כאוכב ממשיכה בצמרת, נורדיה עם ניצחון אדיר

המחזור העשירי בליגה א׳ שוחק היום וסיפק לנו בעיקר תוצאות תיקו. בדרום בית״ר נורדיה רשמה ניצחון חשוב לאחר שהביסה את מכבי שעריים, מכבי יבנה וחולון החזקה נפרדו בתיקו, הכח עמידר רמת גן הציגה הרבה אופי מול יפו והקבוצות הסתפקו בחלוקת נקודות, ובצפון כאוכב ממשיכה בפסגה אחרי תיקו עם ריינה - ורובי שפירא רשמה ניצחון חשוב על דבוריה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-02-2021
  • 15:53

ליגה א׳ דרום:

 

עירוני כסייפה- בקעת הירדן 1-1:

אמיר כהן וקבוצתו מוכיחים כל פעם מחדש, שכסייפה היא קבוצה מאומנת שלא עושה חיים קלים לליגה ועם הרבה רעב. כסייפה עלתה ראשונה ליתרון, לאחר שסייף אלהוושלה כבש מהנקודה הלבנה, ולא היה חסר גם שהייתה מנצחת. אך בקעת הירדן היא אחת הקבוצות הטובות והנחישות בליגה, ולאחר ״בליץ״ על שערה של כסייפה, דור אלברמן השווה ומנע ממנה הפסד. 

 

מכבי שעריים- בית״ר נורדיה 3-0:

אחרי שהחבורה של ויקטור גניש אכזבה מתחילת העונה, נראה כעת שהיא לא אמרה את המילה האחרונה ומציגה מגמת שיפור. אחרי שהפכה להיות הקבוצה היחידה מליגה א׳ שהעפילה לשמינית גמר גביע המדינה, היא גם מפתיעה בליגה ומביסה את מכבי שעריים שנמצאת שני מקומות מעליה בטבלה ונעלמה לגמרי במשחק. הקבוצה מירושלים רושמת ניצחון שני העונה ונקודות חשובות מאוד! הדר לוי העלה את נורדיה ליתרון, ואיזה מזל שלויקטור גניש יש את אסף גובזה שכבש צמד וסגר עניין.

 

מכבי יבנה- ירמיהו ״גריל טאון״ חולון 1-1: 

חולון שיצאה לדרך חדשה במחזורים האחרונים ומציגה חיבור ויכולת טובה, הגיעה למשחק ביבנה ורצתה לקחת נקודות. המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שיונתן שגיב הורחק במחצית השנייה, אך למרות החוסר המספרי תום מהדלה העלה את יבנה ליתרון. חולון תקפה וחיפשה את השוויון, וחמש דקות לפני סיום המשחק נבו מזרחי כבש מול האקסית את שער השוויון והציל את חולון מהפסד. 

 

הפועל אזור- שמשון כפר קאסם 1-1: 

משחק חלש מאד באזור. תנאי המגרש השפיעו ולא ראינו מצבים מיוחדים, אך בכל זאת נרשמו במשחק שני שערים יפים. החיזוק המשמעותי של אזור העונה תומר בן חיים כבש מחוץ לרחבה בבעיטה יפה, אך עידו אקסברד השווה אחרי דקה מבישול יפה של אבו סאבר. האירוע הדרמטי הגדול ביותר במשחק היה ההרחקה התמוהה של מאמן שמשון כפר קאסם, איסמעיל סרסור, לאחר שנראה שהקוון דוחף אותו.

 

תומר בן חיים מעלה את אזור ליתרון (צילום: יח״צ) 

 

עירוני אשדוד- הפועל אשקלון 1-1:

שתי הקבוצות שצמודות אחת לשנייה כשאשקלון בהפרש של שתי נקודות על פני יריבתה, הגיעו למפגש חשוב במטרה לקחת נקודות. חמש דקות לפני סיום המחצית הראשונה ליאל סספורטס ספג כרטיס אדום והותיר את אשקלון בעשרה שחקנים. הצהובים תקפו וניסו לנצל את ההיתרון המספרי, אך הקבוצה של יאיר מזור הייתה זאת שעלתה ליתרון מרגלי ליאל כהן המוכשר. החבורה של אבי אבינו לא התבלבלה מהשער, וחמש דקות לאחר מכן עומר זימרו איזן ומנע מקבוצתו הפסד. 

 

 

שחקני יפו רגע לפני השער (צילום: דדי ברק) 

 

מכבי ״קביליו״ יפו- הכח עמידר רמת גן 2-2: 

מכבי ״קביליו״ יפו החזקה אירחה את הכח עמידר רמת גן המאכזבת, אך דווקא הסגולים היו אלו שעלו ליתרון במחצית הראשונה משער של נתנאל מוריס, מושיקו בילאס השווה עבור יפו ,ורונן פרץ השלים מהפך. עד לסיום היה נראה שיפו בדרך לניצחון נחשק, אך החבורה של עידן ליטבק הציגה הרבה אופי ועמוק בתוך תוספת הזמן גילי כהן השווה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות מאכזבת ליפו. 

 

אנשי יפו חוגגים את אחד מהשערים במשחק (צילום: דדי ברק) 

 

ליגה א׳ צפון:

 

בני ריינה- כאוכב 0-0: 

שתי הקבוצות שתופסות את המקום הראשון והשני בבית א׳ של ליגה א׳ צפון, הגיעו למשחק משמעותי עבור שתיהן. אך הוא הסתיים בחלוקת נקודות מאכזבת וללא שערים. במהלך המשחק כאוכב נותרה בעשרה שחקנים, אך ריינה שהציגה התקפה מאכזבת לא ידעה לקחת. לחבורה של עודד קוטר יש את ההגנה הטובה בליגה והיא ממשיכה להיות בפער בצמרת.

 

למרות שנותרה בעשרה שחקנים, כאוכב הצליחה לסחוט תיקו ולהמשיך עם הפער בצמרת (צילום: חגאג ראחל) 

 

עירוני טבריה- להפועל בועיינה 2-1:

יופי של משחק היה היום בטבריה, בין הקבוצה המקומית לשכנתה בועיינה. איש המשחק הזה הוא ללא ספק פראס גנאם שחקנה של בעויינה שרשם צמד והוביל את קבוצתו לניצחון. מישל חליל אומנם העלה את טבריה ליתרון במחצית הראשונה - והאורחת ידעה לשמור עליו לכל אורך החצי הראשון. בחצי השני טבריה רשמה החמצות מסמרות שיער, וגנאם סגר עניין והשאיר נקודות אצל האורחת. 

 

המנצח הגדול של בועיינה, פיראס גנאם במרכז (צילום: עודד חסין) 

 

רובי שפירא חיפה- מ.ס דבוריה 1-2:

ניצחון חשוב עבור קבוצתו של ענאן פרו, שעושה את צעדיה בענק למרכז הטבלה. ואיזה מזל שיש לה את גיל חדד שכובש צמד ומוכיח שהוא מנייה בטוחה. 

 

בני פרדיס- הפועל הרצליה 0-0: 

הרצליה הציגה יכולת טובה מול פרדיס, אך לא הצליחה לתרגם אותה לשערים. חמש דקות לסיום פרדיס יכלה לסגור עניין לאחר שקיבלה לזכותה פנדל, אך מחמוד עבאס החמיץ מהנקודה הלבנה לאחר ששוער הרצליה הדף. 

 

מ.ס טירה - צור שלום/אתא 0-1:
גם חיים לוי לא עזר במשחק הבכורה שלו על הקווים בצור שלום, למרות שקבוצתו נראתה טוב יותר ממשחקיה בעבר. צור שלום/אתא פגשה בקבוצה החזקה בליגה מטירה, ששיתפה במשחק הרבה שחקני בית צעירים, וגם אחד מהם היה זה שכבש את שער הניצחון אחד מהם פדאילה וליד. טירה יכלה להגדיל את ההיתרון והרבתה להחמיץ, אך צור שלום רשמה הפסד מאכזב ונראה שלחיים לוי המאמן המנוסה ממתינה עוד הרבה עבודה בקבוצה. 

חלוקת נקודות בין כאוכב לריינה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מסכנים האוהדים (המוכתר 26-02-2021, 16:05)
    לא מגיע להאוהדים של שעריים הנהלה כזאת שנתנה לבן אחד לבנות הכל רק בגלל שהם לא מבינים דבר בכדורגל ולא בבנית סגל לכמה שנים אוהדים אתם לא מבינים דבר אחד או שתחזירו את לודריק או שאתם נוחתים לליגה ב אל תקשיבו לסיפורים של ההנהלה שלכם
  2. ביזיון לארז בלפר ולשחקנים (מכבי שעריים 26-02-2021, 16:19)
    לא רוצה לדבר על שמות של שחקנים אבל שווים ליגה ג וארז בלפר שיחזור לאמן נשים
  3. להעיף משעריים את את הלוזרים (חיימיקו 26-02-2021, 16:36)
    להעיף ומהר את הלוזרים מהנהלת שעריים.את כולםםם פירקו לנו את הקבוצה שיקחו את עצמם להרוס מקום אחר..
  4. ליאור ראובן יאפס (לך הביתה 26-02-2021, 16:39)
    תתביש איבדת כל כבוד אנושי שחרר אותנו ממך
  5. אזור תתביישו לכם אין לכם כבוד (איציק 26-02-2021, 16:52)
  6. ארז בלופר מאמן של ילדים ג׳ (שלום 26-02-2021, 16:53)
  7. ברור מתחילת השנה (הוגה דעות 26-02-2021, 17:01)
    שעריים בנו קבוצה לליגה ב.כך אמרתי מתחילת העונה .אז חשב מי שחשב שאני לועס גת או חומרים אחרים.תמשיכו לפנטז על עליה לליגה הלאומית.תעלו מ א ל ב ואחר כך כבר אין דרך חזרה.צר לי שצדקתי
  8. פשוט בושה מה שנהיה ממכבי שעריים (שערוקי 26-02-2021, 17:02)
    ועד לחשוב שפעם שעריים היתה קבוצה צמרת
  9. רק שי מאור (אזוריה 26-02-2021, 17:24)
    יפה שעה קודם אחרת נרד ליגה!!!!
  10. מזור (אשקלון 26-02-2021, 17:25)
    זה בדיחה קבוצה לצמרת חזק מאד הרסת
  11. ליאור ראובן אל תהיה ביבי נתניהו שחרר עזוב אותנו (אזורי 26-02-2021, 17:32)
    אנחנו בדיחה אין לך כבוד עצמי ,נניח אלגזי אבל אתה???
  12. אלגזי תתכונן נעשה לך מוות מעכשיו (אתה חושב הקבוצה של אבא שלך? 26-02-2021, 17:34)
    לא ניתן לך מנוחה עד שתחליף מאמן יאפס
  13. ליאור ראובן ,זהו (אזורי 26-02-2021, 18:06)
    תהיה גבר ותניה מקצועי וישר עם עצמך .לא הפסדת היום , תודיע באופן מכובד להנהלה שאתה לא יכול לתרום יותר -אל תאחז בקרנות המזבח .
  14. הנהלת אזור ליצנים (אזורניק 26-02-2021, 18:36)
    איך ננצח ככה תעשו כבר שינוי הכתם הזה שלא הגבתם ילוה אתכם המון שנים קדימה
  15. אלגזי למי אתה עושה דווקא , אתה רואה שזה לא הולך (דני תושב ותיק 26-02-2021, 19:11)
  16. אזור (ראש מועצה פכטר? נקנקיה ושמה פכטר 26-02-2021, 23:49)
    תתביש אדון בעל בית אתה בושה אתה מפחד מהצל שלך או שזה בגלל שחיים חבר בושה
  17. אזור מהר לקרוא לשי מאור (יוסי 27-02-2021, 11:08)
    עשה הצלחות שבחיים לא יעשו באזור מהר לפני שהוא יתפס
  18. לא לעשות טעות (אזוריה 27-02-2021, 11:25)
    להביא אך ורק שי מאור לא נסיונות הכי טוב בליגה שלא נרד!