"הבטיחו לנו סיוע – קיבלנו כמה גרושים"

כך אמר אחמד חולאד, הבעלים של מכבי אחווה שעב מליגה ב' צפון. הקבוצה התחילה טוב את העונה, אך כרגע אין תחושה של אופטימיות במועדון. חולאד: "לדעתי שווה להפסיק את הליגה ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-01-2021
  • 08:34

במועדון הצפוני מכבי אחווה שעב התחילו את העונה לא רע. הקבוצה ממוקמת במקום השני בטבלה עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו. אחמד חולאד, הבעלים של הקבוצה לא אופטימי כלל לגבי המשך הליגה השנה.

 

אחמד, איך מתמודדים עם העונה הזו?

"האמת קשה מאוד. שום דבר לא ברור. שחקנים עושים הכנה וחוזרים הביתה. אחר כך שוב פתאום טרום עונה בחודש נובמבר ואחרי חודשיים שוב סוגרים את כולם והולכים הבייתה. בעלי הקבוצות חייבים לקבל פיצוי על התקופה הזו. הבטיחו לנו סיוע ובסוף קיבלנו 15,000 ₪ שזה לא שווה אפילו חצי חודש."

 

הליגה תחזור?

"לפי מה שהבנתי כן, אבל לפי מצב הקבוצות לא כדאי. היינו אמורים לסיים את הליגה הסדירה בחודש אפריל, הנה עוד חודש הלך וזה לא נראה קרוב. לפי דעתי שווה להפסיק את הליגה ולהתחיל להתכונן לשנה הבאה."

 

יש סיוע לקבוצות?

"הבטיחו לנו סיוע, כרגע קיבלנו רק 15,000 ₪ שזה אפילו לא חצי חודש. אנחנו רק הפסדנו כסף. הבאתי מאמן, שחקנים, שולמו משכורות וזה הפיצוי שאנחנו מקבלים. להערכתי הפסדתי מעל 60,000 ₪. ההתאחדות צריכה לדאוג לקבוצות."

 

איך השחקנים שומרים על כושר?

"העברנו תכניות אימון וכל אחד מתאמן לבד, אבל אני לא יכול לבנות על זה. חסרים לנו האימונים הקבוצתיים. כושר משחק יהיה, אבל זה לא אותו הדבר. השחקנים חייבים להתאמן ביחד. רק השנה עלינו לליגה ב'. מה ההבדל בין ליגה א' לליגה ב'? אותם מגרשים ואותם שחקנים, אין שום הבדל."

 

אפשר לדבר על מטרות העונה?

"יש מבחינתי מטרה יחידה והיא להישאר בליגה במידה והיא תחזור. מי שרוצה לעלות צריך כסף להשקיע ולנו אין את זה.. כרגע אין תרומות לאף קבוצה. אין משחקים, כשיש משחקים הם ללא קהל וקשה לאוד למצוא ספונסרים. אני מקווה  שנצליח להגיע לפליאוף העליון."

שחקני שעב בימים טובים יותר (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות