שבע בום: כאוכב הביסה את מגדל העמק שהתבזתה

למשחק הצמרת בליגה א׳ צפון אתמול הופיעה רק קבוצה אחת, וזאת כאוכב שהביסה 0-7 את מגדל העמק שהתפרקה. אחמד חלאיילה ומוחמד חלאיילה כבשו צמד כל אחד מהם, ועבד מורג'אן, עבדאללה חג'וג', קסאם נג'אר הוסיפו שער כל אחד וסגרו שביעייה. נראה שמגדל העמק לא מסתדרת ללא המאמן המנוסה חיים לוי, ולעומרי ביטון שרשם בכורה על הקווים יש עוד הרבה עבודה. עודד קוטר : ''אנחנו שמחים על הנצחון''. עומרי ביטון : '' זה יום עצוב ושחור עבורי''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-02-2021
  • 08:38

הפועל מגדל העמק אירחה את הפועל כאוכב, למשחק ליגה במסגרת המחזור השביעי בבית ב' בליגה א' צפון. המארחת, שחוותה שבוע לא פשוט לאור עזיבתו המפתיעה של חיים לוי, הגיעה למשחק מהמקום השלישי ועם מאמן חדש על הקווים וקיוותה לנצח על מנת להידבק לצמרת הגבוהה. מנגד, כאוכב רצתה לשמור על פסגת הבית וליצור פער משאר היריבות בצמרת.

 

כבר בפתיחה האורחת הראתה נוכחות כשקבעה יתרון מהיר. גבי גורי שלח כדור נהדר לאחמד חלאיילה שלא התבלבל מול שלומי אזולאי שיצא לכדור באיטיות, 1-0 כאוכב. השליטה של האורחת נמשכה וההיתרון הוכפל בדקה ה-32 כשנתן לקוו הכשיל ברחבה את גבי גורי, השופט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה ואף שלף את הכרטיס הצהוב ללקוו. עבד מורג'אן המנוסה בעט מדויק את הפנדל וקבע 2-0 לכאוכב ששמרה על היתרון עד למחצית.

 

במחצית השנייה המגמה נמשכה וכאוכב העלימה את מגדלה העמק לגמרי! בדקה ה-58 אחמד חלאיילה כבש את שערו השני במשחק והשלישי לזכות קבוצתו, השחקן ניצל שמירה לקויה של הגנת מגדל העמק שהותירה אותו לבד ברחבה והצליח לכבוש מקרוב. ברבע השעה האחרונה כאוכב החלה לדרוס את מגדל העמק שפשוט קפאה במקום. בדקה ה-76 עבאדללה חג'וג' כבש את השער הרביעי לזכות קבוצתו וזאת לאחר מבצע צירופים יפה בין עבדאללה חולי לאחמד חלאיילה שהצטיין במשחק. שמונה דקות לאחר מכן כאוכב כבשה את החמישי, קאסם נג'אר חטף כדור מהבלם שאיבד כדור, נג'אר רץ כל הדרך והכניע את שלומי אזולאי. בדקה ה-88 חלוצה החדש של כאוכב, מוחמד חלאיילה, כבש את שערו הראשון במדים האדומים-שחורים כשהבקיע מקרוב, שלוש דקות מאוחר יותר אותו חלאיילה סגר עניין וכבש את השער השביעי במשחק לאחר כשניצל טעות אדירה בהגנת היריבה. 

 

לסיכום: כאוכב רשמה ניצחון היסטורי של 0-7 על מגדל העמק שהתרסקה. עודד קוטר וכאוכב יכולים לסמן וי על משחק החזרה מהפגרה כשניראו טוב והיו דינאמיים לאורך כל המשחק. כאוכב הפעילה בצורה נהדרת את האגפים, והראתה עליונות לאורך כל שלבי המשחק. לאור הניצחון המרשים, כאוכב הגדילה את הפער מהמקום הראשון ל-5 נקודות. מנגד, עומרי ביטון רושם הופעת בכורה עגומה במיוחד עם תבוסה כואבת. מגדל העמק ביזתה את עצמה ברבע השעה האחרונה וכעת הוא עומד במבחן גדול בדמות חיזוק הקבוצה וחזרתה לתלם.

 

בסוף השבוע הקרוב כאוכב תארח את רובי שפירא, מגדל העמק תצא למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה, הפועל בני ערערה.

 

 

עודד קוטר יכול להיות מאושר מהיכולת (צילום : חגאג רחאל)

 

עודד קוטר בסיום : ''אנחנו שמחים על הנצחון ואני גאה בשחקנים וחשוב שתהיה המשכיות, מיותר לדבר על עליית ליגה לאחר שישה משחקים בלבד.''

 

עומרי ביטון בסיום : ''אני לא מחפש לתרץ, מיום חמישי האחרון אני המאמן של הקבוצה והתוצאה הביזיונית זו אחריות שלי בלבד. מתנצל בשמי ובשם השחקנים והמועדון, זה יום עצוב ושחור עבורי, לא ככה פיללתי לפתוח את הבכורה שלי בקבוצת בוגרים  אבל כולם יכולים להיות רגועים, נייצב את השורות ונתחזק במקומות נקודתיים. מגדל העמק תחזור לשחק כדורגל שמח ויפה.

 

מוחמד חלאיילה בסיום : ''התוצאה של היום היא תוצאה של עבודה קשה ואיכות שחקנים מצוינת, והוכחה שהקבוצה שלנו היא אחת הקבוצות הטובות בליגה.לגבי סיכויי העלייה, אנחנו כשחקנים כל משחק בשבילנו הוא כמו גמר גביע , כל משחק הוא גורלי, אני לא רוצה להקדים את העניינים, אנחנו חיים משבוע לשבוע ונראה איך זה יתקדם. ברור שהמטרה שלנו זה לעלות ליגה ולשם כך אני כאן, אנחנו ננסה בכל הכוח לעלות ליגה ודבר זה יתבטא דרך עבודה קשה ומשחק קבוצתי. עודד קוטר מכיר אותי ממש טוב שהייתי בסכנין ורצה שאני אהיה אצלו והוא מאמן ממש טוב והחיבור בינינו נפלא, אני רוצה להודות לאוהדים בבית ואני אגיד להם שישמרו על הבריאות שלהם כדי שנראה אותם כמה שיותר מהר במגרשים''

כאוכב עם ניצחון ענק (צילום :חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות