שגיא גידיץ ומורסי עארדה חתמו בבני לוד

פרסום ראשון : אביבי זוהר ובני לוד הודיעו היום (רביעי) על החתמתם של שגיא גידיץ ומורסי עארדה. גידיץ, שמשחק בעמדת הקשר, פתח את העונה במדי צעירי טייבה ואף שותף בכמה משחקים. מורסי עארדה שיחק במשך כמה שנים בשמשון כפר קאסם ואת העונה הנוכחית החל בהפועל הרצליה. כעת שניהם ינסו לעזור לקבוצתם החדשה לצלוח את מאבקי התחתית.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 17-02-2021
  • 12:31

מתחזקת : בני לוד הודיעה היום על החתמתם של הקשר האחורי שגיא גידיץ ושל המגן מורסי עארדה. כזכור, בני לוד הפסידה השבוע בקרב התחתית לאזור והתדרדרה למקום האחרון בטבלת הבית ולכן בוצעו חיזוקים.

 

שגיא גידיץ (26) גדל במחלקת הנוער של עירוני נשר. בהמשך הוא שיחק במספר קבוצות ביניהן מכבי קריית אתא, מ.ס דימונה, הפועל בית שאן, מכבי טמרה, מכבי יבנה ואת העונה הנוכחית פתח בצעירי טייבה. כעת הוא יחזק את הקישור של אביבי זוהר וזאת לאחר שאור הק עזב.

 

מורסי עארדה (25) גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת השרון ואף שיחק במדי הקבוצה הבוגרת. בהמשך הוא שיחק גם בבאקה אל גרביה והפועל בית שאן אך את רוב הקריירה העביר במדי שמשון כפר קאסם. את העונה הנוכחית הוא פתח בהפועל הרצליה אך כעת הוא יחזק את החלק האחורי של בני לוד.

 

אביבי זוהר בתגובה לחתימה : ''מדובר בשני שחקנים שבהחלט יוכלו לעזור לנו בהמשך ושמאוד מתאימים לסגנון המשחק ההתקפי והמסודר שלנו ואני בטוח שהם ישתלבו מהר מאוד ושיהיה לכולם בהצלחה''

שגיא גידיץ יחזק את הקישור האחורי של הקבוצה (צילום : אדיר נימרוד כץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין צורך בבני לוד (צולי 17-02-2021, 14:56)
    מספיק הפועל ויוה לוד אין רכבת לוד רק הפועל לוד קדימה בני רגב תפרק את בני לוד ממש קבו