נבחרת המחזור השביעי בליגה א' דרום

בשעה טובה ומוצלחת, לאחר שכולנו חיכינו בקוצר רוח לחזרת הפעילות של ליגה א', הגיע זמן הסיכומים. מי השוער שחזר הכי חד מהפגרה? מי החלוץ שהוריד חלודה ומי נבחר למצטיין מחזור 7 בליגה א' דרום? כל התשובות בכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-02-2021
  • 15:07

לאחר חודש וחצי של המתנה, בשני האחרון שוחק המחזור השביעי של ליגה א' דרום שסיפק לנו שערים מטורפים, דרמות ענק ובעיקר עשה לכולם טוב על הלב. כעת, לאחר שכמעט כל משחקי המחזור שוחקו (כסייפה נגד נורדיה נדחה), הגיע הזמן לבחור את מצטייני המחזור!

 

שוער

אבי איבגי (מכבי הרצליה)

השוער הותיק (42) נראה נהדר במשחק נגד בני לוד שהתקיים לפני היציאה לסגר. כזכור, במחצית השנייה חניכיו של אביבי זוהר הגיעו למספר מצבים קורצים אך איבגי הותיק ידע לסכל אותם ונתן הרבה שקט להגנה ולמאמנו, עידן בראון.

 

אבי איבגי הוא שוער המחזור (צילום : מני בן ארי)

 

מגן שמאלי

רביד אשר (מכבי שעריים)

מגנה השמאלי של מכבי שעריים, רביד אשר, רשם השבוע משחק אדיר נגד בקעת הירדן בו כבש צמד שערים מרשים הכולל גול דרמטי בתוך תוספת הזמן שנתן לקבוצתו נקודה יקרה במשחק החוץ מול מובילת הבית.

 

רביד אשר חוגג שער (צילום : רמי גרידיש)

 

מגן ימני

מור אדרי (הפועל ''אדומים'' אשדוד)

המגן הימני הצעיר ממשיך להראות יכולת איכותית ויציבה. אדרי הצעיר (20) נחשב למגן טכני מאוד בעל ראיית משחק מרשימה, ייתכן מאוד שכבר בעונה הבאה נראה אותו ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי.

 

בלם 

ברק לביא (מכבי הרצליה)

הסמל הבלתי מעורער של מכבי הרצליה היה נהדר במשחק נגד בני לוד שהתקיים ימים לפני היציאה לסגר. כזכור, לביא כבש את השער הראשון לזכות הצהובים בנגיחה חזקה. אין ספק שללביא יש חלק עצום ביכולת הטובה של הקבוצה העונה.

 

ברק לביא נוגח לשער (צילום : דדי ברק)

 

בלם

טרס שולקובסקי (מכבי יבנה)

הבלם המנוסה (31) של מכבי יבנה הציג יכולת שקטה ויציבה במרכז ההגנה של מכבי יבנה בניצחון על מ.ס דימונה 1-0. במידה וידע למנף את היכולת מהמשחק האחרון להמשך העונה ייתכן שיוסי זוזוט ירוויח בלם נהדר.

טרס שולקובסקי (צילום : דן יידוב)

 

קשר 

עוז ראלי (אדומים אשדוד)

הקשר שהגיע הקיץ למועדון מהפועל אום אל פאחם, כבש שער אדיר מכדור חופשי ממרחק של כ-25 מטרים נגד הפועל אזור. מעבר לכך שהשער היה מהמם ביופיו, הוא היה חשוב מאוד לחבורה של יובל נעים כיוון שהתוצאה הייתה 0-0 לפני הבעיטה. זהו שערו הראשון של ראלי במדים האדומים ונראה שבשביל רגעים כאלו הנחיתו אותו בקבוצה.

 

קשר

סתיו בן אהרון (הפועל מרמורק)

הקשר הנהדר סתיו בן אהרון הראה הרבה ניצוצות במשחק האחרון נגד הכח עמידר רמת בו הוא כבש שער נהדר ואף החזיר בבטחה את מרכז השדה של הקבוצה. בן אהרון (24) הגיע הקיץ מהפועל הרצליה ומקבל מקום של קבע בהרכב מארז בנודיס.

 

סתיו בן אהרון הרשים (צילום : איתן ידגר)

 

קשר

נוריאל בוזגלו (אור יהודה)

הקשר שרק לפני שבוע הצטרף לקבוצה חילץ נקודת חוץ יקרה עבור קבוצתו במשחק הקשה מול ירמיהו חולון. בוזגלו (25) שהיה שייך אשתקד להפועל אשקלוו נראה טוב על הדשא ונראה, לפחות בנתיים, שהקבוצה של יעקב טל רק תרוויח ממנו.

 

נוריאל בוזגלו מרשים גם באור יהודה (צילום : גיא צמח) 

 

קשר התקפי

ערן לוי (הפועל מרמורק)

שחקנה של נבחרת ישראל לשעבר הראה המחזור שוב עד כמה הוא משמעותי בליגה. ערן לוי הותיק היה כוכב הניצחון על הכח ר''ג כשכבש צמד שערים (אחד השערים פגע בשחקן הגנה אך אנחנו מייחסים לו את הגול). מעבר לגולים, לוי היווה כל הזמן איום על שערו של חממה וסיפק לחבריו לקבוצה מסירות נהדרות. נראה שאם ימשיך ככה, הוא יהיה כח משמעותי במאבק העלייה של הקבוצה.

 

ערן לוי מטווח את השער (צילום : דדי ברק)

 

קשר התקפי חלוץ

אבי קטן (הפועל בקעת הירדן)

משחק ענק של אבי קטן שהרשים עם צמד שערים לרשת של מכבי שעריים. השחקן שגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה הראה ניצוצות במשחק כשכבש את שעריו הראשונים העונה בליגה, כעת ניתן רק לצפות להמשך, במידה וזה יתחבר לו, חנן אזולאי ובקעת הירדן ירוויחו בענק.

 

חלוץ 

יוני פרבר (מכבי ''קביליו'' יפו)

החלוץ הצעיר, יליד 2001, עלה מהספסל בדקה ה-60 וכבש שער דרמטי ומרשים בדקה ה-95 ובכך נתן לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. החלוץ הצעיר, שחווה את עונתו הראשונה בקבוצת בוגרים, מציג יכולת מרשימה מפתיחת העונה וללא ספק מדובר בהחתמה גדולה של מכבי יפו.

 

מאמן המחזור

ארז בנודיס (הפועל מרמורק)

הפועל מרמורק וארז בנודיס פתחו את העונה בצורה דיי מאכזבת. במהלך הפגרה המאמן ביצע מספר שינויים בקבוצה שנראה שהיטיבו עימה מאוד. מרמורק נראתה נהדר מול הכח עמידר רמת גן כשהביסה אותה ללא תנאי. אם בנודיס ידע למנף את היכולת מהמחזור האחרון וידע לשמור על יציבות הפועל מרמורק תדבר חזק במאבק העלייה ללאומית.

 

ארז בנודיס הוא מאמן המחזור (צילום : יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יבנה (דוד 10-02-2021, 17:45)
    כתב קשקשן טרס היה טוב אבל שיחק קשר אחורי. או שאתה לא מבין בעמדות המשחק
  2. יוסי זוזוט לך הביתה וקח איתך את אחיך ואת כול המאפייה שם (זוזוט תתפטר 10-02-2021, 21:13)
    זוזוט הביתה תתפטר הביתה אוהדים לא רוצים אותך בכוח למה בכוח הביתה עוף אנחנו רוצים את פוגל ואלי כהן ביחד
  3. מכבי יבנה פשוט הרסו אותה (מני 10-02-2021, 21:20)
    כול עוד יוסי זוזוט מאמן וכול המחנה שלו השכונה הזאת נשארת יבנה תמיד תיהיה למטה הגיע הזמן לנקות אורוות רק ראש העיר יעיף אותם