"אני מאוד מקווה שזאת ההפסקה האחרונה"

כך אמר מידן שטיינברג, קפטן עירוני כרמיאל שמוליכה את ליגה ב' צפון א'. השנה בכרמיאל הספיקו לשחק רק שני מחזורים, הקבוצה מוליכה את הטבלה ויש עוד הרבה ציפיות להמשך הדרך. שטיינברג: "אפשר לעשות השנה משהו יפה. ניאבק על עליה עד סוף העונה"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-01-2021
  • 08:53

עירוני כרמיאל, הקבוצה המדוברת מליגה ב' צפון א', שרק השנה עלתה מליגה ג'  כבר מוליכה את הטבלה, אך לא מסתפקת בזה. בשיחה קצרה עם מידן שטיינברג, קפטן הקבוצה, ברור לחלוטין שיש רק מטרה אחת העונה, להמשיך את המגמה מהעונה הקודמת ולרשום עליה לליגה א'. בינתיים, בקבוצה מקווים שזו תהיה העצירה האחרונה של העונה, ולאחר הסגר ייתנו לקבוצה לרוץ עד הסוף.

 

מידן, איך היה המעבר מליגה ג' לליגה ב'?

"יש הבדל בין הליגות. אני חושב שהתאמנו את הקבוצה. בנינו קבוצה שתהיה קבוצה צמרת בליגה ב' ותשאף הכי גבוה שאפשר. יש לנו שחקנים מנוסים ואפשר לעשות דברים יפים השנה".

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"אני כקפטן הקבוצה חושב שהקבוצה צריכה לחזור למקום שלה, לליגות הגבוהות. צריך לעלות ולהתקדם למעלה ולקדם את השחקנים הצעירים והמקומיים. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. בשנה הראשונה עלינו לליגה ב', השנה אפשר לעשות משהו יפה – להיאבק על העליה עד סוף העונה. הבאנו שחקנים ותיקים ומנוסים ששיחקו בליגה א' ומכירים את הרמות האלה. אנחנו ניאבק בצמרת עד סוף העונה".

 

איך אתם שומרים על כושר בתקופה הזו?

"שלחנו לשחקנים לוח אימונים וכולם מתאמנים באופן עצמאי. זה לא פשוט. אנחנו אחרי הפסקה של שמונה חודשים, חזרנו ואז יצאנו  להפסקה נוספת. הסיטואציה לא פשוטה לשחקני לא מקצועיים. אני מקווה שנסיים ללא פציעות."

 

כולם בתקווה שהליגה תחזור כמה שיותר מהר.

שיהיה בהצלחה!

מידן שטיינברג - מכוון גבוה (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות