"אנחנו לא מוכנים שההתאחדות יכבו וידליקו אותנו מתי שבא להם״

דודו שרון יו"ר ביתר פ"ת, והאיש שמוביל את המחאה להפסקת הליגה אומר:"חייבים לסגור את הליגה!! אין טעם להמשך העונה. קבוצות גמורות, שחקנים גמורים והתקציב של כל הקבוצות ירד משמעותית. העונה צריך לבטל אותה ולתכנן את העונה הבאה." עוד מוסיף:"איך ישלימו את המשחקים? שחקנים עובדים ולא יבואו שלישי ושישי".

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-01-2021
  • 11:29

דודו שרון, יו״ר ביתר פ״ת מליגה ב׳ דרום א׳, ומי שנחשב מהיושבי ראש החזקים והמשפיעים בליגה הדרומית קורא לסיום הליגה ואומר: ״ הפעם אנחנו רוצים להראות להתאחדות שהם לא קובעים ורק אנחנו הקבוצות נחליט אם אנחנו רוצים לחזור לשחק. אנחנו לא מוכנים שההתאחדות יכבו וידליקו אותנו מתי שבא להם. הגיע הזמן שיבינו שיש לנו כוח, אנחנו מאוחדים . הדרישות של ההתאחדות בזמן משבר הקורונה עבר כל גבול וגם ספוג מפסיק לספוג בסופו של דבר.״

 

דודו, ספר לנו על התחושות של המועדונים בליגה?

״לא מספיק שנפגענו כלכלית מהמחלקות נוער ובתי ספר וצריך להחזיר כסף להורים, עכשיו הם רוצים שנחזור לשחק, נשלם כסף לשחקנים ולכלל האנשים של המועדון. שיחקנו רק 2 משחקים למה שלא יבטלו את העונה כוחה גם ככה לא שיחקנו העונה והגענו לפי התאריך לסוף העונה, ולמה שלא נתחיל עונה חדשה ללא בתים, עונה הוגנת מבחינה ספורטיבית וללא משחקים באמצע שבוע שבהם שחקנים מפסידים עבודה. "

 

ואם יחליטו שלא לבטל את הליגה כיצד תפעלו? 

״יש קבוצות שיעמדו על כך שאם יבקשו מהן לחזור לשחק הן לא יחזרו לשחק. ועכשיו עשינו הצבעה בכל מחוז בכל ליגה וגם בצפון יש לנו רוב. אני לא מופיע אם נגיע להחלטה שלא מופיעים ואני בטוח שכל הקבוצות יעמדו במילה שלהן. ואם יחזירו אותנו, יבקשו מאיתנו לשחק ימי שלישי, ימים שהשחקנים עובדים, ושלא נדבר על פציעות מרוב עומס של משחקים. אנחנו לא מכונות".

 

אתם מרגישים מקופחים? 

״בגלל ליגה א׳ וחשוב להם היורדות והעולות לליגה א׳ אז יחזירו אותנו לשחק בכל מצב. ממש משתמשים בנו כדי לקבוע עולות לליגה א. אז שיקבעו שאין עולות גם ככה ליגה א יש הרבה קבוצות  שעונ אחת יהיו רק יורדות וככה בליגה א׳ שנה לאחר מכן יהיו 16 קבוצות

 

דודו מסיים ואומר:" אנחנו מוכנים לחזור לשחק בליגה בתנאים שלנו. שישמרו על בריאות השחקנים, המאמנים ועל המועדונים, ולא בתנאים של ההתאחדות, שמצידה רק לשחק מהר מהר העיקר לסיים את העונה, בתנאים של היום לא נעלה לשחק"

 

רק בריאות!

דודו שרון, האיש החזק בליגות הנמוכות, מוביל את מחאת ליגה ב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. פת (פת 15-01-2021, 12:38)
    יתותח תעמוד על שלך
  2. צודק במאה אחוז (תלמי 15-01-2021, 13:46)
    צריך להפסיק את הליגה דחוף אין שום טעם להמשיך אנשים עובדים ליגה חובבנית
  3. חח (צפוני 15-01-2021, 13:51)
    קשקושים
  4. צודק (דני 15-01-2021, 14:01)
    צודק בהכל מה הם חושבים שאנשים מתפרנסים רק מכדורגל גם אין אנרגיות שכול המדינה ככה
  5. שהין (שהין 15-01-2021, 14:12)
    אנחנו אתך
  6. שאפו (כל הכבוד! 15-01-2021, 14:17)
    מיותר לחזור !!
  7. רק לחסוך כסף בראש שלך (שחקן 15-01-2021, 15:07)
    כל מי שלא רוצה לשחק יש לו אינטרס אישי תורידו שכר שחקניםוההתאחדות שתאריך את הליגה עד יוני.שחקנים ומאמנים צריכים את השכר כדי לחיות בכבוד.
  8. מספר 7 (דודו 15-01-2021, 22:07)
    שחקנים ומאמנים בליגה ב עובדים בעוד עבודה הכדורגל לא הפרנסה היחידה שלהם,מי שזאת העבודה היחידה שלו אז הוא מקבל חלת (אם הוא לא קיבל שחור) ואז הוא בבעיה,תקרא עד הסוף ותבין שאנחנו רוצים לחזור בתנאים שלא יפגעו בשחקנים ,מאמנים ובקבוצות, לא מוכנים לחזור איך שההתאחדות רוצה שנחזור עכשיו