תחזית ליגה א דרום: אוהד רון מארח את אורי קרגולה

ליגה א' חוזרת לפעילות ולמשחקי המחזור ה-7 , והשבוע החלטתי לארח אורי קרגולה, האיש שמכיר מקרוב את ליגה א' דרום. הוא אימן בהצלחה את מכבי יפו, את יבנה ואת בקעת הירדן. השנה קרגולה זז הצידה לטובת סוכנות שחקנים שפתח, והשחקנים שחתומים אצלו משחקים בקבוצות מהליגה. אין ספק שהוא חסר לנו במגרשים. אורי חושב שהמפגש בין הבקעה לשעריים יסתיים בתיקו, שיבנה תנצח את דימונה ושמרמורק תביס את הכח ר"ג ומה עם שאר המשחקים? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2021
  • 18:14

בית א:

ירמיהו חולון-אור יהודה

אוהד: לפני הפגרה עבר "חתול שחור" בין שתי ההנהלות לגבי קיום המשחק. חולון יבואו יותר חדורי מוטיבציה למשחק מאשר שאר המשחקים שלה. אור יהודה התחזקה יפה בפגרה ורוצה לצאת עם נקודה מהמשחק. חולון לדעתי עדיפים והם גם ינצחו. 

 

אורי: לחולון יש שחקני התקפה איכותיים מאוד כמו אור אילוז ולאלה, שיכולים בכל שניה לכבוש. אור יהודה עם אור הרשקוביץ הבלם המעולה, ומאוד עידה שעושה עונה מעולה. שתי קבוצות טובות שאני מאוד אוהב. מהמר שיהיה שער אחד במשחק לטובת חולון .

 

האם חולון תגבר על אור יהודה? (צילום: איתן ידגר)

 

מכבי יבנה- מ.ס. דימונה

אוהד: שתי קבוצות שישמחו לסיים את העונה במיקום שלהן כבר עכשיו, העיקר לא לרדת. שתי הקבוצות יבואו רק לא להפסיד ומי שהפחות חלשה תיקח נקודות. דימונה חלשה יותר, ולכן לדעתי יבנה תנצח ותסבך עוד יותר את דימונה בתחתית. 

 

אורי: קבוצות נמרצות עם התקפות טובת. ביבנה מדהלה שבכל עונה עושה את העבודה, ויש לי הרגשה שהוא ינצח. 
אני צופה ניצחון ליבנה, דימונה קבוצה טובה יבנה לא פחות, ואני מאמין שההתקפה של יבנה תהיה עם ידה על העליונה.

 

אדומים אשדוד- הפועל אזור

אוהד: הקבוצה החזקה בליגה א' מאשדוד רוצה לשמור על הרצף שלה ולנצח את אזור, שבמפתיע התחזקו במספר שחקנים טובים, אך מה זה יעזור כשאין לך מי שיפעיל אותם כמו שצריך. צריך להגיד את האמת, ליאור ראובן נכשל ובגדול! הקבוצה במקום האחרון, ולא ברור איך הוא מצליח להפנט את ההנהלה שלו ולתת לו עוד צאנס. השחקנים ששנה שעברה היו מהטובים בליגה, פשוט לא נראים טוב ולא נראה שהם מקשיבים למאמן. מאמין שהצדק יצא לאור, האדומים החזקים ינצחו, וישלחו את אנשי אזור לעשות בדק בית רציני. האם ככה במקום האחרון בליגה הם רוצים להישאר. הימור: אדומים ינצחו.

 

אורי:אשדוד עם קדוסי ואסייג זה אמור להיות נוקאאוט. אזור התחזקה עם תומר בן חיים ומאומנת היטב, אבל אני צופה ניצחון של אשדוד לא קל. אבל עדיין סגל שחקנים מהטובים בליגה.

 

האם זה ניצחון בטוח של האדומים על נועלת הטבלה אזור? (צילום: מדיה האדומים)

 

בית ב

הפועל בקעת הירדן- מכבי שעריים

אוהד: הפתעת העונה מבקעת הירדן פוגשת את אחת האכזבות של העונה, אבל זה לא מפתיע כי הכל מתחיל ונגמר בניהול נכון. מצד אחד יש את מופז יו"ר בקעת הירדן שמבין כדורגל והשיקול שלו בבחירת מאמן ושחקנים היא נטו למען הקבוצה, מה שלא בטוח שאפשר להגיד על שעריים שכבר בבחירת מנהל מקצועי הביאו אחד שהדבר שהוא הכי מבין בו זה כיסוח דשא. ככה יכולה להתנהל קבוצה? האם זה רציני לשים מנהל מקצועי שלא הוכיח את עצמו על המגרש, וכשאני אומרת מגרש אני מתכוון כשחקן או מאמן, ולא בצבע הדשא.בושה של התנהלות של שעריים, ולא פלא שהמועדון הזה שפעם היו לו אלפי אוהדים, הגיע למצב שהם התייאשו. בקעת הירדן תעשה צדק ותנצח את שעריים. 

 

אורי: בבקעה התחברו ונראים מעולה, עם הנהלה שמנוהלת עם המון שקט. בשערים בוצע זעזוע בעמדת המאמן יש שחקנים טובים שחייבים להרים את המועדון לצמרת הגבוה , הימור שלי תיקו. 

 

איך יסתיים המפגש בין הבקעה לשעריים (צילום: אלעד ירקון)

 

הפועל מרמורק- הכח ר"ג

אוהד: מרמורק החזקה פוגשת את הקבוצה שרק רוצה לשרוד העונה. מרמורק החליפה שחקנים, שחררה שחקנים עייפים בעיקר, והביאה שחקנים שאמורים להוביל אותה לליגה הלאומית. הכח ר"ג רק רוצה לשרוד העונה והיא עומדת במטרה שלה. אני מקווה להכח שהיא כבר בונה קבוצה לעונה הבאה עם הצעירים המוכשרים שלהם. הימור שלי: מרמורק תנצח.

 

אורי: ניצחון מוחץ למרמורק שמועמדת לעליה ומאומנת היטב עם סגל מהטובים בליגה עם שחקנים כמו ערן לוי, זה עלול להיות כואב.

 

מכבי יפו- עירוני אשדוד

אוהד: משחק מענין צפוי לנו ביפו השבוע, כאשר שתי הקבוצות עם סגלים צעירים ומוכשרים. שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל. אבי אבינו הוא מאמן העתיד בעיני, יש לו הכל כדי להצליח והוא יוביל את האשדודים הצעיירם לעונה מוצלחת מבחינתם. מכבי יפו בתהליך נכון של בניית מועדון, יפו התחזקו בפגרה הזאת וירצו להמשיך במאבק שלהם אל הפלייאוף העליון. משחק מעניין שלדעתי הביתיות תכריע ויפו ינצחו. 

 

אורי: יפו נבנתה מעולה עם שחקנים צעירים ועוד ותיקים איכותיים כמו נור ביסאן ,מתן בית יעקב ,נתי ארזואן. ניצחון למכבי יפו שמבחינתי התחזקה מאוד בעמדות שהייתה צריכה ומאומנת היטב על ידי איציק ברוך ויניב אמזל, אני מאמין שהם ירוצו לאליפות. אשדוד גם קבוצה טובה אבל לא ינצחו ביפו.

 

נדחה ל 15.2 עירוני כסייפה- ביתר נורדיה

 

 

אוהד רון מארח את סוכן השחקנים אורי קרגולה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות במיץ עגבניות (הוגה דעות 07-02-2021, 22:10)
    הקבוצות לא בכושר משחק .איך אפשר לדעת איזו מהן תעבור את החצי ? מי תגיע ל 16? מי תבעט לשער ? מי תכבוש ? ניתנה הנבואה לשוטים
  2. קרגולה ואוהד תתאמנו ביחד (מתעניין 08-02-2021, 19:22)
    שניכם הימרתם על חולון. חולון גמרה היום את העונה. אסור להמר נגדנו.