבוצה, סיאף אלהואשלה לרשת, 1-0 מוצדק לכסייפה. אלהושאלה כבש את שערו הרביעי העונה.

 

בדקה ה-75 מתן כהן נפצע ופינה את מקומו לטובת דלה ימפולסקי. שלוש דקות לאחר מכן כסייפה נעקצה, שובל כובני מסר נהדר לאליחי צברי שהוריד יפה לשחר בלילטי שפרץ לרחבה, עקף את השומר שלו והשאיר מסירה יפה לאליחי צברי שבתנועה נהדרת נשאר פנוי מול שער ריק והשווה את התוצאה. זהו שערו השמיני העונה בכל המסגרות תוצאה זו נשמרה עד לסיום והקבוצות נפרדו  ב1-1.

 

אליחי צברי פשוט נהדר העונה (צילום : יח''צ)

 

מתן כהן נפצע (צילום : דוברות כסייפה)

 

לסיכום : כסייפה יכולה להרגיש מתוסכלת מהתוצאה וזאת בגלל שהיא נראתה טוב יותר על המגרש, שלטה בקצב והגיעה ליותר מצבים. החבורה של אמיר כהן רושמת תיקו שלישי ברציפות, בשני יחכה לה מפגש חשוב מול נורדיה שהפתיעה מול שעריים. מהצד השני, חנן אזולאי ימשיך לחכות לניצחון אך יהנה מהעובדה שיריבתו בצמרת, מכבי יפו פספסה ניצחון ולכן הפער ממנה עדיין עומד על שלוש נקודות.

 

אמיר כהן בסיום : ''משחק מצוין שלנו, כסייפה שלטה בכדור והכתיבה את הקצב אך לצערנו ספגנו שער רגע קטן של חוסר ריכוז ולכן המשחק הסתיים בשיוויון. חשוב לזכור שאנחנו קבוצה חדשה וצעירה בליגה וכל נקודה עבורנו היא חשובה, אני מסתכל על התהליך לטווח הארוך ומנסה לשלב שחקני נוער בקבוצה הבוגרת.''

 

אמיר כהן יכול להרגיש מאוכזב מהתוצאה (צילום : דוברות כסייפה)

 

חנן אזולאי בסיום : ''היה משחק קשה במגרש חוץ לא פשוט וללא ספק הייתה מלחמה על כר הדשא. לא שיחקנו טוב אך הצלחנו לכבוש ולחלץ נקודה. במבנה הנוכחי, כל משחק ליגה הוא כמו גמר גביע והמטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה, לרוב הקבוצה נראת טוב ומראה כדורגל איכותי ולכן אני חושב שמקומנו בצמרת הגבוהה.'' 

 

חנן אזולאי ייקח איתו נקודה מהמשחק (צילום : איתן ידגר)

 

סיאף אלהואשלה בסיום : ''"משחק מצוין שלנו חבל שלא לקחנו 3 נקודות ,הראש ליום שני למשחק נגד נורדיה"

 

שידור המשחק הועבר בדף הפייסבוק ''דרום LIVE הליגות הנמוכות'' ע''י רועי פחימה הנהדר שעובד ימים ולילות על מנת לספק לאוהדי הליגה שידורים איכותיים מכל המגרשים. אנו מחזקים את ידו ומוקירים לו על התרומה לליגה.

צילום : דוברות כסייפה

הוסף תגובה
תגובות