״היינו צריכים לנצח 0-4 את טמרה, הם לא בעטו פעם אחת למסגרת"

כך אמר אחמד סבע, מאמנה של הפועל בועיינה לאחר שקבוצתו הובילה 2-0 במחצית מול טמרה והייתה עדיפה. טמרה חזרה למשחק מטעות של שחקן בועיינה, ורשמה עוד גול מהקרן. עוד הוסיף אחמד:"החזקנו 70 אחוזים מהזמן בכדור. השוער שלנו לא נגע בכדור, ולא היה צריך לקפוץ פעם אחת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-02-2021
  • 09:16

הפועל בועיינה מהמקום השני אירחה את מכבי טמרה מהמקום השלישי לקרב צמרת על המקום בפלייאוף העליון. בועיינה כבשה פעמיים מרגלי מוחמד קנוואתי, ושאדי חמודה, אך במחצעת השנייה טמרה חזרה למשחק והשוותה מרגליהם של נסיר מגדוב, ואחמד קסום.

 

מאמן בועיינה אחמד סבע היה מאוכזב בסיום 

ואמר:"מחצית ראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק עם 4-0 לנו. טמרה חזרו מטעויות שלנו ומצב נייח גול שני. היינו צריכים לנצח 4-0 כי הגענו להרבה מצבים. מחצית שניה הם החזיקו יותר בכדור, ולא הגיעו למצבים מיוחדים. תכלס אני מרגיש שהפסדנו שתי נקודות. הם לא בעטו בעיטה אחת לשער, נתנו גול מקרן ועוד גול אחד מטעות שלנו. רק אנחנו הפסדנו את הנקודות. טמרה לא בעטו בעיטה אחת. השוער לא קפץ פעם אחת. נגע שלוש פעמים בכדור.

 

עוד הוסיף ואמר: ״יש להם סגל שחקנים מצויינים, אבל לנו יש סגל שחקנים יותר טוב. חבל שלא ניצחנו היום. החזקנו אולי 70 אחוז מהזמן בכדור. קיבלנו טעויות שלנו 2 גולים. הפנים קדימה למשחק מול פרדיס. משחק קשה כמו כל המשחקים בליגה.״

אחמד סבע מאוכזב מהתיקו (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן הכי טוב בליגה (עלאא 13-02-2021, 11:36)
  2. המאמנים הכי טובים בליגה (מאוקלי 13-02-2021, 12:57)
    הם עודד קוטר וחיים סירוטקין
  3. מאמן טוב ( אוהד 15-02-2021, 18:33)
    המאמן אחמד סבע מהמאמנים הטובים בליגה תמיד יש לו חותם על הקבוצה שמאמן וזה היה בכפר קנא ובועיינה רק שיתנו לו השקט התעשייתי והשחקנים שהוא מבקש לפי דעתי אחמד גבע ולחיים סורטקין מתאימים גם לליגה לאומית