״המטרה שלי - להשאיר את ערערה בליגה״

אלדר פשכצקי, הוא אחד מהשוערים המשובחים בליגה א׳ ובורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה שהוא משחק בה. אחרי שעלה ליגה אשתקד עם כפר שלם הוא פתח שם את העונה, ועזב אחרי חילופי מאמנים. אחרי קדנציה קצרה בטמרה, הוא הגיע לערערה לפני שני מחזורים, והוביל לשינוי אדיר ולשני ניצחונות חשובים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-02-2021
  • 09:37

אלדר פשכצקי, הוא אחד מהשוערים הטובים ביותר בליגה א׳, ומוביל להצלחה כל קבוצה בה הוא חותם. עם הרבה ניסיון שצבר עם השנים, הוא עוזר לקבוצות להגשים את המטרות שהן הציבו לעצמן, ובורג מרכזי בהצלחתן. 

 

את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל כפר שלם מהליגה הלאומית, לאחר שרשם איתה עליית ליגה בעונה הקודמת. אך עקב חילופי מאמנים, מעמדו בקבוצה התערער. ״התחלתי בכפר שלם אחרי שעלינו ליגה עם מאמן מצוין שרצתי איתו שלוש שנים בהצלחות מרשימות, ופתחנו את העונה בצורה טובה מאד בגביע הטוטו״ מספר פשכצקי ומוסיף: ״אך לצערי אחרי שני משחקים עומר פוטר, ואז בא מאמן שבחר להחליף אותי וזו זכותו ואני מכבד זאת".

 

אלדר, עזבת את כפר שלם בצורה טובה? 

"הגעתי לסיכום ביחד עם איתן ואביחי על עזיבה בצורה מכובדת, ובהזדמנות הזאת אני אפרגן לאיתן אהרון מכיוון שצריך להבין שבליגות הנמוכות כל משכורת היא לא מובנת מאליה ולא כאבסורד! ועל איתן אפשר לסמוך בעיניים עצומות".

 

אחרי כפר שלם השוער המוכשר הגיע למכבי טמרה מליגה א׳ צפון, גם שם הפגין יכולת טובה, אבל אז התחילו הבעיות הכספיות. ״נהנתי מאד להיות שם עם השחקנים והאנשים המקומיים, אך לא הסתדרנו כספית ולא יכלתי לאפשר לעצמי את הנסיעות הארוכות ביחס לסיכון עם התעסקויות פרטיות במרכז (הלוואות תיווך, גישור והשקעות מוגבלות, תואר אקדמי בפסיכולוגיה, ומאמן כדורגל וספורט ברווחת גבעתיים) לכן החלטתי להפסיק עם הכדורגל אלה אם יהיה בטוחות לכספים ולכן דחיתי הצעות במהלך תקופה", סיכם השוער.

 

אחרי תקופה קצרה ללא כדורגל, אלדר קיבל הצעה מערערה מליגה א׳ צפון, והדברים התחברו מהרגע הראשון. 

 

אלדר פשכצקי, כמעט וויתר על הכדורגל עד שהגיעה הצעה מערערה (צילום: אלעד ירקון) 

 

מאז שהגעת לערערה הקבוצה רשמה שני ניצחונות רצופים, איך התחושה?

״אני סה"כ עושה את העבודה שאני הכי אוהב בתשוקה מלאה ולשם זה הביאו אותי, והנקודות האלה שייכות לכל החבורה הלוחמת והמחויבת של ערערה. החל מאפסנאי, דרך הצוות המקצועי והשחקנים במגרש, ובספסל מכיוון שההקרבה ההדדית בערערה תגרום לקבוצות להזיע דם נגדנו.״ 

 

מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית? 
״המטרות שלי הם להשאיר את ערערה בליגה ולעשות את הטוב ביותר שאני יכול עבור ערערה. המצב בליגה מאד מאד צפוף, ואם לא נשמור על צניעות ונייצר המשכיות אז החיים שלנו בליגה לא יהיו קלים. ״

 

איפה אתה רואה את ערערה בסיום העונה? 

״אני רואה את ערערה נשארת בליגה ומביאה נחת לאנשים הטובים שיש במקום הזה, ואני מקווה שנעשה את זה לפני תום העונה כדי שיראו את השחקנים המקומיים המוכשרים והצעירים שיש בערערה ויובילו אותה בעתיד בגדול".

 

איך העבודה מול עיסא נוג'ידאת? 
״כיף מאד וכבוד לשחק עבור עיסא! מעבר למאמן מצויין שמחזיק את הקבוצה בצורה מאד מאורגנת ברורה וממושמעת על המגרש, הוא גם בן אדם ראוי לערכה וכמובן שגם עוזר המאמן סאמי וגם מאמן השוערים רוני שרמתם היא הרבה מעל לליגה א וכיף ללמוד מהם".

 

 

איך התרשמת מההבדלים בין ליגה א׳ צפון לדרום? 

״אני חושב שבצפון הרבה קבוצות מהמגזר מהוות כוח משמעותי ויהיה קשה מאד לכל קבוצה בכל ליגה לשחק נגדם בחוץ מכיוון שהמגרשים מאד ביתיים והלכידות של הקבוצות ובעיקר שקהל שמגיע מתוך הבתים שסמוכים למגרשים למען המטרה הופכת את המשחקים למאד מאד קשים עבור קבוצות שיכולות להיות מבחינת שמות טובות יותר, ככה שהרמה לבסוף מתקזזת ותמיד יהיה יוצאי דופן כאשר קבוצה או שניים הולכת על כל הקופה בשביל לעלות גם בדרום וגם בצפון".

 

מילה לסיום: ״תודה לאתר גולר על הפרגון״.

אלדר פשכצקי רוצה להשאיר את ערערה בליגה (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער טוב (אסף 25-02-2021, 11:03)
  2. מגדל העמק (שוער טוב מאוד . 25-02-2021, 13:34)
    שוער טוב לקח למגדל העמק 5 הזדמניווות בטוחות .
  3. ערערה (ראר ממסור עיגה 25-02-2021, 17:26)
    יש שוער ענק לא לשחרר יודע שקבוצות רוצות ורוצים לשלם הון גדולה 4 גולים בטוחים עצרי נגד טייבה אלןף
  4. ערה (אחמד 25-02-2021, 17:30)
    אין קבוצה רק שוער