"המטרה עלייה לליגה הלאומית"

כך אמר עיסא נוגידאת מאמן מכבי בני ריינה לקראת פתיחת עונת המשחקים בליגה א' צפון במסגרת המחזור הראשון מול הפועל כאוכב ואומר:"באים להשיג 3 נקודות ולפתוח את הליגה ברגל ימין".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-11-2020
  • 14:40

עונת המשחקים 2020/21 בליגה א' צפון תצא לדרך בסוף השבוע. מכבי בני ריינה העולה החדשה לליגה א' צפון תתארח במשחק חוץ מול הפועל כאוכב במסגרת בית ב' בליגה א' צפון. אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' צפון היא מכבי בני ריינה. הקבוצה שהעפילה הקיץ לליגה א' מציגה סגל שחקנים מהטובים בליגה א' תחת מאמנה על הקווים עיסא נוגידאת.

 

בני ריינה ניצחה בשני במסגרת גביע המדינה את הפועל באקה אל גרבייה בתוצאה 2:1   בתום הארכה משער ניצחון דרמטי של איתי מורנו בדקה ה-119'. בקבוצה נערכים לקראת פתיחת עונת המשחקים תוך ציפייה להיאבק על כרטיס העליה בסיום העונה לליגה הלאומית. בקבוצה בנו סגל שחקנים המשלב שחקנים ותיקים לצד צעירים בניהם: אמיר אבו ניל, אוסמה שעבן, סעיד דיאב, איתי מורנו,ויקטור מרעי, סמיר עבד אלחי, שרון לוי,סלים עמאש, אבירן תורגמן.

 

על הקווים ימשיך עונה נוספת מאמן הקבוצה עיסא נוגידאת שהתייחס לניצחון קבוצתו במסגרת גביע המדינה: "מי שראה את משחקי הגביע השונים בשבוע הקרוב , הרגיש וראה למה איכות המשחקים הייתה יחסית לא טובה כמו שנים שקדמו, קשה מאוד להכין קבוצה לליגה תוך 24 ימים ואחרי פגרה של שבעה חודשים. יש חשש גדול אצל כל המאמנים מפציעות השחקנים במשך העונה".

 

בסוף השבוע הקבוצה תפתח עונה בליגה א' צפון במשחק חוץ מול הפועל כאוכב, האם יש הכנה מיוחדת לקראת המשחק ?

"אין הכנה מיוחדת, זה משחק ליגה ראשון קשה מאוד נגד קבוצה מצויינת וביתית. נתכונן היטב למשחק כדי להשיג את הניצחון ושלוש נקודות במטרה לפתוח ברגל ימין".

 

מה המטרות של מכבי בני ריינה העונה ?

"המטרה עלייה לליגה לאומית, מאמין בסגל השחקנים"

 

עיסא נוג'ידאת רוצה להוביל את ריינה לצמרת (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזו עליה אתם בחיים לא תעלו חבל על הכסף עושה רושם בסוף העונה מתפרקים (הוגה דעות 25-11-2020, 17:24)
  2. (אחד שמכיר 26-11-2020, 20:53)
    אתם תעלו .. לשכונת הר יונה שבנוף הגליל ..