אוהד רון מארח את יוסי חכים: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 10

המחזור ה-10 בליגה א' דרום הגיע, והשבוע החלטתי לארח את יוסי חכים, שאימן במשך שנים רבות בליגה א' בין היתר את אזור, ורשם קדנציה קצרה בחולון העונה. יוסי מכיר כל קבוצה, וכל שחקן וחושב שכסייפה תעשה תיקו עם הבקעה, שיפו תנצח את הכח, ושאזור ושמשון כפר קאסם יפרדו בתיקו. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות.

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-02-2021
  • 15:11

ונעבור למשחקים:

בית א

מכבי הרצליה- עירוני אור יהודה- הסתיים 2-1 לאור יהודה

 

בני לוד- דימונה

אוהד: איזה הפתעה גדולה עשתה לנו בני לוד השבוע? הביסו את שמשון כפר קאסם כשכולם, חשבו שכפר קאסם הקבוצה הכי חזקה בליגה ובעצם הוכיחו שוב ושוב שבליגה א׳ לא מספיק רק שמות. דימונה חלשה מאד, ונראת כמו הקבוצה הכי חלשה בליגה. דימונה ישאפו לתיקו, אבל לוד יבואו עם האנרגיות של הניצחון הגדול וינצחו גם את דימונה, אם כי כאחד שמכיר את השחקן הישראלי אחרי שיא כזה גדול לא אהיה מופתע אם דימונה לבסוף תנצח.לוד ינצחו.

 

יוסי: איזה משחק חשוב! לוד עם ניצחון ענק על קאסם תרצה להמשיך את המומנטום ולנצח כדי להתרחק מהתחתית,לעומתה דימונה 
עם המאמן החדש והטוב, תגיע כדי לתת הכל לקחת נקודות! המשחק כזה זה קריטי הנקודות! ההימור שלי תיקו.

 
האם גל נבון יעמוד בקורות השער של דימונה? (צילום: יח״צ)
 

מכבי יבנה- ירמיהו חולון

אוהד: יבנה נתנו 4 לאזור, ועשו גם הפתעה ענקית אם כי לא בניצחון אלא בקלות. חולון מנגד עושה רושם שמצאה את הנוסחה, וצחי אילוז מביא את התוצאות שמביאות לו את המקום הראשון יחד עם האדומים. חולון קבוצה חזקה מאד, ועדיפה על יבנה ולכן הם ינצחו.

 

יוסי: יבנה עם בנית קבוצה טובה עם תקציב לא גבוה ומאמן מצויין, מצליחה השנה להפתיע לא מעט! לעומתה חולון עם השקעה לא קטנה, בנתה קבוצה חזקה מאוד! חולון פיבוריטית . ניצחון לחולון

 

הפועל אזור- שמשון כפר קאסם

אוהד: מה יהיה עם אזור?מנצחים משחק, מפסידים שניים והם סיימו סיבוב עם 6 נקודות. זה מעט ביחס לסגל המצוין שיש להם, אבל אני בטוח שהמנהל המקצועי הכי טוב בליגה כמו חיים אלגזי (כפי שהוא אמר על עצמו), יודעים מה הם עושים ויצליחו להוציא את הקבוצה מהמקום בו הם נמצאים. כפר קאסם ספגו תבוסה ללוד השבוע, אבל זה קורה ויש להם סגל טוב כדי לחזור למסלול הניצחונות. אזור במשך השנים היתה ידועה כמגרש ביתי צובר נקודות. כולם ידעו שבאזור לא מוציאים נקודה ובטח כשכפר קאסם מגיעים במצב שהלם. אזור עדיפים והם גם ינצחו בבית. 

 

יוסי: כפר קאסם אחרי תבוסה מול לוד! לא לזה ציפו בכפר לפני המשחק בלוד, בכל זאת יש בקאסם קבוצה מצויינת עם סגל מהטובים בליגה!  הם מגעים לאזור במצב לא הכי טוב מבחינתם. אזור השנה עדיין לא מצאה את הדרך לצבור נקודות, יש סגל טוב שנבנה באזור אבל עדיין לא בא לידי ביטוי עם תומר בן חיים, קובי כהן, גל ספיר ועוד  חייבים להתחיל להביא נקודות, ההימור שלי תיקו.

 שמשון כפר קאסם חוגגת. האם יחגגו על אזור? יהיה להם קשה מאד..צילום: מוחמד סמיר  

 

בית ב

עירוני כסייפה- בקעת הירדן

אוהד: כסייפה עושה עונה טובה עד כה, צוברת נקודות ובעיקר שווה מול כל קבוצה שהיא משחקת נגדה וזה כבוד גדול לקבוצתו של אמיר כהן שעושה עבודה נהדרת ומפתיע את כל הליגה העונה. בקעת הירדן עושה עונה נהדרת עד כה, ואפילו אם תשאלו את האנשים שם הם ישבעו שהם נמצאים בחלום. מקום שלישי בליגה בסיום סיבוב- מדהים! ושאפו לבעל הבית מופז על ניהול לתפארת. כסייפה בבית עדיפה ואני מתלבט בין תיקו לניצחון. תיקו ישקף יותר את המשחק הזה. 

 

יוסי: מדובר בשתי קבוצות מהמפתיעות העונה הזו, כסייפה מגיעה לכל משחק משחקת כדורגל חיובי ולא חוששת משום קבוצה, מנגד מגיעה הביקעה הפתעת העונה, קבוצה מחוייבת ומחוברת שאפו , ההימור שלי תיקו.

 

מכבי שעריים- ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: כל הכבוד לארז בלפר על פתיחת תקופת האימון שלו בשעריים עם תיקו מרשים מול מרמורק. מפתיע אותי שבשעריים לקחו איש מקצוע כזה, כי הם ידועים בהמצאות שלהם ובהסמכת מאמנים לא קשורים לענף. נורדיה הנאיביים האלה עם 2 נקודות בסיבוב שלם זה הבושה הכי גדולה העונה. ויקטור גניש מתחזק ומתחזק, אבל לא מביא את התוצאות המיוחלות. נורדיה נאיבים כדי להבין שהם צריכים שינוי גדול יותר- שינוי גישה בניהול, אבל לדעתי זה מאוחר מדי והם ירדו העונה ליגה ויסיקו את כל המסקנות שצריך. שעריים עדיפים והם גם ינצחו.

 

יוסי: מי שרואה את הטבלה משפשף תעניים לראות את נורדיה במקום האחרון?לא הגיוני! אבל זה המצב יש להם מאמן טוב מקווה שיצאו לדרך חדשה,שעריים זו קבוצה ששינתה את פניה בחודש האחרון עם החתמתו של המאמן החדש, שעריים כבר ניראת יותר טוב ותמשיך להתקדם אני בטוח!ניצחון לשעריים.

 

האם ויקטור גניש יוביל את נורדיה לניצחון הנחשק (צילום: גיא צמח)

 

עירוני אשדוד-הפועל אשקלון

אוהד: אני מבסוט מהעבודה של אבי אבינו מאמן אשדוד שבשקט עושה עבודה נהדרת בקבוצתו. מנגד אשקלון מנוהלת כנראה כמו שוק, מי מאמן? מי מנהל? מי משחק? למה משחקים אותם שחקנים והאם אפשר להחליף אותם.בקיצור לא פלא שהם מאכזבים העונה כי בתור יורדת מהלאומית ציפינו להרבה יותר מהם. אשדוד אני מקווה שינצחו, אבל לדעתי יסתיים בתיקו משעמם.

 

יוסי: אשדוד עם קבוצה צעירה ונחושה,  נאבקת על מקומה הראוי בליגה, אשקלון מועדון גדול עם קבוצה טובה וצעירה, אני הולך על ניצחון לאשקלון, על אף שיהיה מאוד קשה לה.

 

מכבי יפו- הכח ר"ג

אוהד: מכבי יפו בעונה נהדרת העונה, ההנהלה החדשה עושה עבודה יוצאת מהכלל, ורואים את זה בתוצאות וגם בגישה שקצת השתנתה ומכוונת לגישה מקצוענית שרוצה להצליח ולהחזיר את יפו לימיה הגדולים.  יפו עדיפה על הכח שחולמת על הישארות בליגה. יפו ינצחו. ואם יתחזקו בשחקן או שניים יכולים לעלות ללאומית.

 

יוסי: נתחיל עם הכח שנאבקת קשה מאוד העונה כדי לשרוד, בניגוד לשנים עברו. לעומתה יפו עם קבוצה מאוזנת וטובה, מאומנת ומחוייבת! בזכות מאמנה איציק ברוך שאפו! . ניצחון יפו

 

אוהד רון מארח את המאמן יוסי חכים. תחזית ליגה א דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. חובבנות בשקל (איציק 25-02-2021, 15:14)
    כמה חובבנים אתם איזה מחזור 10 תתעוררו אנו לפניי מחזור 9
  2. אחלה חכים הלוואי היה במקום ראובן החלש (היה במצב הזה יוסי השאיר אותנו 25-02-2021, 15:40)
    רק נס יעזור לנו חנוכה מתי? יש לנו מאמן ליצן ראובן
  3. אתה דביל? זה מחזור 10 (ל 1 25-02-2021, 15:40)
  4. אתה דביל? זה מחזור 10 (ל 1 25-02-2021, 15:40)
  5. אבל בבקשה תחזור אם המקום חשוב לך (יודעים שאתה לא רוצה לחזור 25-02-2021, 15:42)
    אנחנו נרד ליגה אם לא תחזור !!!
  6. יוסי עזוב אותך מכתבות בוא תושיע אותנו מראובן (אליעזר 25-02-2021, 15:43)
    השחקנים גמורים הראש באדמה בוא תרים אותנו ועונה הבאה תבנה קבוצה לפלייאוף
  7. תגיע לאזור מה יש לחפש הרפתקאות (וייס 25-02-2021, 15:44)
    רק אתה תשאיר את הקבוצה בליגה
  8. שוב פעם התחלתם? עלובי נפש!!! (חיים ראובן 25-02-2021, 18:49)
    לא מגיע לכם מאמן ברמה של ליאור!!
  9. איך הוא לא מאמן?? (הזוי 25-02-2021, 18:49)
    מאמנים ליצנים בליגה הזאתי מאמנים והוא יושב בבית ? תעודת עניות לליגה א! ראובן גניש בוחבוט אבינו אילוז ליצנים לא מאמני כדורגל
  10. למי שרוצה לדעת למה אזור מתרסקת (עבדול מהענבים 25-02-2021, 19:20)
    עשו שינויים גדולים בקבוצה. מאז שתומר בן חיים הגיע, הוא מחליט על קובי כהן. בשביל מה זה טוב? היה סוס פוני מנצח, הקבוצה דהרה, למה לשנות?
  11. ארז בלפר מאמן טוב? אין סיכוי (אוהד שעריים 25-02-2021, 19:32)
    ארז בלפר צריך לאמן רק נשים אין לו מושג בכדורגל ובטח לא אנשים בשעריים הכל שכונה שם ומתנהל שחקנים ותקי
  12. חיים ראובן עוף לנו מהחיים יחד עם ליאור (מאוהד אזור שרוף 25-02-2021, 21:07)
    ובבקשה אל תחזרו אתה שילוב של מטומטם וטמבל התוצאות אותך לא מענינות רק ליאור לכו יחד
  13. סוזה הכי חלש בארץ (סוזה הכי חלש בארץ 25-02-2021, 22:08)
    באשקלון אסור להוציא את סוזה וצמח צמח עוד משחק סביר אבל סוזה לא הייתי נותן לו לשחק גם בליגה למקומות עבודה. כזה חלש הרבה זמן לא ראיתי
  14. בני לוד בבידוד (ישראל 26-02-2021, 10:19)
  15. מגיב 12 - אוהד אזור שרוף (חיים ראובן 26-02-2021, 11:16)
    תתבייש לך!!! ליאור משקיע את הנשמה באזור, ניצחנו את לוד לא? אז מה אתה עוד רוצה? ניכר כי אתה טיפש