נבחרת המחזור ה-9 בליגה א׳ צפון

המחזור התשיעי בליגה א צפון הסתיים. בבית ב׳ כאוכב וריינה ממשיכות לנצח ולהגדיל את הפער משאר הליגה, ומנגד בבית א׳ טירה מביסה את כפר כנא וטמרה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2021
  • 09:52

מצטייני הצפון:

רני עודה (הפועל בני פרדיס)

שוערה של פרדיס היה מצוין במשחק מול בועיינה, עצר מספר פעמים את התקפת היריבה, השרה הרבה ביטחון להגנה,לקח כל כדור גובהה ובעיקר השאיר את שערו בהגנה מלאה. חתום על השלוש נקודות. 

 

הגנה:

מוראד חוגיראת (מגדל כרום)

מגנה השמאלי של מגדל כרום היה מצוין מול צור שלום, סגר בהגנה נהדר ועזר לחבריו בחלק ההתקפי. עליו נשרקה העבירה שהובילה לעבירה לבעיטה החופשית שהישאם כיוואן ממגדל. 

 

גל בראל (בני ריינה)

בלמה של ריינה, ניהל מצוין את משחק קבוצתו מהחלק האחורי, חילץ כדורים רבים בעיקר בזכות משחק חכם, כבש שער מול זלפה וזהו שערו השני במשחקו השני בקבוצה. 

 

גל בראל, ניהל מצוין את המשחק של קבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

 

מוחמד אבודפיס (מכבי טמרה)

בלמה של מכבי טמרה, בלם ברמה גבוהה, הקרין שקט רב במשחק ההגנה של טמרה, לא אפשר להרצליה להגיע למצב כיבוש, אפס טעויות והיה מהבולטים במשחק הניצחון על הרצליה. 

 

קישור:

מחמוד עבאס (בני פרדיס)

כוכבה של פרדיס, היה מצוין מול בועיינה, ניהל את משחק קבוצתו, חילץ כדורים במרכז המגרש, ייצר מצבים נוחים לכיבוש לחבריו וכמובן כבש שער ובעיקר ניהל את המשחק קבוצתו  מהקישור.

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

כוכבה של כאוכב, ניהל את המשחק במגרש בצורה מצוינת, ייצר מצבים טובים לחבריו וכמובן שכבש שער מדהים מ 25 מטרים. שער שהביא ניצחון נוסף לקבוצתו והפעם על באקה החזקה בחוץ.

 

חאלד חלייאלה (מכבי טמרה)

נמצא ביכולת נהדרת, ניהל את משחק ההגנה של טמרה, גם בהגנה וגם בהתקפה כל הכדורים עברו דרכו והוא היה הברומטר המצטיין של טמרה במשחק מול הרצליה. היה מצטיין המשחק ללא ספק. 

 

הישאם כיוואן (מגדל כרום)

המנוע של מגדל כרום, שחקן הפועל חיפה בעבר עזר לקבוצת ילדותו להשיג ניצחון ראשון העונה בליגה. הישאם שחקן טכני מהיר ויצרתי, כבש שער ובישל אחד נוסף. חתום על ניצחון קבוצתון ואולי יצליח להשאיר את קבוצתו בליגה. 

 

ריף מסיקה (בני ריינה)

קשרה המצוין של ריינה, הגיע עם צפיות גדולות למועדון מריינה ומצדיק אותן, כבש שער שני במשחקו השני בקבוצה ומוביל את ריינה אל עבר הצמרת הגבוהה. ריף שחקן מעל הליגה ורואים את זה בכל משחק. 

 

ריף מסיקה חוגג שער שני בריינה (צילום: חגאג ראחל)

 

אופק מלול (הפועל מגדל העמק)

כוכבה של מגדל העמק היה מצוין בניצחון החשוב מול דבוריה. אופק היה בולט במשחק, ניהל את הקישור של קבוצתו ייצר מצבים נוחים לחבריו, וכבש שער חשוב אשר סחף את קבוצתו לניצחון גדול וחשוב. 

 

התקפה:

ניר עזריה, כוכב המחזור של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל.

 

ניר עזריה(טירה)-כוכב המחזור!

חלוצה של טירה כבש צמד בניצחון על כפר כנא, היה מצוין במשחק, הטריד את ההגנה ולא סתם חיים שבו מהפועל פ"ת הגיש לו הצעה להצטרף, אך ניר מעדיף לעלות ליגה עם טירה. 

 

מאמן המחזור: עודד קוטר (הפועל כאוכב)

חיים סירוטקין הביס את כפר כנא, והחזיר לקבוצתו את ההרתעה. עיסא נוגידאת מערערה הרשים עם ניצחון שני, ניצחון ענק על רובי בחוץ והוא כבר רשם שתי ניצחונות משני משחקים, וגם פאהיד חסון עם פרדיס עשה ניצחון גדול על בועיינה החזקה, אבל מעל כולם הרשים השבוע עודד קוטר מאמנה של כאוכב שעושה פלאים בקבוצתו, ולא זכור במשך שנים כזאת הצלחה למועדון שגם מציג במשחקיו יכולת גבוהה. שאפו ענק!! 

 

הוסף תגובה
תגובות