השקמה ר"ג תפגוש את ספורטינג תל אביב למשחק עלייה

מכבי השקמה וספורטינג ת"א יפגשו היום (שלישי) בשעה 21:00,למשחק עלייה באצטדיון רמת גן. שוחחנו עם מאמן ספורטינג תל אביב מיכאל אשכנזי שאמר: "במידה ונעלה ליגה אני מאמן שנעשה קבוצה חזקה ומוכשרת."

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-12-2020
  • 16:12

מכבי השקמה תפגוש את ספורטינג תל אביב הערב באצטדיון רמת גן למשחק עלייה, מיכאל אשכנזי מאמנה הצעיר של ספרטינג תל אביב מתכונן עם קבוצתו למשחק. ספורטינג ת"א היא קבוצה עם בעלים צרפתי בשם יונתן מימון, יהודי שזכה ב4 גביעי פריז עם as sporting lilas. קבוצה שגידלה שחקנים בעיקר יהודיים לקבוצות טובות בליגות שניות ושלישיות בצרפת, מנהל את המועדון כבר שנה חמישית.

 

מיכאל, איך התחושה לקראת המשחק?

"התחושה שלי טובה, יש לנו קבוצה חזקה מאוד שכבשה 107 שערים ב25 משחקים. אנחנו משחקים כדורגל התקפי שמח שכיף לבוא ולראות אנחנו סובלים מפציעות של כמה שחקנים חשובים לצערי בגלל כל ההתארגנות למשחק וזה לא אופטימלי לבוא שבועיים ככה למשחק."

 

האם הקבוצה שלך מוכנה? 

"אנחנו כמו השיקמה לא מגיעים בשיא הכושר, היו לנו בקושי שבועיים להתארגן של אימונים נורמלים למשחק סופר חשוב."
 

במידה ועליתם, תצליחו להעמיד קבוצה ראויה בליגה ב?

"במידה ונעלה ליגה אני מאמין שנעשה קבוצה חזקה ומוכשרת. יש כבר דיבורים עם שחקנים טובים שיבואו להיות איתנו במידה ונעלה, בנוסף יש כבר סיכום בעל פה עם קבוצה מליגה לאומית שתתן לנו תנאים להיות כמו קבוצת בת ותשלח לנו שחקני נוער ותתן לנו תנאים טובים."

מיכאל אשכנזי מאמן ספורטינג

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא רציניים (שחקן ספורטינג 08-12-2020, 16:58)
    תגידו אתם צוחקים עלינו? מי זה הישר הזה מיכאל? לא קבע, לא קובע ולא יקבע כלום. בהתחלה הגיע בשביל התעודת מאמן ועכשיו כדי להעביר אימונים ועזבו שהם ברמה של טרום ילדים. היחיד שקובע שם זה הליצן השני יונתן מימון ומיכאל זה בובה שיושבת בספסל כמו דג, שעכשיו הולך ומספר סיפורים שהוא יעלה אותנו ליגה, בדיחת השנה וליצן השנה.
  2. ספורטינג ניצחו בצדק יכולים לשרוד בליגה ב' (דני השקמה 09-12-2020, 09:33)
    להישיקמה אין קבוצה שמתאימה לליגה ב' ספורטינג קבוצה הרבה יותר מאוזנת וטובה לא סתם סגרה ענין כבר בדקה ה70 ספורטינג נתנו יותר מהלכי כדורגל למרות ההרחקה של שחקן שלהם בדקה ה45.השיקמה לא לחצו ולא ניסו במחצית השניה אחרי ההרחקה של שחקן ספורטינג ...עלוב וחלש כמו כול משחקי ההכרעה שלהם בשנתיים האחרונות נרדמים עד שחוטפים ואחר מנסים הרמות סתמיות.