"אנחנו רוצים להיות בחמישייה הראשונה בסוף העונה"

כך אמר אחמד עוואד, קפטן בני פרדיס לאחר התבוסה 5-0 לטירה במחזור האחרון. היום (שלישי) קבוצתו תארח את הפועל ראשל"צ במסגרת גביע המדינה בכדורגל ותנסה לרשום ניצחון ולהתקדם עוד שלב בגביע. עוואד: "מקווים להוציא תוצאה טובה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 17-12-2020
  • 12:58

במחזור האחרון בליגה א' צפון שחקניו של המאמן פאהד חסון נחלו תבוסה 5-0 לטירה, ועקב כך נרשמו תחושות קשות במועדון. בימים האחרונים הקבוצה ניסתה להתאושש מהתבוסה המבישה כדי להתכונן למשחק גביע המדינה בו תפגוש היום (שלישי) את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. פרדיס תשמח לעבור שלב נוסף בגביע, אך מעדיפה להתרכז בלחם והחמאה שלה הליגה, כשהמטרה המרכזית היא להתבסס בצמרת, אבל קודם לעבור את טמרה במחזור הבא.

 

אחמד, איך התחושה לאחר ההפסד לטירה?

"תחושה לא טובה לאחר הפסד כזה. אנחנו כרגע מתרכזים במשחק הגביע ומקווים להוציא תוצאה טובה. כרגע, הראש שלנו בליגה ולא בגביע, הליגה היא הלחם והחמאה. יש לנו ביום שישי הקרוב משחק חשוב בטמרה ואנחנו רוצים להביא משם 3 נקודות."

 

מה המטרה בגביע מבחינתכם?

"אנחנו עוברים שלב שלב, אם עברנו עוד שלב אז סבבה, אם לא זה לא נורא. מבחינתנו, הגביע זה בונוס, אך הליגה היא הדבר החשוב עבורנו. אנחנו רוצים להיות בחמישייה הראשונה בסוף העונה."

 

האם לדעתך צפויים להיות חיזוקים לקבוצה?

"כנראה שכן, אנחנו צריכים חיזוק. הכל תלוי במאמן, לפי מה שזה נראה אני מאמין שיהיה חיזוק של שחקן  או שניים, אפילו לפני המחזור הקרוב."

 

האם אתה חושב שפרדיס תצליח לנצח קבוצה מהליגה הלאומית?

"בכדורגל הכל אפשרי. תמיד יש הפתעות, בעיקר בגביע. יכול להיות שהם יזלזלו בנו לאחר התוצאה של ההפסד לטירה וזה ישחק לטובתנו. אנחנו באים לשחק כדורגל ולא להתעסק בדברים אחרים."

 

אחמד עואד מתכונן למשחק נגד טמרה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של ניזאר (שאדי 21-12-2020, 18:37)
    אחמד אחד השחקנים הטובים ביותר שהגיעו לפרדיס קפטן בזכות נשמה של שחקן מאלה של פעם כל הכבוד שיהיה להפועל בהצלחה בהמשך הדרך ואני מריח עלייה שנייה תוך שנה הרבה בריאות